کفی خودروبر نوشهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10898.html

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: صنعت خودرویی کشور در بلاتکلیفی مونتاژکار بودن یا خودروساز بودن سرگردان است و همین عامل موجب افت کیفی و ایمنی تولیدات ایران‌ خودرو و سایپا و سایر شرکت‌های به ظاهر خودروزساز شده است.

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

بلاتکلیفی صنعت خودرویی در مونتاژکار یا خودروساز بودن

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از ایسنا ،سعید باستانی گفت: با وجودی که ۵۰ سال از تولید خودرو در ایران می‌گذرد  اما شرکت‌های خودرویی داخلی به معنای واقعی - کفی خودروبر نوشهر - کلمه هنوز خودروساز نشده‌اند و این  در - کفی خودروبر نوشهر - حالی است که دولت‌های مختلف طی نیم قرن گذشته تا جایی که توانستند از این صنعت با رانت‌ها - کفی خودروبر نوشهر - و انحصارهای متعدد و متنوع  حمایت کردند. وی با بیان اینکه هویت صنعت خودروسازی کشور بعد از نیم قرن هنوز مشخص نیست، ادامه داد: هنوز مشخص نیست که متولیان این صنعت، خودروساز هستند یا مونتاژکار. شواهد و قرائن موجود نشان می‌دهد خودروسازان ایرانی فاقد دانش فنی و فناوری‌های بومی طراحی و تولید شاسی و موتور هستند. وقتی - کفی خودروبر نوشهر - حقیقت صنعت خودرویی کشورمان این است متولیان دولتی و باید تکلیف خود را با این صنعت روشن کنند. یا باید خودروساز شویم یا مونتاژکار باقی بمانیم، اما - کفی خودروبر نوشهر - اگر قرار باشد خودروساز شویم باید در مقطع زمانی کوتاه مدت تسهیلات ارزی و ریالی بسیار ارزان قیمت به این صنعت اختصاص یابد، عوارض خودروهای وارداتی افزایش یابد و پنج سال به خودروسازان تنفس داده شود و بعد از آن به تدریج کلیه حمایت‌های دولتی حذف شود. اگر صنعت خودرویی کشور با چنین امتیازهای بزرگی نتوانست خودروساز شود باید به اصول و قواعد حاکم بر صنعت مونتاژ پایبند باشد و تولید خودروهای فاقد ایمنی، بی‌کیفیت و من‌درآوردی را متوقف کند. نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس یادآور شد: دولت‌ها همواره منافع - کفی خودروبر نوشهر - و امتیازات مطالبه شده خودروسازان را بر نیازهای خودرویی مشتریان ترجیح داده و با - کفی خودروبر نوشهر - ایجاد بازار انحصاری و رانتی برای آنان، راه را بر رقابت پذیر کردن این صنعت  بستند و دهه‌ها  مردم را مجبور به خریداری خودروهای فاقد ایمنی و کیفیت استاندارد و البته با قیمت و مصرف سوخت بالا کردند. سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: تیراژ خودروسازان بعد از افت شدید چند سال قبل به لطف تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی دولت بار دیگر افزایش یافت اما پاسخ به اساسی‌ترین نیاز مردم یعنی کیفیت، ایمنی و خدمات پس از فروش مناسب هیچ تغییری نکرد. اگرچه در سخن خودروسازان و متولیان صنعت خودرویی کشور از بهبود کیفیت تولیدات خودرویی سخن می‌گویند اما در عمل مشتریان خودروهای ایرانی هیچ رضایتی از این خودروها ندارند. باستانی اظهار کرد: البته نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان به خودروهای دارای نقص، خدمات می‌دهند اما آیا پیش بینی خدمات پس از فروش برای راحت کردن خیال مشتریان از بابت کیفیت خودروی فروخته شده نبوده است؟ وی با بیان اینکه  تعریف خودروسازان از گارانتی و ضمانت‌نامه تغییر کرده است، گفت: گارانتی یعنی کیفیت خودروی تولید شده در فلان شرکت داخلی به حدی باید خوب باشد که صبح روز تحویل، گیربکس خودرو تعویض نشود و شرکت خودروساز هم نگوید در ارائه خدمات پس از فروش «به وظیفه‌ام عمل کردم».  