خودرو سوار سلسبیل

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08713.html

مدیر روابط عمومی شرکت کارمانیا : راز حضور در صنعت خودروی ایران، اجرای قوانین ایران است. این موضوع اعلام شده و هر خودروساز چینی باهوشی می‌داند که این مساله باید اجرا شود.

۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۹

پاسخ به ادعای شانه‌خالی کردن چینی‌ها از بومی‌سازی خودروها در ایران

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، چندین سال از حضور خودروسازان چینی در کشورمان می‌گذرد و تا به حال شاهد - خودرو سوار سلسبیل - ورود چندین برند و ده‌ها مدل از خودروهای چینی - خودرو سوار سلسبیل - به ایران بوده‌ایم.

خودروهای چینی نسبتا ارزان هستند و هر چند گفته می‌شود کیفیت آنها همچنان باید افزایش یابد اما دارای آپشن‌های - خودرو سوار سلسبیل - بیشتر و طراحی زیباتری نسبت به محصولات داخلی - خودرو سوار سلسبیل - هستند.

[caption id="attachment_205298" align="alignleft" width="345"]خودرو سوار سلسبیل خودروهای چینی[/caption]

در سال‌های اخیر به نظر می‌رسید وزارت صنعت خیلی با این خودروها که سهمی در حدود ۷‌درصد از - خودرو سوار سلسبیل - کل بازار خودروی کشورمان را در اختیار داشته‌اند، مشکلی ندارد. الزام به داخلی‌سازی محصولات - خودرو سوار سلسبیل - که با شروع قراردادهای پسابرجامی برای خودروسازانی مانند پژو، رنو و این اواخر برای فولکس‌واگن در نظر گرفته شده است، خیلی برای خودروهای چینی اجرا نشده و یا اصلا قابلیت اجرا شدن ندارد.

گفته می‌شود چینی‌ها با ترفند‌های مختلف سعی می‌کنند از زیر بار داخلی‌سازی محصولاتشان در کشور ما شانه‌ خالی کنند. ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین واردکننده محصولات چینی شناخته می‌شود و رتبه نخست را در این زمینه دارد.

علاوه بر عدم تمایل - خودرو سوار سلسبیل - خودروسازان چینی برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران، برخی از محصولات - خودرو سوار سلسبیل - چینی هم قطعات منحصر به خودشان را دارند، یعنی این - خودرو سوار سلسبیل - قطعات تنها برای یک محصول ساخته شده‌اند و در بازار آزاد هم قیمت‌ بالایی دارند. در مقابل شرکت‌های همکار خودروسازان چینی اعلام کرده‌اند امکان اینکه خودرویی بدون داخلی‌سازی - خودرو سوار سلسبیل - در کشور تولید شود، وجود ندارد.

در همین زمینه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که میزان داخلی‌سازی در خودروهای چینی در سال ۹۷ باید به - خودرو سوار سلسبیل - ۴۰ درصد برسد، گفت: «اگر خودروسازان چینی، میزان داخلی سازی قطعات را امسال به ۳۰درصد و سال آینده به ۴۰‌درصد نرسانند، مشمول پرداخت تعرفه - خودرو سوار سلسبیل - خودروی کامل خواهند شد. این در شرایطی است که اکنون، تعرفه واردات خودروهای چینی، در صورت ساخت داخلی قطعات با کمتر از ۲۰‌درصد، معادل خودروی کامل است.»

تعرفه ساخت داخل کمتر از ۲۰‌درصد و تعرفه وارداتی معادل خودروی کامل، در صورتی بیان شده است که به گفته فعالان صنعت قطعه‌سازی کشورمان، خودروهای چینی معمولا در ایران داخلی‌سازی نمی‌شوند. به‌هرحال اگر داخلی‌سازی تا ۳۰ درصد انجام شود، خودروسازان مشمول دریافت مزیت ۵ درصدی می‌شوند؛ اما اگر در سال آینده، میزان داخلی‌سازی تا ۳۰ درصد باشد، خودروساز باید تعرفه کامل خودرو را بپردازد.

این سیاست وزارت صنعت را می‌توان به فال نیک گرفت. هرچند باید سال‌های پیش، این سیاست در نظر گرفته می‌شد و خیلی زودتر از این‌ها بحث الزام چینی‌ها به داخلی‌سازی مورد توجه قرار می‌گرفت، اما با شروع این الزام می‌توان امیدوار بود که قطعه‌سازان داخلی هم سهمی در فروش بالای خودروهای چینی داشته باشند.

اما دلیل چینی‌ها برای فرار از - خودرو سوار سلسبیل - داخلی‌سازی چیست؟ در این سال‌ها آن‌ها به روش‌های مختلفی برای عدم داخلی‌سازی محصولاتشان دست زده‌اند. تولید قطعات منحصر به یک خودرو و تغییر در پلت‌فرم خودروها - خودرو سوار سلسبیل - کارهایی بوده است که چینی‌ها در این خصوص انجام داده‌اند.

