خودروبر لوشان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10608.html

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مجلس درباره عدم تردد خودروهای فرسوده با لابی‌های متعدد و مخالفت دولت درگیر بازی سیاسی شد و درنهایت موفق به رأی آوردن نشد.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

طرح عدم تردد خودروهای فرسوده درگیر بازی سیاسی شد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از مهر ،سید - خودروبر لوشان - حسن حسینی شاهرودی درباره طرح عدم تردد خودروها فرسوده، بیان داشت: مجلس برای حل مشکل تصادفات رانندگی و کاهش ۱۶هزار کشته این سوانح در طول سال طرحی را ارائه داد که چهاربند داشت، دربند نخست این طرح آمده بود که خودروهای ناایمن در جاده‌ها تردد نکنند که متأسفانه دولت با این طرح به بهانه ضرر خودروسازان داخلی مقابله کرد.

وی بابیان اینکه دولت - خودروبر لوشان - برای کاهش کشته‌های رانندگی کاری صورت نداد لذا مجلس مجبور شد تا با - خودروبر لوشان - ارائه طرحی پیشگام شود، افزود: این طرح در - خودروبر لوشان - برنامه ششم توسعه نیز دیده‌شده بود و در پی آن، خودروهای ناایمن درگیر محدودیت‌هایی می‌شدند که قطعاً به کاهش کشته‌های رانندگی کمک می‌کرد اما دولت در ابتدا مخالفت کرد و در ادامه نیز - خودروبر لوشان - با لابی‌های فراوان و کسانی که پشت‌صحنه بودند، این طرح رأی نیاورد.

افزایش عوارض سالانه خودروهای ناایمن

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دومین پیشنهاد مجلس در این طرح نیز افزایش عوارض سالانه خودروهای ناایمن و در مقابل کاهش عوارض خودروها بود، افزود: در همه جای دنیا عوارض برحسب قیمت خودرو نیست - خودروبر لوشان - که مثلاً خودرویی ۲۰۰ میلیون تومان عوارضی ۵۰۰ هزار تومانی را - خودروبر لوشان - پرداخت کند و یک پراید عوارضی ۵۰ - خودروبر لوشان - هزارتومانی، اتفاقاً دقیقاً برعکس خودروی ایمن - خودروبر لوشان - ۲۰۰ میلیون تومانی باید از عوارض معاف شود - خودروبر لوشان - و پراید باید ناچار به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان عوارض شود تا مردم دنبال خودروی ایمن بروند.

حسینی شاهرودی همچنین بیان داشت: در کشور ما متأسفانه برعکس، ملاک عوارض قیمت - خودروبر لوشان - خودرو است و نه ایمنی و آلایندگی آن، - خودروبر لوشان - لذا این امر نیز در طرح مجلس گنجانده‌شده بود که بازهم به سرنوشت پیشنهاد پیشین دچار شد و رأی نیاورد.

وی افزود: در سومین بند از این طرح نیز آمده بود که پلیس‌راه برحسب خودرو و جاده محدودیت سرعت را اعمال کند مثلاً محدودیت سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت برای پراید ۸۰ کیلومتر باشد و برای خودروی ایمن خارجی ۱۳۰ کیلومتر، چراکه وقتی ما دست - خودروبر لوشان - راننده پرایدی را برای سرعت‌های بالای ۱۰۰ کیلومتر باز می‌گذاریم نمی‌توانیم انتظار متلاشی شدن این خودروی ناایمن را نداشته باشیم اما برعکس خودروهایی که ایمن هستند می‌توانند دارای محدودیت دیگری باشند.

قوانین پیچیده دست‌وپای سرمایه گذاران را بسته است 

این عضو خانه ملت گفت: آخرین بند از طرح مجلس - خودروبر لوشان - اما فرهنگ‌سازی بود که در سال‌های گذشته این - خودروبر لوشان - امر با ساختن پویانمایی‌هایی بسیار خوب پیش می‌رفت که در سال‌های اخیر متأسفانه کمرنگ شده است و درنهایت این طرح به بهانه ضرر خودروسازان و مسائل دیگر تصویب نشد.

حسینی شاهرودی درباره ضرورت نگاه ویژه به جاده‌ها، گفت: استان سمنان به‌خصوص در شرق، دچار معضل تصادفات جاده است و برای رفع آن می‌توان شرایط - خودروبر لوشان - ساخت استراحت‌گاه‌ها را تسهیل کرد و کارها را به دست مردم بومی سپرد تا در کنار خدمات به مسافران بتوانند محصولاتی را نیز عرضه کرده و کارآفرینی کنند.

وی افزود: امروز در شرق استان سمنان سرمایه‌گذارهایی وجود دارند که حاضر هستند در ساخت این استراحتگاه‌ها سرمایه‌گذاری کنند اما آن‌قدر قوانین دست‌وپا گیر و پیچیده دراین‌بین وجود دارد که - خودروبر لوشان - قطعاً دلسرد می‌شوند لذا باید شرایط را - خودروبر لوشان - تسهیل کرد و - خودروبر لوشان - امور را به دست مردم سپرد.

ضرورت ایجاد سامانه پیامکی و ارتباطی مشترک بین پایانه‌ها، راه و ناجا

نماینده شاهرود - خودروبر لوشان - و میامی در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: یکی از - خودروبر لوشان - خواسته‌های ما از نیروی انتظامی است که حتی‌الامکان سعی کنند در جاده‌ها دیده نشوند و کار را به دست دوربین‌های کنترل ترافیک بگذارند که - خودروبر لوشان - دراین‌باره مجلس طی یک سال اخیر اعتبارات بسیار خوبی را در نظر گرفته است.

حسینی - خودروبر لوشان - شاهرودی بیان داشت: از سوی دیگر به نظر می‌رسد وجود یک سامانه پیامکی و ارتباطی مشترک بین پایانه‌ها، راه و ناجا برای دریافت نظرات مردمی و پیشنهادها در تعاملات دوسویه خالی است که امیدواریم بتوانیم شاهد این مقوله نیز باشیم.

اولين صفحه   -  خودرو سوار لنگرود   -   جرثقیل یدک کش لنگرود   -   چرخگیر لنگرود   -   امداد خودرو لواسان   -   امداد خودرو سیار لواسان   -   خودروبر لواسان   -   یدک کش لواسان   -   حمل خودرو لواسان   -   حمل ماشین لواسان   -   کفی لواسان   -   کفی خودروبر لواسان   -   جرثقیل خودروبر لواسان   -   نیسان خودروبر لواسان   -   نیسان یدک کش لواسان   -   ماشین بر لواسان   -   خودرو سوار لواسان   -   جرثقیل یدک کش لواسان   -   چرخگیر لواسان   -   امداد خودرو لوشان   -   امداد خودرو سیار لوشان   -   خودروبر لوشان   -   یدک کش لوشان   -   حمل خودرو لوشان   -   حمل ماشین لوشان   -   کفی لوشان   -   کفی خودروبر لوشان   -   جرثقیل خودروبر لوشان   -   نیسان خودروبر لوشان   -   نیسان یدک کش لوشان   -   ماشین بر لوشان   -   خودرو سوار لوشان   -   جرثقیل یدک کش لوشان   -   چرخگیر لوشان   -   امداد خودرو مازندران   -   امداد خودرو سیار مازندران   -   خودروبر مازندران   -   یدک کش مازندران   -   حمل خودرو مازندران   -   حمل ماشین مازندران   -   کفی مازندران   -   کفی خودروبر مازندران   -  آخرين صفحه