مبلغ کفی خودروبر پردیس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03308.html
حمل‌ونقل ریلی

هم در زمینه لوکوموتیو و واگن با کمبود مواجه هستیم و هم در زمینه خطوط ریلی محدودیت‌هایی وجود دارد و ریشه اصلی مشکلات بر سر راه توسعه خطوط و تامین لوکوموتیو، کمبود نقدینگی است

۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴

تامین نقدینگی؛ گریبانگیر ریلی‌ها

به گزارش «اخبار - مبلغ کفی خودروبر پردیس - خودرو»، یکی از - مبلغ کفی خودروبر پردیس - شاخصه‌های موثر - مبلغ کفی خودروبر پردیس - در ارزیابی توسعه‌یافتگی، وضعیت صنعت حمل‌ونقل ریلی هر کشور است. صنعت حمل‌ونقل در کشور ما کمتر از 6‌درصد GDP را تشکیل داده و سهم حمل‌ونقل ریلی از حمل بار کشور حدود 11درصد است. مزایای حمل‌ونقل ریلی همچون آلودگی زیست‌محیطی کمتر، امنیت بیشتر و صرفه‌جویی در مصرف سوخت نسبت‌به سایر روش‌های حمل‌ونقل بر کسی پوشیده - مبلغ کفی خودروبر پردیس - نیست.

آمارهای جهانی نشان می‌دهد میزان مصرف سوخت در حمل ریلی برای حمل یک هزار تن بار،  ۶.۷لیتر - مبلغ کفی خودروبر پردیس - و در حمل‌ونقل جاده‌ای ۳۳لیتر است. چندی قبل نیز وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد حمل‌ونقل ریلی بار باعث کاهش حداقل یک میلیارد لیتر گازوییل در سال بوده است.

چندین شرکت فعال در حوزه حمل ریلی ازجمله - مبلغ کفی خودروبر پردیس - توکاریل، ریل سیر کوثر و حمل‌ونقل ریلی پارسیان در بازار سرمایه حضور دارند. این شرکت‌ها - مبلغ کفی خودروبر پردیس - مهم‌ترین مشکل خود - مبلغ کفی خودروبر پردیس - را محدودیت‌های ترافیکی به علت ظرفیت محدود خطوط ریلی و نیز - مبلغ کفی خودروبر پردیس - کمبود کشنده یا لوکوموتیو ذکر می‌کنند.

به گفته مدیران این شرکت‌ها، توسعه خطوط ریلی ضروری‌ترین نیاز این صنعت است که به رشد سودآوری شرکت‌ها کمک خواهد کرد. در این زمینه با محمد ملازاده، کارشناس حمل‌ونقل ریلی به بحث و گفت‌وگو نشسته‌ایم.

 وضعیت فعلی صنعت ریلی و مشکلات آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

در سند چشم‌انداز توسعه کشور، افزایش سهم حمل ریلی در حمل‌ونقل بار هدف‌گذاری شده و اولویت شرکت راه‌آهن، افزایش ظرفیت حمل بار و رساندن آن به - مبلغ کفی خودروبر پردیس - سهم 30درصدی از کل بار است. ازاین‌رو، شرکت راه‌آهن ج.ا.ا جهت - مبلغ کفی خودروبر پردیس - افزایش حق دسترسی به شبکه ریلی، به شرکت‌ها فشاری وارد نمی‌کند و تلاش می‌شود شرکت‌ها ترغیب به افزایش تقاضای حمل بار شوند. ضمن اینکه یکی از شاخص‌های مهم درزمینه افزایش - مبلغ کفی خودروبر پردیس - جذابیت حمل - مبلغ کفی خودروبر پردیس - بار با ریل، زمان حمل بار و تحویل به‌موقع آن به صاحب کالا است که با توجه به وضعیت موجود، نیازمند اقداماتی در جهت ارتقای امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صنعت - مبلغ کفی خودروبر پردیس - ریلی است.

 چه موانعی را بر سر راه توسعه حمل‌ونقل ریلی می‌بینید؟

هم - مبلغ کفی خودروبر پردیس - در زمینه لوکوموتیو و واگن با کمبود مواجه هستیم و هم در زمینه - مبلغ کفی خودروبر پردیس - خطوط ریلی محدودیت‌هایی وجود دارد و ریشه اصلی مشکلات بر سر راه توسعه - مبلغ کفی خودروبر پردیس - خطوط و تامین لوکوموتیو، کمبود نقدینگی است.

