به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،بهرام شهریاری،کارشناس صنعت خودرو میگوید:«دلیل اصلی زیان سریع خودروسازی ایران از دور جدید تحریمها، اولویت تحریمهای خودرویی نسبتبه گذشته است، زیرا این بار آنها هدف قرار گرفته شدهاند.»
او ادامه میدهد: « نکته دیگر اینکه در گذشته وابستگی - کفی خودروبر پردیس - ایران به بازارهای جهانی کمتر بود اما طی سالهای اخیر وابستگیها بیشتر شده است. بههمین دلیل تلاش کردند با ایجاد منابع جدید، تعدادی بازرگان وارد بازار شوند اما ورود این سازندگان یا بازرگانان، باعث خروج تعدادی تولیدکننده از چرخه تولید شد.»
بهگفته این کارشناس صنعت خودرو، بهطور کلی - کفی خودروبر پردیس - صنعت خودرو همچنان درگیر بیبرنامگی و بیتدبیری است. او در پاسخ - کفی خودروبر پردیس - به اینکه چرا بهرغمآنکه طی سالهای اخیر - کفی خودروبر پردیس - از خودکفایی در تولید قطعات خودرو خبر میرسد اما با دوماه وارد - کفی خودروبر پردیس - نشدن قطعه، تولیدات داخلی با کاهش چشمگیر و تولید خودروهای ناقص روبهرو میشوند، میافزاید:«من مخالف واژه خودکفایی هستم، چراکه دروغ بزرگی بیش نیست. خودکفایی به این معنی که هیچ ارتباطی با سایر بازراها نداشته باشیم، درست نیست. خودکفایی به معنی توانایی تولید صفر تا صد - کفی خودروبر پردیس - یکمحصول است.» شهریاری تاکید میکند:« زمانی میتوانیم مدعی داشتن صنعت خودرو باشیم که بتوانیم خودرو را از صفر تا صد تولید کنیم نه اینکه همچنان مونتاژکار باشیم. اما با این همه سال هنوز مونتاژکار - کفی خودروبر پردیس - هستیم. بههمین دلیل مدام از تولید و مونتاژ یک خودرو به سمت خودرویی دیگر میرویم و خودرویی جدید را جایگزین میکنیم.» این کارشناس صنعت خودرو ادامه میدهد: «پرسش اصلی اینجاست چرا به جای مونتاژکاری، دانشفنی وارد نمیشود و چرا اشتباههای گذشته مدام تکرار میشود؟ چرا باید یک شرکت دوبار از خودروسازی ایران خداحافظی کند و باز هم شریک این صنعت از سمت پژو گزیده شود؟ پاسخ این جاست ساختار مدیریتی نیاز به بازنگری دارد.» یکی دیگر از مهمترین تفاوتهای دور جدید تحریمهای آمریکا با دور قبل، زمان لغو تحریمهاست، بهگونهای که دور گذشته تحریمها از تیرماه 91 تا دیماه 92 اجرایی شد و اکنون با روی کار آمدن ترامپ، احتمال لغو این درو از تحریمها برای ایران بسیار کم است.
جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020
جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398
نوع خودرو امداد | توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان) | ||
---|---|---|---|
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان |
||
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان |
||
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. |
کد مطلب: 03305.html
دلیل اصلی زیان سریع خودروسازی ایران از دور جدید تحریمها، اولویت تحریمهای خودرویی نسبتبه گذشته است، زیرا این بار آنها هدف قرار گرفته شدهاند.
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
دلیل اصلی زیان سریع خودروسازی ایران از دور جدید تحریمها
- کرایه حمل خودرو پردیس - قیمت حمل خودرو پردیس - مبلغ حمل خودرو پردیس - تعرفه حمل خودرو پردیس - شماره تماس حمل خودرو پردیس - خدمات حمل خودرو پردیس - حمل ماشین پردیس - کرایه حمل ماشین پردیس - قیمت حمل ماشین پردیس - مبلغ حمل ماشین پردیس - تعرفه حمل ماشین پردیس - شماره تماس حمل ماشین پردیس - خدمات حمل ماشین پردیس - کفی پردیس - کرایه کفی پردیس - قیمت کفی پردیس - مبلغ کفی پردیس - تعرفه کفی پردیس - شماره تماس کفی پردیس - خدمات کفی پردیس - کفی خودروبر پردیس - کرایه کفی خودروبر پردیس - قیمت کفی خودروبر پردیس - مبلغ کفی خودروبر پردیس - تعرفه کفی خودروبر پردیس - شماره تماس کفی خودروبر پردیس - خدمات کفی خودروبر پردیس - جرثقیل خودروبر پردیس - کرایه جرثقیل خودروبر پردیس - قیمت جرثقیل خودروبر پردیس - مبلغ جرثقیل خودروبر پردیس - تعرفه جرثقیل خودروبر پردیس - شماره تماس جرثقیل خودروبر پردیس - خدمات جرثقیل خودروبر پردیس - نیسان خودروبر پردیس - کرایه نیسان خودروبر پردیس - قیمت نیسان خودروبر پردیس - مبلغ نیسان خودروبر پردیس - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - شماره تماس نیسان خودروبر پردیس - خدمات نیسان خودروبر پردیس -