یدک کش لواسان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10594.html

تولیدکننده قطعات خودرو، با بیان اینکه در دولت یازدهم حمایت موثر دولت از کارگاههای کوچک بسیار محدود شده است، گفت: از ابتدای این دولت قطعه سازان در آستانه ورشکستگی قرار گرفته‌اند.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

ورشکستگی قطعه سازان خودرو از دولت یازدهم شروع شد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،مهران منصوری مدیر عامل شرکت تولیدی صنعت گستران، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه - یدک کش لواسان - خبرنگاران پویا؛ با بیان  اینکه از سال ۸۰ به بعد شکل گیری  شرکتهای کوچک قطعه‌سازی با حمایت کارخانجات بزرگی مثل سایپا و ایران خودرو و به دنبال تقویت سیاستهای داخلی سازی، رونق گرفت گفت: - یدک کش لواسان - در آن زمان هرفردی که یک امکانات حداقلی تولیدی داشت، با - یدک کش لواسان - حمایت  خودروسازها توانست رشد کند. آن زمان تعداد زیاد ی از واحدهای کوچک کارگاهی به کارخانه های قطعه سازی تبدیل شدند.

به گفته این تولید کننده، تا اوایل سال ۹۰ این فرآیند ادامه پیدا کرد، اما در سالهای گذشته امکان نوسازی خطوط تولید برای این کارگاههای تولیدی فراهم نشد. به نظر می - یدک کش لواسان - رسد کشور ما - یدک کش لواسان - همراه با صنایع به روز دنیا پیشرفت نکرده است چراکه در ایران همچنان از تکنولوژی های قدیمی تولید و مدیریت استفاده می‌شود. در واقع می‌توان گفت، به واسطه سیاستهای اتخاذ شده، قیمتها و شرایط کلی بازار به شکلی بود که فضای رقابتی برای بروز رسانی سیستمهای - یدک کش لواسان - تولیدی به نحو مطلوب وجود نداشت.

منابع توسعه‌ای صرف پرداخت حقوق و دستمزد میشود/ ورشکستگی صنعت نزدیک است

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ به بعد حمایت از قطعه سازان به شدت کاهش یافت، گفت: امروز بحرانهای مالی به سراغ شرکتهای تولیدی آمده است و برای پرداخت  حقوق کارمندان دچار مشکل شده‌ایم. تا جایی که منابع توسعه‌ای شرکت صرف پرداخت حقوق - یدک کش لواسان - و دستمزد - یدک کش لواسان - پرسنل شده است. در سالهای اخیر بالای ۸۰۰ میلیون تومان زیان سالیانه به شرکت وارد شده و از آنجایی که کار اصلی شرکت خدمات محور بوده و مشتریان خودشان منابع مواد - یدک کش لواسان - اولیه شرکت را تامین می‌کردند، عمده - یدک کش لواسان - این زیان از محل ‌پرداخت حقوق پرسنل ناشی میشد.

این تولیدکننده ادامه داد، حتی شرکتهای دیگری که با خودروسازها همکاری می‌کنند، دچار مشکلات عدیده‌ای مثل عدم پرداخت حقوق پرسنل و بدهی به پیمانکاران و بانکها هستند. در این شرکتها - یدک کش لواسان - به حدی میزان تولیدی کاهش پیدا کرده است که ادامه فعالیت برای آنها مرقوم - یدک کش لواسان - به صرفه نیست. وقتی میزان تولید - یدک کش لواسان - از یک حدی پایین تر بیاید با توجه به ثابت ماندن هزینه‌های ثابت، مجموعه با ورشکستگی رو به رو می شود و این موضوع امروز برای بیشتر قطعه سازان صنعت خودروسازی حکم فرماست.

منصوری با بیان اینکه؛ هرچند سیاست پولی دولت تا قبل از سال ۹۲ یک سیاست انبساطی بود و تورم بالا - یدک کش لواسان - به اقتصاد تحمیل شد،گفت: از طرف دیگر  وجود تحریمها صنعت داخلی - یدک کش لواسان - را تقویت کرده بود.

