جرثقیل خودروبر لوشان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10614.html

با آغاز تولید پژو ۲۰۰۸ به عنوان اولین خودروی پسابرجامی می‌توان گفت که دوران تاخت‌وتاز خودروهای چینی در ایران به پایان رسیده است.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

عصر خودروهای چینی در ایران به پایان رسید

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از ایسنا، حدود یک دهه پیش خودروهای چینی جایی در صنعت خودروی ایران نداشتند. در آن زمان یکی دو خودروساز کوچک برخی خودروهای چینی را - جرثقیل خودروبر لوشان - به شکلی محدود در ایران مونتاژ می‌کردند.

اما از اوایل دهه ۹۰ با آغاز برخی تحریم‌های خارجی که منجر به خروج خودروسازان کره‌ای، ژاپنی و اروپایی از ایران شد خودروسازان چینی از فرصت استفاده کرده و سعی کردند جای خالی برخی خودروها که تولید آنها متوقف شده بود را در ایران پر کنند.

این وضعیت آغاز حضور گسترده خودروسازان چینی در ایران بود به‌گونه‌ای که در سال‌های تحریم علاوه بر آنکه مونتاژ خودروهای چینی در ایران رشد حدودا دو برابری داشت واردات خودروهای چینی آماده نیز به ایران آغاز شد.

در آن زمان خودروسازان چینی ضعف اصلی صنعت خودروی ایران که نبود تنوع محصول و قدیمی بودن بیشتر خودروهای پر تیراژ در حال تولید بود را به درستی تشخیص داده و با عرضه - جرثقیل خودروبر لوشان - خودروهایی با ظاهر جدید و متنوع و البته با قیمت و کیفیت پایین توانستند مصرف‌کنندگان ایرانی را به محصولات خود جلب کنند.

در دوره تحریم‌ به دلیل قطع ارتباط با خودروسازان آسیایی و اروپایی معتبر، حضور خودروسازان چینی در ایران روند صعودی داشت به‌گونه‌ای که بیشتر خودروسازان داخلی همکاری با خودروسازان - جرثقیل خودروبر لوشان - چینی را آغاز کردند. به دنبال چنین روندی کارشناسان نسبت به تبعات حضور گسترده خودروسازان چینی در کشور و چینی‌زاسیون صنعت خودروی ایران - جرثقیل خودروبر لوشان - هشدار می‌دادند.

اما از حدود دو سال پیش با مطرح شدن برجام و اجرایی شدن آن، روند رفع تحریم‌ها و بازگشت خودروسازان معتبر آسیایی و اروپایی به ایران آغاز شد - جرثقیل خودروبر لوشان - و سال گذشته نیز شرکت‌هایی چون پژو و سیتروئن با انعقاد قراردادهای جدید رسما فعالیت خود را در ایران از سر گرفتند.

به دنبال بازگشت و فعال شدن مجدد خودروسازان مطرح - جرثقیل خودروبر لوشان - بین‌المللی در ایران تولید انبوه خودروی پژو ۲۰۰۸ به عنوان اولین خودروی پسابرجامی از روز گذشته با حضور رییس‌جمهوری آغاز شد؛ آغازی که کارشناسان آنرا شروع پایان دوران تاخت‌وتاز خودروهای چینی در ایران می‌دانند.

در این زمینه کارشناسان معتقدند که پس از این با به تولید رسیدن دیگر خودروهای پسابرجامی خودروهای چینی به تدریج در بازار ایران منزوی - جرثقیل خودروبر لوشان - خواهند شد و - جرثقیل خودروبر لوشان - اگر خودروسازان داخلی بتوانند خودروهای جدید را با قیمت - جرثقیل خودروبر لوشان - مناسب در ایران عرضه کنند مونتاژ و واردات بسیاری از خودروهای چینی متوقف خواهد شد.

در این زمینه عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا می‌گوید: خوشبختانه ثمرات برجام و رفع تحریم‌ها در اقتصاد کشور به تدریج در حال - جرثقیل خودروبر لوشان - نمایان شدن است به‌گونه‌ای که فضای اقتصادی ایران در تعامل دوباره با جهان در حال احیا شدن است.

امرالله امینی با بیان اینکه روند حضور مجدد خودروسازان مطرح بین‌المللی در ایران ما را - جرثقیل خودروبر لوشان - از خودروسازان چینی بی‌نیاز خواهد کرد، خاطرنشان - جرثقیل خودروبر لوشان - می‌کند: با آغاز تولید خودروهای به‌روز و جدید در ایران خودروهای بی‌کیفیت چینی به تدریج مشتریان خود را از - جرثقیل خودروبر لوشان - دست خواهند داد.

وی ادامه - جرثقیل خودروبر لوشان - می‌دهد: از روز اجرایی شدن برجام مشخص بود که دوره نیازمندی بازار ایران به خودروهای چینی به پایان رسیده است و با - جرثقیل خودروبر لوشان - تغییر - جرثقیل خودروبر لوشان - شرایط، خودروسازان چینی برای ادامه بقا در بازار ایران راه سختی پیش رو خواهند - جرثقیل خودروبر لوشان - داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان می‌کند: خودروسازان چینی برای ادامه حضور در ایران باید به سرعت نسبت به - جرثقیل خودروبر لوشان - افزایش کیفیت و همچنین کاهش قیمت محصولات خود در ایران اقدام - جرثقیل خودروبر لوشان - کنند در غیر این صورت از بازار حذف - جرثقیل خودروبر لوشان - خواهند شد.

اولين صفحه   -  یدک کش لواسان   -   حمل خودرو لواسان   -   حمل ماشین لواسان   -   کفی لواسان   -   کفی خودروبر لواسان   -   جرثقیل خودروبر لواسان   -   نیسان خودروبر لواسان   -   نیسان یدک کش لواسان   -   ماشین بر لواسان   -   خودرو سوار لواسان   -   جرثقیل یدک کش لواسان   -   چرخگیر لواسان   -   امداد خودرو لوشان   -   امداد خودرو سیار لوشان   -   خودروبر لوشان   -   یدک کش لوشان   -   حمل خودرو لوشان   -   حمل ماشین لوشان   -   کفی لوشان   -   کفی خودروبر لوشان   -   جرثقیل خودروبر لوشان   -   نیسان خودروبر لوشان   -   نیسان یدک کش لوشان   -   ماشین بر لوشان   -   خودرو سوار لوشان   -   جرثقیل یدک کش لوشان   -   چرخگیر لوشان   -   امداد خودرو مازندران   -   امداد خودرو سیار مازندران   -   خودروبر مازندران   -   یدک کش مازندران   -   حمل خودرو مازندران   -   حمل ماشین مازندران   -   کفی مازندران   -   کفی خودروبر مازندران   -   جرثقیل خودروبر مازندران   -   نیسان خودروبر مازندران   -   نیسان یدک کش مازندران   -   ماشین بر مازندران   -   خودرو سوار مازندران   -   جرثقیل یدک کش مازندران   -  آخرين صفحه