 راه‌حل شما برای حل مشکل کمبود - مبلغ کفی خودروبر پردیس - نقدینگی چیست؟

تامین نقدینگی - مبلغ کفی خودروبر پردیس - جهت توسعه شبکه ریلی با سرعت مناسب، با توجه به بودجه محدود دولت از توان - مبلغ کفی خودروبر پردیس - ‌بخش دولتی خارج است؛ اما از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یا همکاری با بخش خصوصی به‌ویژه در اجرای خطوط و ایستگاه‌های فرعی استقبال می‌شود؛ هر چند  به علت بازدهی نسبتا پایین حمل ریلی، سرمایه‌گذار خصوصی رغبتی به سرمایه‌گذاری در خطوط اصلی و در مسافت طولانی ندارد. در حال حاضر، شرکت راه‌آهن با استفاده از قراردادهایی با سرمایه‌گذاران خارجی در قالب فاینانس با کشورهایی چون کره و چین تلاش کرده تا نسبت به تامین لوکوموتیو اقدام کند.

 آیا این کمبود نقدینگی در - مبلغ کفی خودروبر پردیس - حوزه احداث خطوط ریلی هم نمود دارد؟

ریل‌های مورد استفاده در خطوط ریلی کشور یا از نوع UIC60 یا از نوع UIC33 هستند. مدل UIC60 در خطوط اصلی کاربرد دارد که در داخل کشور تولید نمی‌شود و وارداتی است؛ هر چند UIC33 که در خطوط فرعی یا برخی ایستگاه‌ها استفاده می‌شود، توسط شرکت - مبلغ کفی خودروبر پردیس - ذوب‌آهن اصفهان تولید می‌شود و شرکت راه‌آهن هم برای تامین آن - مبلغ کفی خودروبر پردیس - با ذوب‌آهن قرارداد بسته است. بله، مشکل کمبود نقدینگی در حوزه احداث خطوط ریلی هم وجود دارد.

توسعه خطوط ریلی - مبلغ کفی خودروبر پردیس - نیازمند سرمایه‌گذاری سنگینی است و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، توسعه خطوط ریلی هم مانند - مبلغ کفی خودروبر پردیس - سایر پروژه‌های عمرانی کشور به‌کندی انجام می‌شود. شرکت راه‌آهن ج.ا.ا برای توسعه خطوط - مبلغ کفی خودروبر پردیس - ریلی نیز - مبلغ کفی خودروبر پردیس - به سراغ - مبلغ کفی خودروبر پردیس - سرمایه‌گذاران خارجی رفته و برای مثال جهت اجرای پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان با سرمایه‌گذار چینی و برای پروژه برقی سازی محور گرمسار - اینچه‌برون با سرمایه‌گذار روسی قرارداد منعقد شده است.

 چگونه وضعیت فعلی را بهبود بخشیم؟

در نظر داشته باشید که روند اجرای طرح‌های توسعه صنعت حمل‌ونقل ریلی را باید در مقایسه با سایر حوزه‌های عمرانی - مبلغ کفی خودروبر پردیس - سنجید. به سبب شرایط اقتصادی کشور، تمامی طرح‌های عمرانی به‌کندی اجرا می‌شوند ولی - مبلغ کفی خودروبر پردیس - شاید نیاز به تشکیل کارگروه‌هایی جهت بررسی و جذب سرمایه‌گذار داخلی باشد تا در راستای طرح‌های توسعه شرکت راه‌آهن، ظرفیت حمل ریلی کشور هم افزایش یابد، چراکه یکی از معضلات اصلی ما در شبکه ریلی عدم اتصال خطوط آنتنی (مراکز بار) به خط اصلی است، درحالی ‌که احداث - مبلغ کفی خودروبر پردیس - خط با مطالعات حمل بار انجام شده است اما هدف ما فقط - مبلغ کفی خودروبر پردیس - اتصال خط اصلی بوده است.
همچنین، یکی از موانع توسعه - مبلغ کفی خودروبر پردیس - صنعت حمل‌ونقل ریلی، عدم پایبندی به اولویت‌ها در روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای - مبلغ کفی خودروبر پردیس - است. به‌عنوان‌مثال گاه شاهد هستیم برخی پروژه‌ها بدون توجیه فنی و اقتصادی، در اولویت احداث قرارگرفته ولی طرح‌های - مبلغ کفی خودروبر پردیس - مهم‌تر به دست فراموشی سپرده شده است.