گارانتی یعنی کیفیت خودروی تولیدی به حدی خوب است که مصرف کننده لااقل تا دو سال از نظر  فنی و سایر مسائل با شرکت خودروساز کاری نداشته باشد. نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس «ایمنی» خودروهای ایرانی و چینی - کفی خودروبر نوشهر - را از چالش‌های اساسی صنعت خودرویی کشور دانست و افزود: علاوه بر خودروهای ایرانی خودروهای چینی تولید شده در ایران نیز فاقد ایمنی لازم هستند، حتی خودروهای چینی که با شرکای اروپایی همکاری مشترک دارند - کفی خودروبر نوشهر - نیز در ایران همین سرنوشت را دارند. «ایمنی» خودروهای تولید شده در ایران با این قبیل شیوه‌ها قابل تامین نیست چرا که در کنار عوامل «انسانی» نقش «استانداردهای ایمنی» تاثیر بسزایی در کاهش یا افزایش میزان و حجم تصادفات دارد. به فرض اگر همه خودروهای ایرانی و چینی از بازار مصرف جمع‌آوری شود - کفی خودروبر نوشهر - و به جای آن بهترین برندهای دنیا در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد بعید می‌دانم - کفی خودروبر نوشهر - حجم تصادفات تغییر محسوسی پیدا کند اما حتما از خسارات جانی به شدت کاسته می‌شود؛ - کفی خودروبر نوشهر - به بیان روشن‌تر اگر شرکت‌های خودروسازی نتوانند - کفی خودروبر نوشهر - کاری - کفی خودروبر نوشهر - برای خطای انسانی در رانندگی انجام دهند یقینا می‌توانند برای کاهش تلفات انسانی و خسارات جانی، خودروهای ایمن تولید کنند. سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: علت این ضعف هم نامشخص بودن تکلیف صنعت خودرویی کشور با خودش است؛ به این معنا که شرکت‌های خودرویی هنوز نمی‌دانند خودروساز هستند یا مونتاژکار و تا این مسئله مشخص نشود داستان غیرایمن بودن و بی‌کیفیت بودن خودروهای ایرانی پایان نخواهد یافت. باستانی مخاطب پیام نوروزی مقام معظم رهبری - کفی خودروبر نوشهر - را کمیسیون صنایع و معادن مجلس دانست و - کفی خودروبر نوشهر - افزود: خواسته کمیسیون صنایع از وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که تکلیف - کفی خودروبر نوشهر - شرکت‌هایی خودرویی را از این حیث روشن کند. از سال ۱۳۸۹ به این - کفی خودروبر نوشهر - سو صنعت خودرویی کشور باید فناوری‌های از رده خارج را کنار می‌گذاشت و این صنعت - کفی خودروبر نوشهر - را از نظر فناوری و خطوط تولید، به‌روز می‌کرد اما این کار - کفی خودروبر نوشهر - همچنان بر زمین مانده است. کمیسیون - کفی خودروبر نوشهر - صنایع تصمیم دارد با نظارت جدی‌تری اجرای قانون را از متولیان دولتی و خصوصی صنعت خودرویی کشور قاطع‌تر از قبل بخواهد. وی یادآور شد: البته کمیته صنعت کمیسیون در حال - کفی خودروبر نوشهر - تدوین گزارشی جامع از وضعیت صنعت خودروسازی کشور و قوانین بر زمین مانده این صنعت است که تا اوائل اردیبهشت ماه نهایی خواهد شد. کمیسیون صنایع نسبت به این گزارش حساسیت زیادی خواهد داشت. ایران خودرو پس از عقد قرارداد - کفی خودروبر نوشهر - جدید با شرکت پژوی فرانسه سراغ شرکت دانگ فنگ چین رفت و خودروی H30 Cross  را وارد سبد محصولات خود کرد؛ این شرکت  یکی از خودروسازان چینی - کفی خودروبر نوشهر - و شریک تجاری شرکت پژو سیتروئن است و خودروی مذکور نخستین محصول دانگ فنگ است که بر روی پلتفرم مشترک با سیتروئن ZX و پژو ۳۰۶ در ایران خودرو مونتاژ می‌شود اما طبق اعلام سازمان چینی CNCAP این خودرو تنها سه ستاره - کفی خودروبر نوشهر - ایمنی را دریافت کرده است  که این مسئله بیانگر ایمنی نامناسب و ضعیف این خودروی چینی است.
اولين صفحه   -  خودروبر نور   -   یدک کش نور   -   حمل خودرو نور   -   حمل ماشین نور   -   کفی نور   -   کفی خودروبر نور   -   جرثقیل خودروبر نور   -   نیسان خودروبر نور   -   نیسان یدک کش نور   -   ماشین بر نور   -   خودرو سوار نور   -   جرثقیل یدک کش نور   -   چرخگیر نور   -   امداد خودرو نوشهر   -   امداد خودرو سیار نوشهر   -   خودروبر نوشهر   -   یدک کش نوشهر   -   حمل خودرو نوشهر   -   حمل ماشین نوشهر   -   کفی نوشهر   -   کفی خودروبر نوشهر   -   جرثقیل خودروبر نوشهر   -   نیسان خودروبر نوشهر   -   نیسان یدک کش نوشهر   -   ماشین بر نوشهر   -   خودرو سوار نوشهر   -   جرثقیل یدک کش نوشهر   -   چرخگیر نوشهر   -   امداد خودرو نیشابور   -   امداد خودرو سیار نیشابور   -   خودروبر نیشابور   -   یدک کش نیشابور   -   حمل خودرو نیشابور   -   حمل ماشین نیشابور   -   کفی نیشابور   -   کفی خودروبر نیشابور   -   جرثقیل خودروبر نیشابور   -   نیسان خودروبر نیشابور   -   نیسان یدک کش نیشابور   -   ماشین بر نیشابور   -   خودرو سوار نیشابور   -  آخرين صفحه