خودروبر بجنورد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08913.html

طولانی شدن زمان اعلام قیمت خودروها از سوی شورای رقابت باعث به وجود آمدن شائبه آزادسازی قیمت‌ها شده بود اما ماه گذشته اقدام این نهاد عملا باعث از میان رفتن زمزمه‌های آزادسازی قیمت‌ها شد.

۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

تاثیر افزایش قیمت وارداتی‌ها بر تولیدات داخل

به گزارش اخبار - خودروبر بجنورد - خودرو ،طولانی شدن زمان اعلام قیمت خودروها از سوی شورای - خودروبر بجنورد - رقابت باعث به وجود آمدن شائبه آزادسازی قیمت‌ها شده بود اما ماه گذشته اقدام این نهاد عملا باعث از میان رفتن زمزمه‌های آزادسازی قیمت‌ها شد. در حالی که برخی محصولات تولید داخل را شامل دایره قیمت‌گذاری ندانست. با این حال قیمت‌گذاری محصولات پسابرجامی و اینکه مجددا این نهاد اقدام به قیمت‌گذاری و اثرگذاری در بازار کرد، خود به خود باعث به وجود آمدن سطح دیگری از اختلاف‌نظرها شد. بخشی از این نظرها متوجه این موضوع شده است که اصولا قیمت‌گذاری در فضایی که - خودروبر بجنورد - قرار است به یک بازار رقابتی با هدف صادراتی برسیم نه‌تنها تسهیل‌کننده امور نیست بلکه به یک مانع برای تحقق اهداف سند چشم‌انداز تبدیل خواهد شد. این موضوع را با جعفرخیرخواهان، اقتصاددان در میان گذاشتیم. ضمن اینکه با وی درباره تزریق نیروی کار به خودروسازان در دولت دوازدهم، تاثیر - خودروبر بجنورد - آن - خودروبر بجنورد - بر خودروسازی و مضرات بازگشت به سرمایه‌ای شدن خودرو نیز گفت‌وگو کردیم. طی سال‌های اخیر - خودروبر بجنورد - با توجه به کاهش فاصله قیمت کارخانه - خودروبر بجنورد - و بازار، به‌آرامی در حال حرکت به سمتی بودیم که خودرو از یک کالای سرمایه‌ای تبدیل به کالای مصرف شود. اگر روند واردات با مشکل مواجه شود، آیا این روند متوقف خواهد شد؟ در غیاب ظرفیت‌های تولید و سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت طبیعتا سرمایه‌ها به سمت بازارهای غیرمولد و سود‌آور - خودروبر بجنورد - هدایت - خودروبر بجنورد - می‌شوند؛ امری که طی سال‌های گذشته در برخی بازارها - خودروبر بجنورد - از جمله خودرو، - خودروبر بجنورد - ارز و سکه شاهد آن بودیم. این در حالی است که در یک اقتصاد - خودروبر بجنورد - باثبات معمولا سرمایه‌ها باید جذب بازارهای سرمایه شوند. اما طی همین چند ماه اخیر هم شاهد هستیم که با فروکش کردن هیجان، خودرویی‌های بازار سرمایه بسیار پرنوسان ظاهر شده‌اند و حتی امضای نهایی قراردادها و به ثمر نشستن محصول آنها - خودروبر بجنورد - نیز نتوانست رونق چندانی را به گروه خودرویی بورس - خودروبر بجنورد - تهران بازگرداند. در این حالت سرمایه منتظر نمی‌ماند و با رصد اوضاع و احوال به سمتی - خودروبر بجنورد - می‌رود که بتواند علاوه بر حفظ ارزش خود بتواند سود هم - خودروبر بجنورد - به دست آورد. سرمایه‌ای - خودروبر بجنورد - بودن خودرو در ایران - خودروبر بجنورد - چه ضرری به اقتصاد می‌زند؟ پیشتر خودرو در ایران یک کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شد ولی اکنون دیگر اینطور نیست و نقش - خودروبر بجنورد - خود را به‌عنوان - خودروبر بجنورد - یک کالای سرمایه‌ای از دست داده است. حالا دیگر جایگزین‌های مطمئنی مانند طلا و مسکن وجود دارند که برای سرمایه‌گذارها مناسب‌تر هستند و به دلیل استهلاک هم کاهش ارزش ندارند. از سمت دیگر تیراژ خودرو در ایران بالا رفته و عرضه آن بیشتر از تقاضا شده است و دیگر آن نقش قبلی را ندارد که قیمت آن حباب‌گونه بالا - خودروبر بجنورد - برود. البته از ابتدا هم خودرو نباید کالای سرمایه‌ای به حساب می‌آمد و در اصل یک کالای مصرفی بادوام است. این کالا نرخ استهلاک مشخصی دارد و بعد از یک مدت مستهلک و از - خودروبر بجنورد - دور خارج می‌شود. اگر رقابت ما در خودروسازی، فاینانس و تامین مالی صنعت خودرو بیشتر شود، آن‌وقت می‌بینیم که اقتصاد خودرو در کشور ما هم به بقیه دنیا شباهت بسیاری پیدا می‌کند و خیلی زودتر از آنچه می‌بینیم از - خودروبر بجنورد - دور خارج می‌شود. اما سرمایه‌ای بودن خودرو در اقتصاد ایران باعث می‌شود تقاضای کاذب شکل بگیرد و علاوه بر تقاضای مصرفی، برخی برای حفظ پول و احتمالا سودآوری، خودرو می‌خریدند و تقاضای سرمایه‌ای ایجاد می‌کردند. این کار باعث می‌شد میزان زیادی از سرمایه در جایی بخوابد و - خودروبر بجنورد - از چرخه مالی خارج شود. خود این اتفاق هم باعث ایجاد حباب، بالا رفتن قیمت خودرو - خودروبر بجنورد - و ایجاد تقاضای کاذب می‌شد. علاوه بر این به دلیل اینکه نرخ سود در اقتصاد ایران بیشتر از تورم است، اجازه شکل‌گیری تقاضای سرمایه‌ای در بازارهای مختلف را نمی‌دهد یعنی پایین آمدن نرخ تورم به کمتر از نرخ سود، خود به - خودروبر بجنورد - خود این مشکل اقتصادی را از بین برد. اگر این روند در بازارهای وارداتی ادامه‌دار شود، بازهم این کالا را تبدیل به کالای سرمایه‌ای می‌کند. از سوی دیگر هنگامی که شاهد افزایش قیمت در بخشی از بازار باشیم، بخشی از تقاضا به سمت دیگری تمایل پیدا می‌کند. به بیان دیگر در این‌جا با افزایش تقاضا مواجه خواهیم شد و احتمال افزایش قیمت خودروهای داخلی هم بیشتر می‌شود. در این حالت باز هم بازار به وضعیت چند سال قبل و - خودروبر بجنورد - تبدیل شدن به یک کالای سرمایه‌ای بازمی‌گردد و در نهایت افزایش قیمت خودروهای وارداتی بر قیمت تولید داخل تاثیر خواهد گذاشت. قیمت‌گذاری دستوری یا نوسان نرخ ارز چه تاثیری در این روند خواهد - خودروبر بجنورد - داشت؟ اگر قیمت‌گذاری دستوری باشد، باز هم شرایط برای رقابت ایجاد نخواهد شد. نرخ ارز هم که خوشبختانه طی ماه‌های اخیر چندان نوسان نداشته است. این امر نیز می‌تواند تاثیر‌گذار باشد چون در نوع خود می‌تواند مانعی برای انجام یا توان - خودروبر بجنورد - برنامه‌ریزی ایجاد کند. ضمن اینکه در کنار این موارد باید شیوه‌های مدیریت آنها را نیز بیاموزیم. مثلا تویوتا در دوره بحرانی که چند سال - خودروبر بجنورد - پیش در آمریکا به وجود آمد، اقدام به کاهش هزینه‌هایش کرد و حتی تعدیل نیرو هم انجام داد. اما آیا در کشور ما طی سال‌های تحریم اقدامی برای اصلاح ساختار و کاهش - خودروبر بجنورد - هزینه در خودروسازان داخلی صورت گرفته است؟ آیا تعداد پرسنل آنها بعد از تحریم تغییری کرده است؟ در این خصوص مثال‌های دیگری هم می‌توان زد اما در کل آیا در سیستم خودروسازی کشور در همان ایام تحریم که بخش عمده عقب افتادن از قافله این صنعت را متوجه آن می‌کنند، آیا کاری جهت کاهش هزینه‌ها و قیمت تمام‌شده انجام گرفته است؟ نکته دیگر خواب سرمایه - خودروبر بجنورد - است. وقتی قطعه‌ای وارد کارخانه تویوتا می‌شود تا - خودروبر بجنورد - هنگامی - خودروبر بجنورد - که در قالب خودرو - خودروبر بجنورد - از کارخانه خارج می‌شود، ۴۸ساعت زمان - خودروبر بجنورد - می‌برد. در تولیدکنندگان داخلی خواب سرمایه چقدر است‌؟ حال با این سیستم می‌توانیم رقابت ایجاد کنیم و اصلا این سیستم - خودروبر بجنورد - رقابت‌پذیر است؟ برای جلوگیری از این موانع چه باید کرد؟ اصلاح ساختار و پرهیز از شیوه مدیریت‌های قبلی، تولید براساس تکنولوژی‌های جدید همراه با چابک‌سازی نیروی انسانی. همچنین باید روش‌هایی اتخاذ کرد که - خودروبر بجنورد - هزینه تولید کاهش یابد تا از - خودروبر بجنورد - نظر قیمتی نیز بتوانیم شرایط رقابت را به دست بیاوریم. البته باید توجه داشت - خودروبر بجنورد - که خودروسازان زمانی که تولید کاهش پیداکرده بود، این فرصت را داشتند تا این - خودروبر بجنورد - کار را انجام دهند که متاسفانه این - خودروبر بجنورد - عمل اتفاق نیفتاد. اما در کل باید بین دو مساله؛ یک نگه داشتن نیروی مازاد و دیگری تولید خودروی ارزان متناسب با قیمت‌های جهانی دست به انتخاب بزنند. دولت دوازدهم در حالی بر سرکار خواهد آمد که همچنان با معضل بیکاری مواجه است. اما صنعت خودروی کشور سهم بیشتری از برجام داشته است. اگر قرار باشد برای کاهش آمار بیکاری‌، دولت بخشی از آنها را به خودروسازان تحمیل کند، آیا باعث بهبود وضعیت این صنعت یا رفع بیکاری خواهد شد؟ اگر بخواهند به این - خودروبر بجنورد - شیوه عمل کنند، باید بگویم که نسبت به - خودروبر بجنورد - بهبود وضعیت آینده چندان خوشبین نیستم، از این جهت که کاهش درآمدهای نفتی دولت موجب شده است دولت عملا پول چندانی برای سرمایه‌گذاری نداشته باشد. شاید تنها راه این باشد که سرمایه‌گذاران خارجی را دعوت کنیم - خودروبر بجنورد - که آن هم باید جهت‌دار باشد و حداکثر تلاش صورت گیرد تا از تکنیک‌هایی - خودروبر بجنورد - استفاده شود که بتواند نیروی کار داخلی را جذب کند، یا این‌که بخشی از سرمایه را صرف آموزش نیروهای استخدامی کنند تا هم فاصله ایجاد - خودروبر بجنورد - شده در مهارت‌های فارغ‌التحصیلان پر شود و هم بیکاری کاهش یابد. در بخش خودرو این امر آغاز شده اما روند جذب کند است. برای - خودروبر بجنورد - افزایش سرعت چه باید - خودروبر بجنورد - کرد؟ برای افزایش حجم سرمایه‌گذاری خارجی باید تنش‌ها، مشکلات سیاسی و دعاوی جناحی حداقل در - خودروبر بجنورد - آنجا که مصالح کشور - خودروبر بجنورد - در خطر است، - خودروبر بجنورد - کنار گذاشته شود البته همانطور که اشاره شد متاسفانه شواهد این را نشان نمی‌دهد. برخی جناح‌های سیاسی برخلاف کشورهای پیشرفته بلوغ لازم را از خود نشان نمی‌دهند. این در حالی است که به نظر من در حال حاضر تنها شانس برای کاهش - خودروبر بجنورد - بیکاری، سرمایه‌گذاری خارجی است که اگر دعاوی سیاسی ادامه پیدا کند در این مورد هم شانس کمی خواهیم داشت و بحران بیکاری تداوم پیدا - خودروبر بجنورد - خواهد کرد. باید دانست که جوانان چه تحصیل کنند، چه تحصیل نکنند، مشکل بیکاری برایشان وجود - خودروبر بجنورد - خواهد داشت. بنابراین تنها راهی که وجود دارد سرمایه‌گذاری است. قرار است که شرکای خارجی خودروسازان کشور سرمایه‌گذاری نیز انجام دهند. آیا این مساله به نوبه خود باعث برطرف شدن مشکل خواهد شد؟ مشکل برنامه‌ریزان این است که فقط راهکار را - خودروبر بجنورد - سرمایه‌گذاری می‌دانند زیرا سرمایه‌گذاری شرط لازم است اما شرط کافی این است که سرمایه‌گذاری‌ها هدف‌دار باشد. هنوز - خودروبر بجنورد - عده - خودروبر بجنورد - قابل توجهی از متخصصان اقتصادی معتقدند رشد اقتصادی - خودروبر بجنورد - الزاما به افزایش اشتغال و کاهش بیکاری منجر می‌شود، در حالی‌که امروزه سرمایه‌گذاری به هر شکل، اگر‌چه منجر به افزایش تولید و در نهایت رشد اقتصادی خواهد شد اما الزاما به ایجاد اشتغال و رونق بازار کار نخواهد انجامید. پیشرفت‌های تکنولوژیک باعث شده است - خودروبر بجنورد - بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها با بهره‌گیری از تکنیک‌های پیشرفته و خودکار، نیاز به نیروی کار را به حداقل ممکن برساند. به عبارت دیگر، اشتغال ناشی از این‌گونه سرمایه‌گذاری‌ها الزاما متناسب با حجم آنها نخواهد بود. به خصوص آنکه قیمت سرمایه در کشور به طور - خودروبر بجنورد - نسبی ارزان‌تر از قیمت نیروی کار است و این وضعیت سرمایه‌گذاران را به استفاده بیشتر از تکنولوژی‌های سرمایه‌بر و کاراندوز (استفاده کمتر از نیروی کار) ترغیب می‌کند. متاسفانه اشتغال و تولید به میزان زیادی به بخش خودرو وابسته شده است و جابه‌جایی این میزان از نیروهای انسانی که مدت‌ها در این زمینه دارای تخصص شده‌اند، به سایر حوزه‌های تولید بسیار زمان‌بر و پرهزینه است و - خودروبر بجنورد - در کوتاه‌مدت - خودروبر بجنورد - و میان‌مدت امکان‌پذیر نیست. پس تزریق نیروی کار پس از سرمایه‌گذاری‌ها لزوما باعث کاهش ساختاری بیکاری نخواهد شد؟ در واقع خطری که بر سیاست‌های مرتبط با بحث اشتغال مترتب است برخورد عوامانه با مساله بسیار پیچیده بیکاری در جامعه‌ای بسیار متنوع (از حیث ویژگی‌های جمعیتی در ارتباط با مهارت‌ها، تحصیلات، بینش‌ها و نگرش‌های سنتی و فرهنگی و... ) است. لذا اگرچه بعد از برجام خوش‌بینی نسبت به رفع رکود و کاهش بیکاری ایجاد شده اما تحولات داخلی و خارجی و برخوردهای غیرواقع‌بینانه با ساختارهای موجود در بازار کار داخلی، آینده این بازار را با ابهام مواجه کرده است. می‌توان ادعا کرد که نیل به رشد هشت درصدی برای غلبه بر نرخ بیکاری موجود لازم است اما قطعا کافی نیست و شرط کافی آن است که سرمایه‌گذاری‌ها هدفدار و اشتغال‌زا - خودروبر بجنورد - باشند، در غیر این صورت به رشدهای بالا بدون دستیابی به هدف کاهش بیکاری خواهیم رسید. ضمن اینکه اگر این مساله اتفاق بیفتد باز هم شاهد - خودروبر بجنورد - افزایش هزینه‌های تولید بدون بهره‌وری کافی و لازم خواهیم بود. اگر بخواهیم بخشی از فارغ‌التحصیلان بیکار جذب بخش صنعت خودرو شوند، چه باید کرد؟ وجود فاصله بین حجم زیاد فارغ‌التحصیلان از دانشگاه‌ها و نیاز بازار به نیروی کار متخصص با توجه به سرعت بالای تکنولوژی و تغییر روز‌به‌روز روش‌ها، عامل اصلی فاصله بین نیاز - خودروبر بجنورد - بازار - خودروبر بجنورد - کار و عرضه نیروی کار است که موجب بیکاری فارغ‌التحصیلان شده است. همچنین دانشجوها حتی اگر در دانشگاه‌هایی با‌کیفیت بالا هم تربیت شده باشند برای ورود به بازار کار نیازمند دوره‌های یک تا سه ماهه هستند، چه رسد به دانشگاه‌هایی که از کیفیت لازم برخوردار نیستند. بنابراین بهترین راه جهت بهبود وضعیت موجود این است که بخش عمده‌ای از دانشگاه‌ها ادغام یا تعطیل شوند و برای دانشگاه‌ها آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یا چیزی شبیه آن در نظر گرفته شود تا فاصله موجود تا حدی پر شود.
اولين صفحه   -  خودرو سوار بابلسر   -   جرثقیل یدک کش بابلسر   -   چرخگیر بابلسر   -   امداد خودرو باغستان   -   امداد خودرو سیار باغستان   -   خودروبر باغستان   -   یدک کش باغستان   -   حمل خودرو باغستان   -   حمل ماشین باغستان   -   کفی باغستان   -   کفی خودروبر باغستان   -   جرثقیل خودروبر باغستان   -   نیسان خودروبر باغستان   -   نیسان یدک کش باغستان   -   ماشین بر باغستان   -   خودرو سوار باغستان   -   جرثقیل یدک کش باغستان   -   چرخگیر باغستان   -   امداد خودرو بجنورد   -   امداد خودرو سیار بجنورد   -   خودروبر بجنورد   -   یدک کش بجنورد   -   حمل خودرو بجنورد   -   حمل ماشین بجنورد   -   کفی بجنورد   -   کفی خودروبر بجنورد   -   جرثقیل خودروبر بجنورد   -   نیسان خودروبر بجنورد   -   نیسان یدک کش بجنورد   -   ماشین بر بجنورد   -   خودرو سوار بجنورد   -   جرثقیل یدک کش بجنورد   -   چرخگیر بجنورد   -   امداد خودرو بروجرد   -   امداد خودرو سیار بروجرد   -   خودروبر بروجرد   -   یدک کش بروجرد   -   حمل خودرو بروجرد   -   حمل ماشین بروجرد   -   کفی بروجرد   -   کفی خودروبر بروجرد   -  آخرين صفحه