شرکتهای خارجی به دنبال تجارت یک طرف هستند

بعد از روی کار امدن دولت جدید سیاست انبساطی به سیاست انقباضی تبدیل شد، این درحالی بود که دولت می‌دانست با کنترل تورم رکود به کشور حاکم خواهد شد. به نظر میرسد روش اصلی که دولت برای - یدک کش لواسان - بهبود اقتصاد کشور در دستور کار قرار داد مبتنی بر - یدک کش لواسان - تمرکز بر سیاست خارجه و ورود سرمایه‌های خارجی به کشور بوده است اما با شکست این استراتژی  عملا رکود در اقتصاد عمیق تر شد.

تولیدکننده صندلیهای خودرو ادامه داد، بعد از اینکه تحریمها برداشته شد شرکتهای زیادی برای سرمایه گذاری به ایران آمدند اما اتفاقی که درعمل افتاد این بود که قوانین مالی، بانکی، قوانین استخدامی، - یدک کش لواسان - قوانین گمرکی  و سیستم اخذ مالیات تمایل برای سرمایه گذاری را از آنها گرفت و  در عمل پیشنهاد مبتنی بر سرمایه‌گذاری به تجارت یک طرفه - یدک کش لواسان - تبدیل شد.

امروز محصول ما در - یدک کش لواسان - مقایسه با محصول خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار است این درحالی است که قیمت محصول داخلی کاملا رقابتی است اما مشکل اصلی تولید در کشور نبود مشتری است. به عنوان مثال محصولات شرکت خود ما از آنجا که در یک زنجیره - یدک کش لواسان - تامین قرار گرفته است، اگر حلقه‌های - یدک کش لواسان - اولیه زنجیره در فروش دچار مشکل شوند سایر حلقه‌ها هم با مشکلات اساسی رو به رو - یدک کش لواسان - می‌شوند.

بالاترین سود سرمایه ‌گذاری در ایران ۸درصد!

 وضعیت به شکلی درآمده است که در عمل سرمایه گذاری توجیه - یدک کش لواسان - ندارد، در هرکدام از شاخه‌های تولیدی اگر یک بررسی انجام شود، در صورتی که همه شرایط مهیا باشد بازهم سود سرمایه‌گذاری زیر ۸ درصد است. این سود - یدک کش لواسان - پایین با توجه به سودهای بالای بانکی جذابیتی برای سرمایه گذار ایجاد نمی‌کند و اتفاقا تعطیلی کارگاهها را تسریع میکند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل تعدیل نیرو در این شرکت نبود - یدک کش لواسان - مشتری و سفارش از کارخانه های خودروسازی بود، گفت:  همین موضوع باعث شد کارگاه تولیدی در حوزه‌ای که ما دران مشغول هستیم با یک ششم ظرفیت  سابق خود کار کند. جالب است بدانید کارگران بیکار شده این شرکت برای یافتن کار به نقاط دیگر مهاجرت کرده‌اند و متاسفانه وضعیت درامدی مناسبی ندارند.

این تولید کننده با اشاره به اینکه رقابت با محصولات چینی - یدک کش لواسان - به یک معضل در کشور تبدیل شده است، گفت: امروز یک کالای چینی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود با نصف قیمت وارد کشور میشود، به این ترتیب سفارش دهنده و حتی خود تولید کننده نیز تمایل به استفاده از کالای وارداتی پیدا می‌کند.

باید دید در هر نقطه از کشور ما چه  نوعی از فعالیت اقتصادی توجیه دارد به این ترتیب - یدک کش لواسان - با مدیریتی که از سوی دولت در  زمینه شناسایی و تحریک تولیدکننده اعمال میشود - یدک کش لواسان - می‌توان به بازگشت رونق به تولید امیدوار بود. در شرایط فعلی به خاطر نامشخص بودن مزیتهای رقابتی در کشور شاهد تراکم تولید در مناطق و حوزه‌هایی هستیم که به حالت اشباع رسیده‌اند.

