نیسان یدک کش بجنورد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08921.html

امری که در میزان انتشار گازهای آلاینده تاثیر مستقیم دارد و متاسفانه اکثر راکبان موتورسیکلت‌های کاربراتوری برای افزایش سرعت و توان موتور خود، سوخت‌رسانی به کاربرات را بیشتر می‌کنند

۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۹

موتورسیکلت‌ها زیر بار استاندارد آلایندگی نمی‌روند

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، آلودگی برخی موتورسیکلت‌های کاربراتوری به چند برابر(بین ۴ تا ۱۵ برابر)، خودروهای سواری می‌رسد. هرچند سازمان‌های گوناگونی در تلاش می‌کنند تا با اجرای طرح‌های ترافیکی، تردد و آلایندگی موتورسیکلت‌ها را کاهش دهند اما به‌نظر نمی‌رسد بتوانند به‌راحتی به هدف خود دست یابند.

[caption id="attachment_201609" align="aligncenter" width="700"]نیسان یدک کش بجنورد موتورسیکلت‌ها زیر بار استاندارد آلایندگی نمی‌روند[/caption]

به‌گفته رئیس مرکز ستاد معاینه‌فنی تهران حدود ۹۵درصد از موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده در کشور کابراتوری هستند و الزام این دسته از موتورها برای رعایت استانداردهای آلایندگی عملا بی‌فایده استف چراکه راکبان می‌توانند با یک سکه میزان - نیسان یدک کش بجنورد - سوخت رسانی به موتور را کم و زیاد کنند.

امری که در میزان انتشار گازهای آلاینده تاثیر مستقیم دارد و متاسفانه اکثر راکبان موتورسیکلت‌های کاربراتوری برای افزایش سرعت و توان موتور خود، سوخت‌رسانی به کاربرات را - نیسان یدک کش بجنورد - بیشتر می‌کنند، البته بعد از دریافت تائیدیه مراکز معاینه‌فنی. بنابراین دور از - نیسان یدک کش بجنورد - ذهن نیست با اجرایی شدن طرح‌ترافیک موتورسیکلت‌ها، موتورهای آلاینده با داشتن برگه معاینه‌فنی در محدوده - نیسان یدک کش بجنورد - طرح تردد کنند.

سه آیتم معاینه‌فنی موتور سیدنواب حسینی‌منش، - نیسان یدک کش بجنورد - رئیس مرکز ستاد معاینه‌فنی تهران در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای خودرو» درباره موراد تست موتورسیکلت‌ها در مراکز معاینه‌فنی توضیح داد: «آلایندگی، عیوب ظاهری و تست ترمز سه موردی هستند که بررسی می‌شوند.

حدود مجاز آلایندگی که به‌تازگی از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست اعلام شده، شامل خودروها و موتورسیکلت‌هاست و - نیسان یدک کش بجنورد - هیچ تفاوتی میان آنها وجود ندارد.

یعنی همان حدود مجازی که - نیسان یدک کش بجنورد - برای خودروهای انژکتوری اعلام شده است، شامل موتورسیکلت‌های انژکتوری نیز می‌شود و همان حدودی که برای خودروهای کاربراتوری ایجاد شده است درباره خودروهای کاربراتوری نیز صدق می‌کند.»

عدم استقبال موتورسواران از معاینه‌فنی در تهران در ۵ مرکز معاینه‌فنی - نیسان یدک کش بجنورد - ۱۰ خط مکانیزه موتورسیکلت‌ وجود دارد. حسینی‌منش در مورد میزان مراجعه موتورسواران به مراکز معاینه‌فنی گفت: « در حال‌حاضر با توجه به طرح‌ترافیک موتورسیکلت‌ها که شهرداری تهران در حال پیش‌ثبت‌نام آن است و مراحل - نیسان یدک کش بجنورد - قانونی را طی می‎کند، داشتن معاینه‌فنی جزو ضروریات است و ما آمادگی داریم تا اگر مراجعاتی صورت بگیرند، سریعا درخواست مراجعان را انجام دهیم. در حالی‌که میزان مراجعه نسبت به حجم موتورسیکلت‌هایی که در تهران در حال تردد هستند، نزدیک به صفر است. یعنی اگر حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ موتورسیکلتی را که سال گذشته به مراکز معاینه‌فنی مراجعه کرده‌اند، با ۲ میلیون موتورسیکلتی که در تهران تردد می‌کنند مقایسه کنیم، رقم به یک‌دهم درصد هم نخواهد رسید. این یعنی صفر.»

سهم ۹۵درصدی کاربراتوری‌ها حدود ۹۵درصد از موتورسیکلت‌هایی که در - نیسان یدک کش بجنورد - کشور شماره‌گذاری شده‌اند، کاربراتوری هستند. حسینی‌منش با تاکید بر این‌که موتورسیکلت‌ کاربراتوری، موتوری نیست که اصلاح شود، اذعان کرد: «موتورهای کاربراتوری این قابلیت را دارند که با یک سکه از تنظیم خارج و دوباره به تنظیم اولیه برگردانده شوند. درواقع شیر کاربراتور این موتورسیکلت‌ها با یک سکه کم و زیاد می‌شود. موتورسوار قبل از ورود - نیسان یدک کش بجنورد - به مرکز معاینه‌فنی تا - نیسان یدک کش بجنورد - جایی که می‌تواند شیرکاربراتور را کم می‌کند تا به حالت استاندارد برسد. در این شرایط میزان گاز خروجی کاهش می‌یابد و در نتیجه برگه تایید معاینه‌فنی را دریافت می کند ولی پس از خروج از مرکز، دوباره شیر را باز و میزان گاز خروجی افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل نمی‌توان موتورهای کاربراتوری را تا زمانی که این دسته از موتورها به طورکلی حذف شوند، به درستی مدیریت کرد.»

