خودروبر نور

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10878.html

دیترویت را فراموش کنید. حالا دیگر باارزش‌ترین کمپانی خودروسازی ایالات‌متحده در دره‌ سیلیکون قرار دارد. تسلا سازنده خودروهای الکتریکی لوکس که هنوز چندان کمپانی سودآوری نیست، به باارزش‌ترین خودروسازی آمریکایی بدل شده است.

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

سبقت تسلا از جنرال‌موتورز

براساس گزارش تحلیلگران موسسه پاپیر جفری، وقتی روز دوشنبه بازارهای بورس ایالات‌متحده به کار خود خاتمه دادند، ارزش سهام این شرکت به ۵۱٫۵۴ میلیارد دلار رسید، در حالی که ارزش سهام جنرال‌موتورز ۵۰٫۲۲ میلیارد دلار بود.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، تحلیلگران پایپر جفری در گزارش خود که صبح دوشنبه برای سرمایه‌گذاران نوشته بودند، اعلام کردند: «ما هفت ماه گذشته مشغول آماده‌سازی خود برای این گزارش بوده‌ایم و بعد از برگزاری جلسه با مقامات شرکت در هفته گذشته حالا آمادگی داریم ارزش سهام تسلا را در بازار معادل با خرید ارزیابی کنیم».

همین هفته پیش بود که بعد از اعلام نتایج بهتر از حد انتظار، قیمت سهام تسلا از سهام فورد پیشی گرفت. در حال حاضر تسلا یک کمپانی ۱۳ ساله و فقط ۰٫۲ درصد از سهم بازار خودروی آمریکا - خودروبر نور - را به خود اختصاص داده است، در حالی‌که جنرال‌موتورز با ۱۰۸ سال سابقه کنترل ۱۷٫۳ درصد از سهم بازار خودروی آمریکا را در دست دارد.

[caption id="attachment_193769" align="aligncenter" width="700"]خودروبر نور تسلا[/caption]

اگرچه ممکن - خودروبر نور - است قیمت سهام تسلا به شکلی فزاینده رو به رشد باشد اما موانعی جدی بر سر راه موفقیت آتی تسلا وجود دارد، از جمله این حقیقت که این شرکت هرگز سودآور نبوده است.

دلیل رشد ارزش سهام تسلا را می‌توان هشیاری این خودروساز در طراحی خودروهای تمام‌الکتریکی و تاکیدش بر نرم‌افزارهای خودرویی آینده‌گرایانه مانند اتوپایلوت و سامن دانست. حضور خودروهای تسلا در جاده‌های آمریکا بسیار کمرنگ‌تر از محصولات جنرال‌موتورز است - خودروبر نور - اما بنیانگذار میلیاردر تسلا یعنی الن ماسک وعده داده است تولید کمپانی‌اش را تا سال ۲۰۱۸ به ۵۰۰ هزار دستگاه در سال برساند.

این در حالی است که جنرال‌موتورز تنها در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶، ۵۴۶ هزار - خودروبر نور - و ۸۳۸ دستگاه خودرو فروخت. سال گذشته رقم کلی تولید تسلا ۷۶ هزار و ۲۳۰ دستگاه بود که تنها حدود ۴۰ هزار دستگاه از آن در بازار آمریکا به فروش رسید. شخصیت کاریزماتیک ماسک به پیشرفت کمپانی‌اش در بازار نه‌چندان خوب خودروهای لوکس در آمریکا کمک کرده است. تسلا بیشتر مشتریانی مانند طرفداران - خودروبر نور - دوآتشه فراری و مازراتی را به خود جذب می‌کند تا مشتریان محتاطی که اهل خرید سدان‌هایی هستند که جنرال‌موتورز تولید می‌کند.

با این حال تسلا به سرعت در حال رشد است، جدیدترین گزارش تسلا (یعنی همان گزارشی که به بالا رفتن ارزش سهام آن کمک کرد) ۷۰ درصد رشد فروش و فروش ۲۵ هزار دستگاه خودرو در سه ماهه اول سال مالی جاری - خودروبر نور - را نشان می‌دهد. در عین حال - خودروبر نور - فروش جنرال‌موتورز نیز در حال رشد است و دلیل عمده‌ آن به افزایش - خودروبر نور - رشد فروش وانت‌های تولیدی آن برمی‌گردد. اما هیچ یک از اینها توضیح نمی‌دهند چرا ارزش تسلا روی کاغذ بیش از جنرال‌موتورز است. وقتی در اوایل ماه آوریل ارزش تسلا از فورد پیشی گرفت، والت ماسبرگ، تحلیلگر فنی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: «من تسلا - خودروبر نور - و الن ماسک را تحسین می‌کنم اما این برای میلیاردمین بار است که نشان می‌دهد چرا ارزشگذاری‌های بازار بورسی حقیقت را بازتاب نمی‌‌دهند».

اما این شرکت به موانعی مختص به خود هم برخورد کرده - خودروبر نور - است، چنان‌که ایمنی نرم‌افزارهای کاربردی خودران آن مانند اتوپایلوت و سامنف که هر دو بدون دخالت کاربر- راننده به ماشین اجازه افزایش سرعت و ترمز را می‌دهند، در چند مورد تصادف زیر سوال رفته است.

تسلا در مطبوعات به‌شدت از عملکرد نرم‌افزارهای خود دفاع کرده و اغلب با اشاره به اطلاعات دقیق و جزئی برگرفته‌شده از کامپیوترهای موجود در ماشین‌های مشتریانش توانسته است تقصیرها را از خود دور کند، اما - خودروبر نور - در برخی موارد نیز مجبور به پذیرش این نکته شده است که این برنامه‌ها خطاپذیر هستند. با این - خودروبر نور - وجود در حال‌حاضر هیچ یک از این‌ موارد موجب کاهش علاقه وال‌استریت به تسلا نمی‌شوند.

اولين صفحه   -  خودرو سوار نکا   -   جرثقیل یدک کش نکا   -   چرخگیر نکا   -   امداد خودرو نهاوند   -   امداد خودرو سیار نهاوند   -   خودروبر نهاوند   -   یدک کش نهاوند   -   حمل خودرو نهاوند   -   حمل ماشین نهاوند   -   کفی نهاوند   -   کفی خودروبر نهاوند   -   جرثقیل خودروبر نهاوند   -   نیسان خودروبر نهاوند   -   نیسان یدک کش نهاوند   -   ماشین بر نهاوند   -   خودرو سوار نهاوند   -   جرثقیل یدک کش نهاوند   -   چرخگیر نهاوند   -   امداد خودرو نور   -   امداد خودرو سیار نور   -   خودروبر نور   -   یدک کش نور   -   حمل خودرو نور   -   حمل ماشین نور   -   کفی نور   -   کفی خودروبر نور   -   جرثقیل خودروبر نور   -   نیسان خودروبر نور   -   نیسان یدک کش نور   -   ماشین بر نور   -   خودرو سوار نور   -   جرثقیل یدک کش نور   -   چرخگیر نور   -   امداد خودرو نوشهر   -   امداد خودرو سیار نوشهر   -   خودروبر نوشهر   -   یدک کش نوشهر   -   حمل خودرو نوشهر   -   حمل ماشین نوشهر   -   کفی نوشهر   -   کفی خودروبر نوشهر   -  آخرين صفحه