حمل ماشین سلسبیل

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08706.html

شرکت سایپایدک در راستای ارتقای رضایت مشتریان خدمات متنوعی را درچارچوب سیاست های کلان گروه سایپا با رویکرد مشتری مداری در سطح کشور و بازارهای صادراتی به اجرا در آورده که رضایت خاطر مشتریان را به همراه داشته است.

۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

توسعه خدمات پس از فروش سایپا برای افزایش رضایت مشتریان

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،طرح های خدمات پس از فروش سایپا با تلاش همه ارکان - حمل ماشین سلسبیل - سازمان و به منظور ارائه خدمات ماندگار به مشتریان به شرح زیر به اجرا - حمل ماشین سلسبیل - درآمده و ادامه دارد:

طرح تشخیص اصالت قطعات یدکی: در راستای افزایش ضریب امنیتی بسته بندی قطعات یدکی سایپا، - حمل ماشین سلسبیل - "طرح تشخیص - حمل ماشین سلسبیل - اصالت - حمل ماشین سلسبیل - قطعات یدکی" یکی از طرح های موفق سایپایدک برای افزایش رضایت مشتریان است. براساس این گزارش، شرکت سایپایدک به عنوان توزیع کننده اصلی قطعات و لوازم یدکی خودروهای گروه سایپا و شرکت پیشگام در مبارزه با قطعات تقلبی و بی کیفیت، برای کسب رضایت بیشتر مشتریان و کمک به تشخیص اصالت قطعات یدکی و همچنین افزایش ضریب اطمینان مشتریان به هنگام خرید قطعات، قابلیت‌های امنیتی بسته بندی قطعات را در قالب این طرح توسعه داده است. از ویژگی‌های این طرح، افزایش ضریب اطمینان از قطعات اصلی سایپا است، به این نحو که خریداران قطعات یدکی می‌توانند به منظور اطمینان از اصل بودن قطعه، شماره درج شده زیر لایه اسکرچ که بر روی لیبل بسته‌بندی قطعات درج شده را به شماره ۵۰۰۰۱۸۱۳ پیامک نمایند و به محض ارسال این شماره ۱۶ رقمی، سیستم مکانیزه در اسرع وقت پس از بررسی و تحلیل اطلاعات، پاسخ تایید یا عدم تایید اصالت قطعه خریداری شده را به همراه اطلاعات فنی قطعه در اختیار مشتریان قرار می دهد. خدمات سایپاکارت طلایی: یکی دیگر از خدمات سایپا به مشتریان برای افزایش رضایت مندی آنان، سرویس امداد ۲۴۷ سایپاکارت طلایی است. در این طرح با بهره‌گیری از سایپاکارت طلایی - حمل ماشین سلسبیل - و استفاده از امداد ۲۴۷، مشتریان هر روز هفته و ۲۴ ساعته می‌توانند از خدمات امدادی گروه سایپا استفاده کنند. در طرح امداد ۲۴۷ سایپاکارت طلایی خدمات امدادی به خودروها در تمام ساعات شبانه‌روز و در تمامی شهرها و جاده های کشور ارائه می شود که شامل: راه اندازی خودرو در محل در صورت امکان، حمل و انتقال خودرو به نزدیکترین نمایندگی (در صورتی - حمل ماشین سلسبیل - که خودرو در محل قابل تعمیر - حمل ماشین سلسبیل - نباشد) و تعویض زاپاس به شرط سالم بودن می باشد. براساس این گزارش، مهمترین مزایای امداد ۲۴۷ سایپاکارت طلایی عبارت است از: پرسنل مجرب و کارآزموده، وجود بیش از ۷۵۰ نمایندگی خدمات پس از فروش سایپا در سراسر کشور، در دسترس بودن ناوگان امدادی سایپا در اغلب نقاط کشور، مجهزبودن ناوگان - حمل ماشین سلسبیل - امدادی به خودروسوار، خودروبر، موتورسوار - حمل ماشین سلسبیل - و خودروسواری که باعث افزایش توانایی در ارائه سرویس امدادی به مشتریان می‌شود و همچنین وجود پایگاه های استقرار شبانه روزی در جاده‌های اصلی کشور و مرکز تماس ۲۴ ساعته با تلفن ۰۹۶۵۵۰از مزایای امداد ۲۴۷ سایپا است. رشد صادرات قطعات یدکی: سایپایدک در صادرات قطعات یدکی نیز پیشتاز بوده و رشد صادرات قطعات یدکی در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است و با ادامه این روند - حمل ماشین سلسبیل - در - حمل ماشین سلسبیل - سال جاری، سایپایدک در بین شرکت‌های - حمل ماشین سلسبیل - تامین و توزیع قطعات یدکی، در زمینه صادرات قطعات یدکی - حمل ماشین سلسبیل - رتبه اول را به خود اختصاص داده است. این گزارش می افزاید: شرکت - حمل ماشین سلسبیل - سایپایدک - حمل ماشین سلسبیل - از طریق توسعه شبکه صادراتی در بازارهای جدید نظیر لبنان، ‌الجزایر، گینه، سومالی و جیبوتی و تشدید فعالیت در بازارهای صادراتی - حمل ماشین سلسبیل - عراق، مصر، سوریه، آذربایجان و اوکراین موفق شد همچنان در زمینه صادرات قطعات یدکی و خدمات فنی پیشتازی خود را حفظ کند و همزمان با توسعه سهم در بازارهای داخلی، ظرفیت و سهم سایپایدک در - حمل ماشین سلسبیل - بازارهای خارجی نیز در حال توسعه است. از این رو سایپایدک در شش ماه گذشته شاخص رضایت مشتریان را افزایش - حمل ماشین سلسبیل - داده که بیانگر اهمیت دادن به خواسته های مشتریان و تعهد نمایندگی های خدمات پس از فروش سایپا در سراسر کشور به تحقق این امر مهم است. توزیع هدفمند - حمل ماشین سلسبیل - قطعات: بهره گیری و راه اندازی سیستم نقطه سفارش هوشمند در نمایندگی ها، موجب - حمل ماشین سلسبیل - توزیع قطعات هدفمند شده و ضمن جلوگیری - حمل ماشین سلسبیل - از اتلاف منابع، باعث افزایش سطح دسترسی قطعات در - حمل ماشین سلسبیل - شبکه و در نتیجه افزایش رضایت مشتریان شده است. در این سیستم در صورت رسیدن موجودی یک کالا - حمل ماشین سلسبیل - به نقطه سفارش، سیستم یه صورت هوشمند سفارش تامین قطعه را صادر می‌نماید و به این - حمل ماشین سلسبیل - ترتیب مشکل عدم موجودی قطعه در انبار نمایندگی‌ها به صفر می‌رسد. توسعه آموزش های مهارتی و عیب یابی خودرو: توسعه آموزش های مهارتی و عیب - حمل ماشین سلسبیل - یابی خودرو در جهت افزایش دانش و مهارت کارکنان شبکه موجب افزایش کیفیت خدمات گردیده است به طوری - حمل ماشین سلسبیل - که کارشناسان فنی نمایندگی ها در بالاترین سطح علمی و آموزشی فنی قرار دارند. همچنین سایپا یدک با ارائه - حمل ماشین سلسبیل - محتوا و اپلیکیشن های آموزشی سیستم های خودرو و اپلیکیشن مجازی - حمل ماشین سلسبیل - " - حمل ماشین سلسبیل - واقعیت افزوده" در زمینه عیب یابی خودرو و افزایش سطح مهارتهای کارشناسان فنی گام های موثری برای افزایش رضایت مشتریان و بالا بردن کیفیت خدمات برداشته است ارتقاء رتبه سیستم های مدیریتی نمایندگی ها: سایپایدک با استفاده از مشاورین مجرب و تهیه برنامه های بهبود، رتبه خود را در زمینه سیستم های مدیریتی نمایندگی ها افزایش داده است . بنا بر اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که مطابق دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش، ابلاغی از - حمل ماشین سلسبیل - وزارت صنایع و معادن هر ساله مبادرت به ارزیابی یکپارچه از نمایندگی‌های شرکت‌های واسطه خدمات پس از فروش می نماید، - حمل ماشین سلسبیل - شرکت سایپا یدک از رشد قابل - حمل ماشین سلسبیل - ملاحظه‌ای در ارتقاء سطح کیفی خدمات برخوردار شده - حمل ماشین سلسبیل - است. سایپا یدک در شاخص‌های ارزیابی در - حمل ماشین سلسبیل - خصوص نتایج عملکردی و کارایی نمایندگی‌ها بالاترین میزان رشد در میان شاخص‌های مورد ارزیابی را داشته است.

