خودرو سوار لواسان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10603.html

رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر ادعای شهردار تهران در نخستین مناظره انتخاباتی را رد می‌کند و بر این باور است که شهر تهران هنوز در تفکیک زباله هم مشکل دارد و مهم‌ترین ابزار آن یعنی ماشین‌های جمع‌آوری زباله علاو‌ بر این که به‌روز نیستند، بلکه تعداد آن‌ها کم است و جوابگوی شهری مانند تهران نیست.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

آیا وضعیت خودروهای جمع‌آوری زباله پایتخت نابسامان است؟

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،شهرداری از زباله برق تولید می‌کند یا آن‌طور که معاون‌اول رئیس‌جمهور می‌گوید شهرداری توان تفکیک زباله‌ها را هم ندارد. رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر ادعای شهردار تهران در نخستین مناظره انتخاباتی را رد می‌کند و بر این باور است که - خودرو سوار لواسان - شهر تهران هنوز در تفکیک زباله هم مشکل دارد و مهم‌ترین ابزار آن یعنی ماشین‌های جمع‌آوری زباله علاو‌ بر این که - خودرو سوار لواسان - به‌روز نیستند، بلکه تعداد آن‌ها کم است و جوابگوی شهری مانند تهران نیست. به گزارش روزنامه «دنیای خودرو»، نخستین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری با موضوع اجتماعی حواشی بسیاری داشت. در بخش محیط‌زیستی این مناظره پای عملکرد شهرداری در حوزه جمع‌آوری زباله هم به میان آمد. ماجرا از جایی شروع شد که پس از حمله قالیباف به عملکرد محیط‌زیستی دولت، اسحاق جهانگیری در - خودرو سوار لواسان - واکنش به این حمله خطاب به قالیباف گفت: «آقای قالیباف چطور بعد از ۱۲ سال نتوانسته است - خودرو سوار لواسان - مساله تفکیک - خودرو سوار لواسان - زباله‌های شهری را حل کند. ایشان فقط شهردار سازه است و می‌بینید در منطقه۲۲ تهران چقدر برج‌های عظیمی در دوره ایشان رشد کرده که نفس تهران را گرفته است یا پل صدر که با پول آن بسیاری از مسائل زیست‌محیطی تهران می‌توانست از طریق تعویض ناوگان اتوبوس شهری تهران و یا توسعه خطوط مترو حل شود.»در مقابل قالیباف از عملکرد خودش دفاع کرد و پاسخ داد: «امروز افتخار شهرداری تهران این است که از زباله برق تولید می‌کند. این دوستان شما بودند که زباله را از روی زمین جمع می‌کردند و نمی‌دانستند - خودرو سوار لواسان - که مکانیزه شده است. شما امروز پول - خودرو سوار لواسان - حمل‌‌و‌نقل را نه‌تنها به تهران، بلکه به - خودرو سوار لواسان - هیچ شهری نداده‌اید. ببینید زمان شما مترو کجا بود و امروز چقدر است.» شهرداری در شرایطی چنین ادعایی را مطرح کرده است که عده‌ای می‌گویند وضعیت ماشین‌های حمل زباله‌شهری هنوز در حد استاندارد نیست و از نظر تعداد برای شهری مانند تهران بسیار محدود است. در همین‌باره و برای آگاهی‌بخشی بیشتر درباره صحبت‌های شهردار تهران به‌عنوان کاندید انتخابات ریاست‌جمهوری - خودرو سوار لواسان - امسال، محمد حقانی، رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» درباره عملکرد شهرداری به‌ویژه وضعیت ماشین‌های جمع‌آوری زباله در این نهاد معتقد است که کمیت و کیفیت این ماشین‌ها مطلوب نیست. تعطیلی کارخانه تولید برق از زباله رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر درباره اظهارات شهرداری مبنی‌برتولید برق از زباله‌های شهر به - خودرو سوار لواسان - روزنامه «دنیای خودرو» - خودرو سوار لواسان - توضیح می‌دهد: «نحوه مدیریت جمع‌آوری و حمل زباله در شهر تهران از ابتدا مشکل دارد و هنوز به مقطعی مانند تولید - خودرو سوار لواسان - برق نرسیده است و تا آنجایی که خبر دارم، برقی تولید نمی‌شود. البته یک کارخانه درجه پایین تولید برق از - خودرو سوار لواسان - زباله با - خودرو سوار لواسان - ظرفیت - خودرو سوار لواسان - ۲۰۰ تن در کهریزک وجود دارد که اغلب روزهای سال