دولت در زیر ساخت سازی موفق نبوده است

او تاکید کرد، سیاستهای رونق بخشی که از سوی دولت پیگیری شد حالت مقطعی داشت و نتوانست رونق واقعی را به اقتصاد گشور بازگرداند. وظیفه اصلی - یدک کش لواسان - دولت ایجاد زیر ساخت است، وقتی دولت حمل و نقل ریلی جاده‌ای و هوایی را توسعه دهد خود به خود در این زمینه‌ها اشتغال ایجاد می شود اما امروز این موارد مغفول - یدک کش لواسان - واقع شده است.

همچنین موضوعاتی مانند مبارزه با قاچاق، - یدک کش لواسان - تعرفه های گمرکی از موضوعات زیر بنایی است که می تواند به رونق بخشی تولید - یدک کش لواسان - کمک کند.

این فعال اقتصادی در پاسخ به سوالی درباره رقابت با کالای چینی گفت: تولید کننده داخلی در شرایط فعلی تلاش میکند قسمتی سهم بازار ایران را از چینی‌ها بگیرد، در حالتی که این موضوع مضحک است و در کشور خودمان باید همه امکانات در اختیار تولید کننده داخل قرار بگیرد.

پایین نگه داشتن نرخ ارز سیاسی و به نفع چینیهاست

وی در تحلیلی از فضای حاکم بر اقتصاد کشور گفت: دولت - یدک کش لواسان - به دلایل سیاسی - یدک کش لواسان - قیمت ارز را پایین نگه داشت در حالی که به صورت سالیانه با افزایش نرخ تورم مواجه - یدک کش لواسان - هستیم، بر این اساس قیمت تمام شده محصول برای تولید کننده داخلی بالا می رود، در - یدک کش لواسان - حالی که تولید کننده چینی با همان قیمت ارز کالای خود را به ایران صادر میکند که این شرایط به ضرر تولید کننده داخلی و به نفع چینی‌هاست.

به - یدک کش لواسان - گزارش تسنیم، این کارخانه صنعتی اوایل دهه هفتاد - یدک کش لواسان - کار خود را با قالب سازی آغاز و سال۸۹ با جذب ۷۰ نفر نیروی انسانی در زمینه تولید قطعات خودرو با شرکت سایپا فعالیت صنعتی اش را گسترش داد. از اوایل سال۹۳ به دلیل رکود بیش از اندازه به دلیل ورود کالاهای مشابه از کشور چین در رقابتی نابرابر مجبور به تعدیل - یدک کش لواسان - بیش از ۵۰ نفرکارگر شد و هم - یدک کش لواسان - اکنون با اعمال روشهای انقباضی  برای حفظ کارخانه خود تلاش می‌کند.

اولين صفحه   -  جرثقیل یدک کش لرستان   -   چرخگیر لرستان   -   امداد خودرو لنگرود   -   امداد خودرو سیار لنگرود   -   خودروبر لنگرود   -   یدک کش لنگرود   -   حمل خودرو لنگرود   -   حمل ماشین لنگرود   -   کفی لنگرود   -   کفی خودروبر لنگرود   -   جرثقیل خودروبر لنگرود   -   نیسان خودروبر لنگرود   -   نیسان یدک کش لنگرود   -   ماشین بر لنگرود   -   خودرو سوار لنگرود   -   جرثقیل یدک کش لنگرود   -   چرخگیر لنگرود   -   امداد خودرو لواسان   -   امداد خودرو سیار لواسان   -   خودروبر لواسان   -   یدک کش لواسان   -   حمل خودرو لواسان   -   حمل ماشین لواسان   -   کفی لواسان   -   کفی خودروبر لواسان   -   جرثقیل خودروبر لواسان   -   نیسان خودروبر لواسان   -   نیسان یدک کش لواسان   -   ماشین بر لواسان   -   خودرو سوار لواسان   -   جرثقیل یدک کش لواسان   -   چرخگیر لواسان   -   امداد خودرو لوشان   -   امداد خودرو سیار لوشان   -   خودروبر لوشان   -   یدک کش لوشان   -   حمل خودرو لوشان   -   حمل ماشین لوشان   -   کفی لوشان   -   کفی خودروبر لوشان   -   جرثقیل خودروبر لوشان   -  آخرين صفحه