قیمت کفی خودروبر پردیس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03307.html
صنعت خودرو

صنعت خودرو سالیان بسیاری است که در حال فعالیت برای رسیدن به نقطه اتکا و اطمینان و صاحب تکنولوژی شدن است. در این سال‌ها با وجود پیشرفت‌هایی که انجام شده است، هنوز هم صنعت خودرو نتوانسته به 100درصد طراحی و بی‌نیاز شدن از خارجی‌ها برای طراحی و تولید خودرو برسد.

۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

چرا سرعت پیشرفت صنعت خودرو در ایران به اندازه صنایع نظامی نیست؟

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»،  البته این بی‌نیاز بودن - قیمت کفی خودروبر پردیس - به معنی عدم وابستگی نیست و بسیاری از شرکت‌های خودروساز دنیا هم در برخی از - قیمت کفی خودروبر پردیس - قطعات نیازمند - قیمت کفی خودروبر پردیس - شرکت‌های دیگر هستند. اما در بحث طراحی خودرو و قطعات، هر شرکت به معنای واقعی خودروساز، عموما خود به تنهایی اقدام می‌کند. ضمن این‎که در شرکت‌های خودروساز دیگر شاهد مونتاژ و وابسته بودن به خودروهای خارجی نیستیم. بنابراین این موضوع مطرح می‌شود که در صنعت - قیمت کفی خودروبر پردیس - خودرو هنوز هم نتوانسته‌ایم به پیشرفت واقعی دست پیدا کنیم. یکی از مباحثی که در این میان مطرح می‎شود، بحث مقایسه صنعت خودرو با - قیمت کفی خودروبر پردیس - توان موشکی و پیشرفت‌هایی است که در این عرصه با وجود پیچیدگی‌های بسیار زیاد آن انجام شده اما در صنعت خودرو با وجود بیش از 50 سال فعالیت هنوز هم این اتفاق رخ - قیمت کفی خودروبر پردیس - نداده است. همین مقایسه باعث شد تا دبیر انجمن خودروسازان واکنش نشان دهد و مقایسه این صنعت را با پیشرفت‌های نظامی - قیمت کفی خودروبر پردیس - صحیح نداند. احمد نعمت‌بخش معتقد - قیمت کفی خودروبر پردیس - است - قیمت کفی خودروبر پردیس - در تمام دنیا، بدون استثنا صنایع نظامی در استفاده از تکنولوژی مدرن پیشتاز هستند و صنایع دیگر از سرریز تکنولوژی (اعم از مواداولیه، دانش‌فنی، ماشین‎آلات و...) آن‌ها استفاده می‌کنند. زیرا در صنایع نظامی هزینه‌های تحقیق و توسعه، تولید و... عمده‎ترین مساله متولیان امر نیست. 

  اصلی‎ترین - قیمت کفی خودروبر پردیس - تفاوت در استراتژی‎های توسعه این دو صنعت است
در همین زمینه یک کارشناس صنعت خودرو نیز معتقد است نمی‌توان صنایع - قیمت کفی خودروبر پردیس - نظامی را با صنایع دیگر مقایسه کرد. وی به روزنامه «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «دلایل متعددی وجود دارد که باعث می‌شود نتوان رشد در صنایع نظامی - قیمت کفی خودروبر پردیس - را با سایر صنایع از - قیمت کفی خودروبر پردیس - جمله صنعت خودرو به‎ویژه در ایران مقایسه - قیمت کفی خودروبر پردیس - کرد. اما - قیمت کفی خودروبر پردیس - شاید اصلی‎ترین تفاوت را بتوان در اختلاف استراتژی توسعه در این دو دانست.» حسن کریمی سنجری می‌افزاید: «اصولا توسعه در صنایع نظامی ریشه در فلسفه نیاز - قیمت کفی خودروبر پردیس - دارد، به طوری که عمیقا جنس این توسعه با آن‎چه که به‌عنوان منشأ رشد در جایی نظیر خودروسازی رخ می‌دهد، متفاوت است.» وی تاکید می‌کند: «اولین پیشرفت‌های بشر در صنعت، در صنایع نظامی اتفاق - قیمت کفی خودروبر پردیس - افتاده است. به‌طوری که علمی نظیر علم تحقیق در عملیات، حاصل کنجکاوی محققان برای یافتن پاسخ به نیازهای تکنیکی در جنگ های اول و دوم جهانی بوده است. اما در عصر حاضر به دلیل تغییر در ماهیت - قیمت کفی خودروبر پردیس - استراتژی از نیاز به سلیقه، صنعتی نظیر خودروسازی به‌عنوان صنعت مولد دارای سرریز دانش فنی برابر با صنایع نظامی است.»