- حمل ماشین سلسبیل -
- حمل ماشین سلسبیل -
اولين صفحه   -  امداد خودرو طرشت   -   امداد خودرو سیار طرشت   -   خودروبر طرشت   -   یدک کش طرشت   -   حمل خودرو طرشت   -   حمل ماشین طرشت   -   کفی طرشت   -   کفی خودروبر طرشت   -   جرثقیل خودروبر طرشت   -   نیسان خودروبر طرشت   -   نیسان یدک کش طرشت   -   ماشین بر طرشت   -   خودرو سوار طرشت   -   جرثقیل یدک کش طرشت   -   چرخگیر طرشت   -   امداد خودرو سلسبیل   -   امداد خودرو سیار سلسبیل   -   خودروبر سلسبیل   -   یدک کش سلسبیل   -   حمل خودرو سلسبیل   -   حمل ماشین سلسبیل   -   کفی سلسبیل   -   کفی خودروبر سلسبیل   -   جرثقیل خودروبر سلسبیل   -   نیسان خودروبر سلسبیل   -   نیسان یدک کش سلسبیل   -   ماشین بر سلسبیل   -   خودرو سوار سلسبیل   -   جرثقیل یدک کش سلسبیل   -   چرخگیر سلسبیل   -   امداد خودرو میدان حر   -   امداد خودرو سیار میدان حر   -   خودروبر میدان حر   -   یدک کش میدان حر   -   حمل خودرو میدان حر   -   حمل ماشین میدان حر   -   کفی میدان حر   -   کفی خودروبر میدان حر   -   جرثقیل خودروبر میدان حر   -   نیسان خودروبر میدان حر   -   نیسان یدک کش میدان حر   -  آخرين صفحه