به نظر می‌رسد در حال حاضر در گام اول نیازمند بازنگری و - مبلغ کفی خودروبر پردیس - طرح‌ریزی طرح جامع ریلی بر‌اساس - مبلغ کفی خودروبر پردیس - تقاضای واقعی بار و مسافر و مبتنی بر تکنولوژی‌های به‌روز (افزایش ظرفیت خطوط موجود از طریق تراک‌بندی، برقی‌سازی و افزایش بارمحوری، توسعه شبکه خطوط سریع‌السیر، توسعه بنادر خشک و بهبود عملکرد بنادر موجود و ...) هستیم و - مبلغ کفی خودروبر پردیس - در گام دوم ایجاد تضمین‌های لازم جهت پایبندی به طرح مذکور به‌عنوان یک سند بالادستی ضروری است.

 آیا خطوط ریلی کشور ما به خطوط ریلی کشورهای همسایه متصل بوده و امکان تردد قطارهای خارجی از خطوط ریلی ایران وجود دارد؟

بله، این امکان فراهم است و پتانسیل خوبی در این زمینه در جهت توسعه حمل‌ونقل بار در - مبلغ کفی خودروبر پردیس - عرصه بین‌المللی وجود دارد و حتی در مبادی مرزی مانند ایستگاه سرخس که عرض خطوط ما با کشور ترکمنستان متفاوت است، - مبلغ کفی خودروبر پردیس - تبادل قطار با تعویض بوژی واگن‌های آن به انجام می‌رسد.

 و کلام آخر...

چشم‌انداز صنعت حمل‌ونقل ریلی روشن است و طرح‌های متعددی در اقصی نقاط کشور در دست اجرا هستند. گرچه کمبود نقدینگی روند اجرای پروژه‌ها را کمی کند کرده، ولی امیدواریم با توجه به - مبلغ کفی خودروبر پردیس - اهمیت و مزایای حمل‌ونقل ریلی، از یک‌سو با تسهیل روند تامین مالی، طرح‌های مذکور هر چه زودتر به بهره‌برداری رسیده و ظرفیت حمل‌ونقل بار و مسافر در کشور افزایش یابد و از سوی دیگر با ترفیع جذابیت‌های حمل‌ونقل بار و مسافر نسبت به سایر مدهای حمل‌ونقل، شاهد افزایش تقاضا و سهم این صنعت در کشور باشیم.

اولين صفحه   -  تعرفه حمل خودرو پردیس   -   شماره تماس حمل خودرو پردیس   -   خدمات حمل خودرو پردیس   -   حمل ماشین پردیس   -   کرایه حمل ماشین پردیس   -   قیمت حمل ماشین پردیس   -   مبلغ حمل ماشین پردیس   -   تعرفه حمل ماشین پردیس   -   شماره تماس حمل ماشین پردیس   -   خدمات حمل ماشین پردیس   -   کفی پردیس   -   کرایه کفی پردیس   -   قیمت کفی پردیس   -   مبلغ کفی پردیس   -   تعرفه کفی پردیس   -   شماره تماس کفی پردیس   -   خدمات کفی پردیس   -   کفی خودروبر پردیس   -   کرایه کفی خودروبر پردیس   -   قیمت کفی خودروبر پردیس   -   مبلغ کفی خودروبر پردیس   -   تعرفه کفی خودروبر پردیس   -   شماره تماس کفی خودروبر پردیس   -   خدمات کفی خودروبر پردیس   -   جرثقیل خودروبر پردیس   -   کرایه جرثقیل خودروبر پردیس   -   قیمت جرثقیل خودروبر پردیس   -   مبلغ جرثقیل خودروبر پردیس   -   تعرفه جرثقیل خودروبر پردیس   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر پردیس   -   خدمات جرثقیل خودروبر پردیس   -   نیسان خودروبر پردیس   -   کرایه نیسان خودروبر پردیس   -   قیمت نیسان خودروبر پردیس   -   مبلغ نیسان خودروبر پردیس   -   تعرفه نیسان خودروبر پردیس   -   شماره تماس نیسان خودروبر پردیس   -   خدمات نیسان خودروبر پردیس   -   نیسان یدک کش پردیس   -   کرایه نیسان یدک کش پردیس   -   قیمت نیسان یدک کش پردیس   -  آخرين صفحه