یدک کش بابلسر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08884.html

با وجود امکان تولید در داخل، ۲۰۰دستگاه موتورلانس وارد کشور شد

۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۹

اورژانس موتوری جان تولیدکنندگان ایرانی را گرفت

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، ورود ۲۰۰دستگاه موتورلانس به ناوگان اورژانس کشور و رویکرد وزارت بهداشت در - یدک کش بابلسر - استفاده - یدک کش بابلسر - از موتورسیکلت برای خدمت‌رسانی به بیماران اورژانسی - یدک کش بابلسر - اتفاق بزرگی بود که البته حواشی قابل تاملی نیز به همراه داشت.

وزارت بهداشت - یدک کش بابلسر - در حالی اقدام به واردات CBU موتورلانس‌ها به کشور کرد - یدک کش بابلسر - که توان تولید این موتورسیکلت‌ها در داخل وجود داشت.

[caption id="attachment_201598" align="aligncenter" width="700"]یدک کش بابلسر اورژانس موتوری[/caption]

این اقدام وزارت بهداشت و نادیده گرفتن واحدهای تولیدی داخلی، تناقض بسیاری با شعار تعیین شده برای سال ۹۶توسط مقام معظم رهبری دارد و با واردات مستقیم کالا از کارخانه‌های خارجی موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را زیر - یدک کش بابلسر - سوال می‌برد.

بر اساس آمارهای موجود کارخانه‌های موتورسیکلت‌سازی ایرانی سهمی ۱۰درصدی از بازار موتورسیکلت‌های سنگین در کشور دارند و دلیل این سهم ناچیز شاید به همین خریدهای دولتی و نادیده گرفتن - یدک کش بابلسر - تولیدکنندگان داخلی توسط دستگاه‌های نیازمند به موتورسیکلت‌های سنگین باشد.

در موضوع موتورلانس‌ها نیز وزیر بهداشت در آذر ۹۴در نامه‌ای به معاون اول - یدک کش بابلسر - رئیس جمهور درخواست واردات ۵۰۰دستگاه موتورلانس با حجم موتور ۸۰۰تا ۱۲۰۰سی‌سی را داد.

نامه‌ای که معاون اول رئیس‌جمهور - یدک کش بابلسر - به صراحت، واردات را زیر سوال برد و خواستار استفاده از توان داخلی برای تجهیز ناوگان شد. اما داستان از جایی جالب شد که با وجود مخالفت معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت، در نهایت مجوز واردات ۵۰۰دستگاه موتورلانس صادر شد و حال بعد از دو سال ۲۰۰دستگاه از آنها با برند هوندا وارد ناوگان اورژانس تهران شدند.

ورود این موتورها و رژه آنها - یدک کش بابلسر - از مقابل دوربین رسانه‌ها خود به نوعی دهن‌کجی به کارگر ایرانی بود که - یدک کش بابلسر - شاید - یدک کش بابلسر - امیدوار بود با مونتاژ این تعداد موتورلانس در کشور سودی به جیبش می‌رفت و در آینده نیز می‌توانست از قبال انتقال تکنولوژی به ثباتی در شغلش برسد.

رژه موتورلانس‌ها؛ دهن کجی به کارگران ایرانی دکتر حسن نوری معاون فنی و عملیات اورژانس تهران در این‌باره به «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «هدف ما انتخاب باکیفیت‌ترین نمونه موتورسیکلتی بود که بتواند برای مدت زمان طولانی با بهترین کیفیت خدمات ارائه دهد.»

وی با تاکید بر اینکه نظر کارشناسان فنی اورژانس استفاده از موتورلانس‌های ب‌ام‌و بود، می‌گوید: «متاسفانه برای واردات موتورهای ب‌ام‌و به مشکلاتی برخوردیم و موفق به واردات این موتورسیکلت نشدیم.»

معاون فنی اورژانس کشور با اشاره به اینکه تولید - یدک کش بابلسر - داخل یا وارداتی بودن موتورسیکلت‌ها برای ما موضوعیتی نداشته است، می‌گوید: «از بین تمام موتورسیکلت‌هایی که امکان - یدک کش بابلسر - استفاده در ناوگان اورژانس را داشتند، ۶دستگاه انتخاب شدند و به عنوان نمونه در اختیار پایگاه‌ها قرار گرفتند.»

نوری انتخاب موتورسیکلت فورزا هوندا را برای استفاده در ناوگان اورژانس نتیجه بررسی تمام مدل‌های موتور موجود در بازار می‌داند و می‌گوید: «ادعای تولید داخل بودن این دست موتورها اشتباه است و تولیدکنندگان نیز تنها به مونتاژ موتور می‌پردازند.»

از بین واحدهای تولید مختلف و فعال در زمینه تولید و ارائه خدمات به موتورسیکلت‌های باحجم موتور بالا، سراغ کویرموتور می‌رویم. شرکتی که به گفته مدیرانش زیرساخت‌های تولید و ارائه خدمات پس از فروش استاندارد - یدک کش بابلسر - برای - یدک کش بابلسر - تمام موتورسیکلت‌های سنگین موردنیاز کشور را در اختیار دارد.