تعطیل است و تنها چند روز در سال فعال و به‌صورت نمادین کار می‌کند. در عین‌حال اگر - خودرو سوار لواسان - این کارخانه به‌صورت تمام‌وقت و با تمام ظرفیت هم کار کند، نمی‌تواند کمتر از ۴ درصد از ۷۵۰۰ تن - خودرو سوار لواسان - زباله شهر تهران را به برق تبدیل کند. بنابراین تا نقطه مقصد فاصله زیادی داریم.» حقانی با انتقاد از نحوه مدیریت جمع‌آوری و حمل زباله و وضعیت ماشین‌های آن توضیح می‌دهد: «واقعیت این است که ساز‌و‌کار حمل زباله باید جدی‌تر گرفته شود و تغییراتی در روش مدیریتی آن صورت بگیرد. موضوعی که - خودرو سوار لواسان - در چند سال گذشته این گونه نبوده و مشکلات زیادی ایجاد کرده است. همچنین در بحث خدمات شهری از ۲۵ سال قبل جمع‌آوری زباله در سطح شهر به بخش خصوصی و پیمانکارها واگذار شد. در حال‌حاضر پیمانکارها - خودرو سوار لواسان - با شهرداری - خودرو سوار لواسان - قرارداد و وظیفه دارند - خودرو سوار لواسان - تمام ماشین آلات ازجمله ماشین‌های جمع‌آوری زباله را فراهم کنند و برای این امر شهرداری باید از طریق تسهیل شرایط و ارائه - خودرو سوار لواسان - وام‌های کم‌درصد - خودرو سوار لواسان - به پیمانکاران، شرایط را برای ارائه خدمات بهتر فراهم کند، اما متاسفانه اینگونه نیست. حتی در بعضی موارد شهرداری حقوق آنها را ماهانه می‌دهد و درواقع خود شهرداری بر این موضوع نظارت دارد و حتی شهرداری ماشین‌های حمل زباله را به آنها اجاره می‌دهد. درواقع این پیمانکاری نیست، زیرا شهرداری نظارت کامل دارد.» کمبود ماشین‌آلات حمل زباله این عضو شورای شهر به کمبود ماشین‌آلات جمع‌آوری و حمل زباله نیز اشاره می‌کند و می‌گوید: «علاوه بر این که تعداد ماشین‌های جمع‌آوری و حمل زباله برای شهری مانند تهران کم است و مشکلات زیادی دارد، سیستم کنونی مدیریت جمع‌آوری و حمل زباله نیز به روز نیست و از بسیاری جهات از دنیا عقب هستیم.» وی در ادامه به قانون پسماند هم اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد: «این قانون در سال ۸۳ به تصویب مجلس رسیده است و در - خودرو سوار لواسان - سال ۸۴ هم آیین‌نامه اجرایی این قانون به تصویب رسید که ارتباط مستقیمی با سلامت شهروندان و محیط‌زیست شهری دارد. بر اساس این آیین‌نامه بحث - خودرو سوار لواسان - تفکیک زباله در دستور کار قرار گرفت. موضوع مهم در این آیین‌نامه مساله تفکیک از مبداست که در منازل و سطل زباله‌های شهر بسیار کم صورت می‌گیرد و البته اگر این کار انجام هم بگیرد، ماشین‌های حمل زباله تمام آنها را با هم جمع‌آوری می‌کنند و باز هم مشکل وجود دارد و این ناشی از ناکارآمدی و بهینه نبودن ماشین‌های جمع‌آوری - خودرو سوار لواسان - زباله است.»
اولين صفحه   -  کفی خودروبر لنگرود   -   جرثقیل خودروبر لنگرود   -   نیسان خودروبر لنگرود   -   نیسان یدک کش لنگرود   -   ماشین بر لنگرود   -   خودرو سوار لنگرود   -   جرثقیل یدک کش لنگرود   -   چرخگیر لنگرود   -   امداد خودرو لواسان   -   امداد خودرو سیار لواسان   -   خودروبر لواسان   -   یدک کش لواسان   -   حمل خودرو لواسان   -   حمل ماشین لواسان   -   کفی لواسان   -   کفی خودروبر لواسان   -   جرثقیل خودروبر لواسان   -   نیسان خودروبر لواسان   -   نیسان یدک کش لواسان   -   ماشین بر لواسان   -   خودرو سوار لواسان   -   جرثقیل یدک کش لواسان   -   چرخگیر لواسان   -   امداد خودرو لوشان   -   امداد خودرو سیار لوشان   -   خودروبر لوشان   -   یدک کش لوشان   -   حمل خودرو لوشان   -   حمل ماشین لوشان   -   کفی لوشان   -   کفی خودروبر لوشان   -   جرثقیل خودروبر لوشان   -   نیسان خودروبر لوشان   -   نیسان یدک کش لوشان   -   ماشین بر لوشان   -   خودرو سوار لوشان   -   جرثقیل یدک کش لوشان   -   چرخگیر لوشان   -   امداد خودرو مازندران   -   امداد خودرو سیار مازندران   -   خودروبر مازندران   -  آخرين صفحه