حمل خودرو سلسبیل

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08705.html

مشاور وزیر صنعت با بیان اینکه شروط داخلی‌سازی خودروها و صادرات ۳۰ درصد محصولات مشترک به هیچ عنوان اجرایی نمی‌شود، گفت: درست کردن بدنه خودرو، ایجاد خط رنگ و خطوط مونتاژ به منزله خودروساز بودن ایران نیست.

۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

صادرات خودروی ما لنگ می‎زند

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از تسنیم،قطب سوم خودروسازی دوباره سر زبان‌ها آمده و  این بار وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار انحصار شکنی صنعت خودروی - حمل خودرو سلسبیل - ایران شده است. می‌گوید مگر ایران خودرو و سایپا از آسمان آمدند - حمل خودرو سلسبیل - که نباید هیچ رقیبی داشته باشند. البته چند سال پیش هم اکبر ترکان رئیس شورای عالی مناطق آزاد چنین صحبت‌هایی را مطرح کرد اما قطب سوم، متولد نشد. در این باره سعید مدنی مدیرعامل سابق - حمل خودرو سلسبیل - گروه خودروسازی سایپا و مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت‌و‌گویی صریحی را  با ویژه نامه خودرویی روزنامه ایران انجام داده است که - حمل خودرو سلسبیل - در ادامه می خوانید: با این تفاسیر ما نمی‌توانیم خودمان را خودروساز معرفی کنیم؟ خیر ما خودروساز نیستیم. درست کردن بدنه خودرو، ایجاد خط رنگ و - حمل خودرو سلسبیل - خطوط مونتاژ به منزله خودروساز بودن ایران نیستما حتی نمی‌توانیم خودروهایی را که تولید می‌کنیم، صادر کنیم. اجازه صادرات هم نداریم. اگر خودرو ساخت داخل باشد می‌توان در زمینه صادرات و سایر بخش‌های آن برنامه‌ریزی کنیم ولی اکنون صادرات ما لنگ می‌زند. قرار بود قطب سوم خودروسازی در منطقه آزاد چابهار ایجاد شود. حتی عنوان شد با برخی از شرکت‌های خارجی تفاهم‌های اولیه صورت گرفته است. - حمل خودرو سلسبیل - اما با گذشت زمان چنین اتفاقی رخ نداد و قطب سوم در حد حرف ماند. اخیراً نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت - حمل خودرو سلسبیل - موضوع قطب سوم خودروسازی را مطرح کرده و از اتاق بازرگانی - حمل خودرو سلسبیل - ایران خواسته است که با سرمایه‌هایی که آنها دارند خودروسازی به عنوان رقبای ایران - حمل خودرو سلسبیل - خودرو و سایپا شکل بگیرد. حال سؤال این است به اعتقاد شما شکل گیری چنین سایت خودروسازی میسر هست و خودروسازان می‌گذارند چنین امری شکل بگیرد؟ قرار بود با حضور رنو در ایران، قطب سوم خودروسازی شکل بگیرد. - حمل خودرو سلسبیل - بر این اساس اگر رنو بتواند سایت مستقل خودروسازی داشته باشد عملاً قطب سوم - حمل خودرو سلسبیل - خودروسازی در ایران شکل گرفته است. وجود یک شرکت بزرگ و قوی در حد و اندازه ایران خودرو و سایپا باعث می‌شود که رقابت در زمینه تولید خودرو صورت گیرد. البته حرکت در مسیر قطب سوم باید در شرایطی باشد که مجدداً در چاهی نیفتیم که - حمل خودرو سلسبیل - خودروسازان افتادند. در حال - حمل خودرو سلسبیل - حاضر شرکت‌های خودرویی تنها مونتاژ کار هستند. قطب سوم باید با رویکرد جدید ایجاد شود. ما مشکل تولیدکننده خودرو و تیراژ نداریم. بر این اساس پیشنهاد دادم که با شرکت‌های بزرگ خودرویی که با خودروسازان - حمل خودرو سلسبیل - بزرگ جهان در زمینه طراحی کار می‌کنند، همکاری کنیم. در چنین شرایطی خودرو - حمل خودرو سلسبیل - با لوگوی ایران به تولید می‌رسد. این کاری - حمل خودرو سلسبیل - است که کره جنوبی انجام داد. کره برای آنکه خودروساز واقعی شود در بخش طراحی و مهندسی با شرکت‌های خودرویی همکاری کرد و - حمل خودرو سلسبیل - اکنون یکی از خودروسازان مطرح دنیا شده است. ساختار فعلی ایران را خودروساز نمی‌کند و البته دردی از دردهای ما هم دوا نمی‌شود. ایران نیازمند همکاری با مجموعه‌های بزرگ در خصوص طراحی، موتور، گیربکس و. . . است. در زمینه طراحی خودرو هیچکدام از شرکت‌های خودروسازی داخلی ورود نکردند؟ آن سالی که سایپا بودم پروژه اس پی ۱۰۰ را با همکاری شرکت‌های مهندسی خودرویی از چین، آلمان و کره شروع کردیم. قرار بود در مدت یکسال محصولات آن وارد بازار شود اما با تغییرات - حمل خودرو سلسبیل - مدیریتی سال ۹۷ اولین محصول مشترک که با این شیوه طراحی شده است وارد بازار می‌شود. - حمل خودرو سلسبیل - این خودروها در پلت فرم تیبا و ساینا است و قابل ارتقا از کلاس سی به بی ‌است. این اتفاق زمان بر است اما نتیجه‌ای که می‌دهد خودروساز شدن ایران است. ما باید - حمل خودرو سلسبیل - حضور خودروسازان خارجی در ایران را محدود کنیم. نمی گویم همکاری با خودروسازان بزرگ دنیا خوب نیست اما حدود - حمل خودرو سلسبیل - باید داشته باشد نه اینکه مرتب به آنها امتیاز بدهیم و برای خودکفایی در ساخت داخل از آنها درخواست داشته باشیم - حمل خودرو سلسبیل - و این نشان می‌دهد که خودروسازان ایرانی وابسته به آنها هستند. شرکت‌های خودرویی که به ایران می‌آیند برای کمک به صنعت خودروی ایران و صادرات نیست، بلکه چشم به بازار ما بستند. شروطی که در زمینه تولید (داخلی‌سازی خودروها تا ۸۵ درصد)و صادرات (صادرات از ۳۰ درصد محصولات مشترک)در قراردادها آمده اجرایی نمی‌شود؟ خیر به هیچ عنوان اجرایی نمی‌شود. وقتی هیچ پایشی صورت نمی‌گیرد رنو و پژو هم الزامی به اجرایی کردن - حمل خودرو سلسبیل - این موضوع برای خود نمی‌بینند. در سایر کشورها چنین نیست. زمانیکه قراردادی امضا می‌شود مرتب مورد رصد قرار می‌گیرد تا تعهدات اجرایی شود. اگر به هر دلیلی آن تعهد به مرحله اجرا نرسد جلوی آن گرفته می‌شود. اما در ایران این موضوع رها شده است و هیچ کس کاری ندارد. حتی اگر وزارت - حمل خودرو سلسبیل - صنعت هم بخواهد نمی‌تواند جلوی آن قرارداد را بگیرد. حتی جلوی شماره‌گذاری آن خودرو هم گرفته نمی‌شود. لذا همین باعث می‌شود شرکت‌های خارجی به شرط و شروطی که از آنها گرفته می‌شود پایبند نباشند چرا که می‌دانند هیچ اتفاقی که بر علیه آنها باشد رخ نمی‌دهد. لذا معتقدم حداقل در قراردادهای جدید باید این مسأله مورد توجه قرار گیرد و شرکت خودروساز به شریک خود اجازه فاصله گرفتن از قراردادها را ندهد.
- حمل خودرو سلسبیل -
اولين صفحه   -  چرخگیر توحید   -   امداد خودرو طرشت   -   امداد خودرو سیار طرشت   -   خودروبر طرشت   -   یدک کش طرشت   -   حمل خودرو طرشت   -   حمل ماشین طرشت   -   کفی طرشت   -   کفی خودروبر طرشت   -   جرثقیل خودروبر طرشت   -   نیسان خودروبر طرشت   -   نیسان یدک کش طرشت   -   ماشین بر طرشت   -   خودرو سوار طرشت   -   جرثقیل یدک کش طرشت   -   چرخگیر طرشت   -   امداد خودرو سلسبیل   -   امداد خودرو سیار سلسبیل   -   خودروبر سلسبیل   -   یدک کش سلسبیل   -   حمل خودرو سلسبیل   -   حمل ماشین سلسبیل   -   کفی سلسبیل   -   کفی خودروبر سلسبیل   -   جرثقیل خودروبر سلسبیل   -   نیسان خودروبر سلسبیل   -   نیسان یدک کش سلسبیل   -   ماشین بر سلسبیل   -   خودرو سوار سلسبیل   -   جرثقیل یدک کش سلسبیل   -   چرخگیر سلسبیل   -   امداد خودرو میدان حر   -   امداد خودرو سیار میدان حر   -   خودروبر میدان حر   -   یدک کش میدان حر   -   حمل خودرو میدان حر   -   حمل ماشین میدان حر   -   کفی میدان حر   -   کفی خودروبر میدان حر   -   جرثقیل خودروبر میدان حر   -   نیسان خودروبر میدان حر   -  آخرين صفحه