به‌گفته حسینی‌منش شاید معاینه‌فنی برای موتورسیکلت‌های - نیسان یدک کش بجنورد - انژکتوری مفید و قابل‌کنترل - نیسان یدک کش بجنورد - باشد، چراکه به‌سادگی - نیسان یدک کش بجنورد - قابل تغییر نیستند و - نیسان یدک کش بجنورد - لازم است حتما توسط دیاگ برنامه‌ریزی شوند اما موتورهای کاربراتوری به‌راحتی قابل‌تغییر هستند - نیسان یدک کش بجنورد - تا - نیسان یدک کش بجنورد - زمانی که مسئولیت اجتماعی راکب او را از تغییر در موتور باز دارد.

آنچه ما شاهد آن هستیم، این است که موتورسواران تلاش می‌کنند - نیسان یدک کش بجنورد - تا بنزین زیادی به کاربراتور برسانند، زیرا تصور می‌کنند با - نیسان یدک کش بجنورد - این کار سرعت و توان موتور بیشتر می‌شود ولی توجهی به آلایندگی موتورسیکلت نمی‌کنند. موتورسیکلت‌ها به‌معنای واقعی قابل‌اصلاح نیستند، هرچند قوانین سختگیرانه‌ای در مورد آنها اجرایی شود.

پوشش بر پلاک موتورسیکلت‌ها وی در ادامه به نظارت موتورسیکلت‌ها توسط دوربین‌های شهری اشاره کرد و گفت: «دوربین‌های شهر تهران قابلیت خواندن پلاک موتورسیکلت را نیز دارند، زیرا برای دوربین‌ها هیچ تفاوتی میان موتورسیکلت و خودرو - نیسان یدک کش بجنورد - وجود ندارد البته در صورتی که راکبان موتورسیکلت پلاک‌های - نیسان یدک کش بجنورد - خود نپوشانند. در خیابان‌ها بسیار دیده می‌شود راکبان از زنجیر، کابل و کلاه ایمنی برای پوشاندن پلاک خودروهای خود استفاده می‌کنند.»

فرسودگی ۶۰درصد از موتورسیکلت‌های تهران نکته مهم در این میان آمار دقیق از وضعیت موتورسیکلت‌هاست. حسینی‌منش درباره وضعیت موتورسیکلت‌ها توضیح داد: «بر اساس مصوبات قانونی سن فرسودگی موتورسیکلت‌ها در کلان‌شهرها ۸ سال تعیین شده است. در حالی که تعداد زیادی از موتورسیکلت‌هایی که اکنون در تهران تردد می‌کنند، عمری بیش از ۷ سال دارند. یعنی در حدود - نیسان یدک کش بجنورد - ۷۰‌درصد موتورسیکلت‌هایی که در تهران و - نیسان یدک کش بجنورد - حتی در کشور تردد دارند، مرز ۷ سال را رد کرده‌اند. بنابراین می‌توان گفت ۶۰درصد موتورسیکلت‌ها به سن فرسودگی رسیده‌اند و بر اساس قانون جدید لایحه هوای پاک که مصوب مجلس شورای اسلامی شده است، اجازه نداریم برای خودروها و موتورسیکلت‌هایی که از سن فرسودگی عبور کرده‌اند، معاینه‌فنی، بیمه شخص‌ثالث و خدمات دیگر صادر کنیم زیرا عملا موتورسیکلت‌های بالای ۷ سال از رده خارج هستند.»

اولين صفحه   -  حمل ماشین باغستان   -   کفی باغستان   -   کفی خودروبر باغستان   -   جرثقیل خودروبر باغستان   -   نیسان خودروبر باغستان   -   نیسان یدک کش باغستان   -   ماشین بر باغستان   -   خودرو سوار باغستان   -   جرثقیل یدک کش باغستان   -   چرخگیر باغستان   -   امداد خودرو بجنورد   -   امداد خودرو سیار بجنورد   -   خودروبر بجنورد   -   یدک کش بجنورد   -   حمل خودرو بجنورد   -   حمل ماشین بجنورد   -   کفی بجنورد   -   کفی خودروبر بجنورد   -   جرثقیل خودروبر بجنورد   -   نیسان خودروبر بجنورد   -   نیسان یدک کش بجنورد   -   ماشین بر بجنورد   -   خودرو سوار بجنورد   -   جرثقیل یدک کش بجنورد   -   چرخگیر بجنورد   -   امداد خودرو بروجرد   -   امداد خودرو سیار بروجرد   -   خودروبر بروجرد   -   یدک کش بروجرد   -   حمل خودرو بروجرد   -   حمل ماشین بروجرد   -   کفی بروجرد   -   کفی خودروبر بروجرد   -   جرثقیل خودروبر بروجرد   -   نیسان خودروبر بروجرد   -   نیسان یدک کش بروجرد   -   ماشین بر بروجرد   -   خودرو سوار بروجرد   -   جرثقیل یدک کش بروجرد   -   چرخگیر بروجرد   -   امداد خودرو بندر انزلی   -  آخرين صفحه