کسی سراغی از تولیدکننده‌ها نگرفته است رحیم خداپسند مدیرعامل کویرموتور در واکنش به صحبت‌های مسئولان اورژانس می‌گوید: «متاسفانه با وجود شناختی که وزارت صنعت، - یدک کش بابلسر - معدن و تجارت از توانمندی‌های این شرکت در زمینه تولید و ارائه خدمات پس از فروش دارد، هیچ‌کس برای تست موتورهای کاوازاکی، کی‌تی‌ام و پیاجیوی ایتالیا سراغ ما نیامد.» وی با انتقاد از دیدگاه مسئولان سازمان‌های مختلف نسبت به مقوله تولید در کشور می‌گوید: «کاوازاکی و هوندا در یک سطح کیفیت قرار دارند و در صورت خرید موتورلانس‌ها از محصولات کاوازاکی، ۲۰درصد - یدک کش بابلسر - از ارزش موتورسیکلت‌ها به جای رفتن به جیب کارگر خارجی به جیب کارگران ایرانی می‌رفت اما متاسفانه حتی یک - یدک کش بابلسر - نفر هم برای تست موتورهای کاوازاکی، کی‌تی‌ام و پیاجیو سراغ ما نیامده است.»

به گفته خداپسند، در صورت خرید دستگاه‌های مختلف از محصولات مونتاژ داخل، علاوه بر اشتغال‌زایی و ارزش افزوده برای کارگران و کارخانه‌های ایرانی، تکنولوژی - یدک کش بابلسر - ساخت این موتورها نیز به ایران منتقل می‌شود و - یدک کش بابلسر - در نهایت می‌توان برای تولید انبوه آن در کشور برنامه‌ریزی کرد. اما در شرایطی که وزارت بهداشت حتی سراغی از تولیدکننده داخلی نمی‌گیرد، - یدک کش بابلسر - نمی‌توان به آینده این صنعت امیدوار بود.

مدیرعامل کویرموتور از رایزنی سایر دستگاه‌ها از جمله پلیس‌راهور با کویرموتور خبر می‌دهد و می‌گوید: «در حال حاضر چند موتورسیکلت در حجم‌های بالا - یدک کش بابلسر - برای تست به پلیس‌راهور تحویل شده و مراحل نهایی کار برای تولید موتورها در حال انجام است که این خود نشان از نگاه حمایتی پلیس از تولیدکننده‌های داخلی دارد.»

خدمات پس از فروش استاندارد در هاله‌ای از ابهام وقتی صحبت از - یدک کش بابلسر - خدمات پس از فروش و قطعات موردنیاز این موتورها می‌شود، معاون فنی اورژانس از آماده‌سازی زیرساخت‌ها توسط اورژانس تهران خبر - یدک کش بابلسر - می‌دهد و می‌گوید: «حجم انجین موتورلانس‌های وارداتی ۳۰۰سی‌سی است و اورژانس برای خدمات و نگهداری آنها نیز برنامه دارد.»

خداپسند اما در این باره معتقد است «تمام زیرساخت‌های لازم اعم از تعمیرگاه‌های مجهز در سراسر کشور، تکنسین‌های ماهر و سیستم توزیع قطعات یدکی وجود دارد و در صورت استفاده تمام نهادها مانند اورژانس، پلیس، هلال‌احمر و - یدک کش بابلسر - آتش‌نشانی - یدک کش بابلسر - از تولیدات داخلی، می‌توان با هزینه کمتری خدمات استاندارد را به آنها ارائه داد و از - یدک کش بابلسر - هزینه‌های سنگین برای ایجاد تعمیرگاه ویژه هر سازمان و نهاد و تحمیل هزینه‌ها - یدک کش بابلسر - جلوگیری کرد.»

حال با مشخص شدن توان تولیدکنندگان داخلی در تولید، انتقال تکنولوژی و ارائه خدمات پس از فروش مناسب به موتورهای سنگین در لباس امدادی و پلیس، باید منتظر ماند تا مشخص شود مسئولان دولتی تنها از سر ناآگاهی و آشنا نبودن نسبت به توان تولیدکنندگان داخلی سراغ خرید‌های دولتی در خارج از کشور رفته‌اند یا تقویت توان تولیدکنندگان داخلی برایشان - یدک کش بابلسر - فاقد - یدک کش بابلسر - اولویت بوده است.

اولين صفحه   -  جرثقیل یدک کش آمل   -   چرخگیر آمل   -   امداد خودرو بابل   -   امداد خودرو سیار بابل   -   خودروبر بابل   -   یدک کش بابل   -   حمل خودرو بابل   -   حمل ماشین بابل   -   کفی بابل   -   کفی خودروبر بابل   -   جرثقیل خودروبر بابل   -   نیسان خودروبر بابل   -   نیسان یدک کش بابل   -   ماشین بر بابل   -   خودرو سوار بابل   -   جرثقیل یدک کش بابل   -   چرخگیر بابل   -   امداد خودرو بابلسر   -   امداد خودرو سیار بابلسر   -   خودروبر بابلسر   -   یدک کش بابلسر   -   حمل خودرو بابلسر   -   حمل ماشین بابلسر   -   کفی بابلسر   -   کفی خودروبر بابلسر   -   جرثقیل خودروبر بابلسر   -   نیسان خودروبر بابلسر   -   نیسان یدک کش بابلسر   -   ماشین بر بابلسر   -   خودرو سوار بابلسر   -   جرثقیل یدک کش بابلسر   -   چرخگیر بابلسر   -   امداد خودرو باغستان   -   امداد خودرو سیار باغستان   -   خودروبر باغستان   -   یدک کش باغستان   -   حمل خودرو باغستان   -   حمل ماشین باغستان   -   کفی باغستان   -   کفی خودروبر باغستان   -   جرثقیل خودروبر باغستان   -  آخرين صفحه