  تفاوت صنعت خودرو و صنایع نظامی در بحث نیاز و سلیقه
کریمی سنجری - قیمت کفی خودروبر پردیس - با اشاره به تفاوت صنعت خودرو و صنایع نظامی در بحث نیاز و سلیقه اظهار - قیمت کفی خودروبر پردیس - می‌کند: «به‌عنوان مثال اهمیت کاهش قیمت تمام‎شده در خودرو، ناشی از نوع سلیقه و انتخاب مشتری در - قیمت کفی خودروبر پردیس - جوامع مختلف و با درآمد پایین‌تر از یک‎سو و از سوی دیگر فشردگی فضای رقابتی موجود در بازارهای غیرانحصاری امروزه خودرو است که باعث تلاش محققان برای جایگزینی آلیاژهای سبک کربن به‎جای ورق‎های فولادی به‎کار رفته در بدنه خودرو شده است.» وی در ادامه می‌گوید: «همچنین استفاده از موتور برقی در خودرو با آن‎چه در هواپیماهای - قیمت کفی خودروبر پردیس - جنگی استفاده می‌شود و قیمت تمام‎شده بسیار بالایی هم دارد، متفاوت است. نتیجه تلاش محققان برای پاسخگویی به مشتریان در انتخاب یک خودرو ارزان‌تر در مقایسه با خودرویی - قیمت کفی خودروبر پردیس - با سوخت فسیلی است.»
سنجری با بیان این‎که در صنایع موشکی هدف پاسخ به نیاز استراتژیک ملی است نه پاسخ به انتخاب مشتری، می‌افزاید: - قیمت کفی خودروبر پردیس - «به‌عبارت بهتر رشد صنایع نظامی مستقل از نیاز مشتری به - قیمت کفی خودروبر پردیس - طراحی متفاوت، قیمت تمام‎شده کمتر و نهایتا مبتنی بر استانداردهای مالی و فنی است که برای انطباق با خواست مشتری تدوین شده - قیمت کفی خودروبر پردیس - است. یعنی در صنعت موشکی چیزی به نام قیمت تمام‎شده‌ کمتر برای نفوذ عمیق‌تر در بازار وجود ندارد و همین‌که بتوان موشکی طراحی و تولید کرد که بتواند با دقتی مضاعف هدفی را در - قیمت کفی خودروبر پردیس - دوردست‌ها منهدم کند، کار تمام است و دیگر اهمیتی ندارد که چه میزان برای آن هزینه می‎شود.» وی همچنین قیمت تمام‎شده را برای صنعت خودرو بسیار بااهمیت - قیمت کفی خودروبر پردیس - می‌داند و اظهار می‌کند: «در تولید - قیمت کفی خودروبر پردیس - یک خودرو رقابتی و - قیمت کفی خودروبر پردیس - در کلاس جهانی همان‎قدر - قیمت کفی خودروبر پردیس - پیشرفت تکنیکی در طراحی بدنه و قوای محرکه اهمیت دارد که کاهش قیمت تمام‎شده، اما در - قیمت کفی خودروبر پردیس - به تولید انبوه رساندن یک تانک زرهی آن‌هم برای کشوری با موقعیت جمهوری اسلامی هدف دستیابی به بهترین طراحی بدون توجه به هزینه‎های طراحی و تولید است. به‎ویژه آنکه قرار - قیمت کفی خودروبر پردیس - نیست هیچ‎وقت چنین ابزار جنگی در یک بازار صادراتی و رقابتی ارائه شود.» سنجری همچنین معتقد است ذکر این دلایل برای توجیه عدم پیشرفت صنعت خودرو ایران کافی نیست و - قیمت کفی خودروبر پردیس - در این‎که عواملی همچون سوءمدیریت، عدم بهره‎مندی از تمامیت منابع ارزشمند داخلی به‎ویژه نیروهای مستعد انسانی و نیز بی‎بهره ماندن از اتصال به زنجیره جهانی - قیمت کفی خودروبر پردیس - ارزش خودرو، عدم دستیابی به توسعه در این صنعت را به دنبال داشته، تردیدی نیست. اما مقایسه رشد خودروسازی با صنعت نظامی در ایران مصداق قیاس مع‎الفارق است.

- قیمت کفی خودروبر پردیس -
اولين صفحه   -  مبلغ حمل خودرو پردیس   -   تعرفه حمل خودرو پردیس   -   شماره تماس حمل خودرو پردیس   -   خدمات حمل خودرو پردیس   -   حمل ماشین پردیس   -   کرایه حمل ماشین پردیس   -   قیمت حمل ماشین پردیس   -   مبلغ حمل ماشین پردیس   -   تعرفه حمل ماشین پردیس   -   شماره تماس حمل ماشین پردیس   -   خدمات حمل ماشین پردیس   -   کفی پردیس   -   کرایه کفی پردیس   -   قیمت کفی پردیس   -   مبلغ کفی پردیس   -   تعرفه کفی پردیس   -   شماره تماس کفی پردیس   -   خدمات کفی پردیس   -   کفی خودروبر پردیس   -   کرایه کفی خودروبر پردیس   -   قیمت کفی خودروبر پردیس   -   مبلغ کفی خودروبر پردیس   -   تعرفه کفی خودروبر پردیس   -   شماره تماس کفی خودروبر پردیس   -   خدمات کفی خودروبر پردیس   -   جرثقیل خودروبر پردیس   -   کرایه جرثقیل خودروبر پردیس   -   قیمت جرثقیل خودروبر پردیس   -   مبلغ جرثقیل خودروبر پردیس   -   تعرفه جرثقیل خودروبر پردیس   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر پردیس   -   خدمات جرثقیل خودروبر پردیس   -   نیسان خودروبر پردیس   -   کرایه نیسان خودروبر پردیس   -   قیمت نیسان خودروبر پردیس   -   مبلغ نیسان خودروبر پردیس   -   تعرفه نیسان خودروبر پردیس   -   شماره تماس نیسان خودروبر پردیس   -   خدمات نیسان خودروبر پردیس   -   نیسان یدک کش پردیس   -   کرایه نیسان یدک کش پردیس   -  آخرين صفحه