 

تغییرات هرساله در پلت‌فرم، ترفند چینی‌ها برای عدم داخلی‌سازی

در همین زمینه یک فعال صنعت قطعه‌ کشورمان با بیان اینکه متاسفانه خودروهای چینی به صورت CKD وارد کشورمان می‌شوند، اظهار کرد: «خودروهای چینی به‌صورت کاملا CKD وارد می‌شوند. یعنی قطعات این خودروها از خارج کشور می‌آیند.»

احمدرضا رعنایی در ادامه با اشاره به راهکارهایی که خودروسازان چینی برای فرار از داخلی‌سازی در نظر می‌گیرند، می‌گوید: «خودروسازان چینی معمولا تمایلی برای داخلی‌سازی محصولاتشان در کشورمان ندارند. آن‌ها با زیرکی و ذکاوتی خاص، هر سال در پلت‌فرم‌های خود تغییراتی می‌دهند تا از نظر تیراژ، صرفه اقتصادی برای تولیدکننده داخلی نداشته باشد. یعنی کاری می‌کنند قطعات مشابه هم نباشند تا قطعه‌سازان داخلی نتوانند قطعات مختلف - خودرو سوار سلسبیل - را تولید کنند. این بدین معناست که سالانه تغییراتی در پلت‌فرم یک محصول - خودرو سوار سلسبیل - ثابت داده می‌شود و - خودرو سوار سلسبیل - قطعات نیز تغییر می‌کنند و به‌این خاطر نمی‌توان قطعات را داخلی‌سازی کرد. وزرات صنعت باید همان سخت‌گیری‌هایی را که برای خودروسازان خارجی دیگر در نظر گرفته است برای خودروهای چینی بازار هم در نظر بگیرد.»

به گفته - خودرو سوار سلسبیل - این فعال صنعت قطعه، عملا تا - خودرو سوار سلسبیل - کنون - خودرو سوار سلسبیل - خودروهای چینی داخلی‌سازی نشده‌اند و تقریبا به صورت CKD وارد کشور شده و مونتاژ می‌شوند. پس اصولا بحث تعرفه یک خودروی کامل با کمتر از ۲۰‌درصد داخلی‌سازی بی‌معنی خواهد بود.

یکی - خودرو سوار سلسبیل - از مسوولان شرکت‌های همکار - خودرو سوار سلسبیل - خودروسازان چینی، این گفته برخی از فعالان صنعت قطعه کشورمان را مبنی بر این‌که هیچ داخلی‌سازی برای خودروهای چینی انجام نمی‌شود، به شدت رد کرده - خودرو سوار سلسبیل - و می‌گوید: «اگر خودروسازی تا ۲۰‌درصد داخلی‌سازی نداشته باشد، نمی‌تواند به تولید خودرو در کشور اقدام کند. یعنی ۲۰ درصد داخلی‌سازی جزو الزامات وزارت صنعت برای تولید خودرو در کشور است. ضمن اینکه این مساله به صورت مداوم توسط وزارت - خودرو سوار سلسبیل - صنعت نظارت می‌شود.»

وی می‌افزاید: «نه تنها ما، بلکه تولید و لیست داخلی‌سازی همه شرکت‌های خودروساز کنترل و نظارت می‌شود و - خودرو سوار سلسبیل - اگر داخلی‌سازی انجام نشود تولید متوقف می‌شود.»

در این رابطه علیرضا زرین‌فکر، مدیر روابط عمومی شرکت - خودرو سوار سلسبیل - کارمانیا (BYD) به «دنیای خودرو» می‌گوید: «خودروسازان باید - خودرو سوار سلسبیل - به ۴۰درصد داخلی‌سازی برسند. شرکت خودروسازی - خودرو سوار سلسبیل - کارمانیا در حال - خودرو سوار سلسبیل - حاضر ۲۰ - خودرو سوار سلسبیل - تا ۲۵‌درصد داخلی‌سازی دارد و تا - خودرو سوار سلسبیل - پایان - خودرو سوار سلسبیل - سال ۹۶ به ۴۰‌درصد داخلی‌سازی - خودرو سوار سلسبیل - خواهد رسید.»

وی می‌افزاید: «قطعه‌سازان ما جزو قطعه‌سازان برتر هستند و اگر کیفیت و گارانتی مناسب در این عرصه دیده شود، قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.»

وی در خصوص این مساله که خودروسازان چینی خیلی تمایلی به داخلی‌سازی محصولات نشان نمی‌دهند، می‌گوید: «من خیلی به این حرف اعتقاد ندارم. راز حضور در صنعت خودروی ایران، اجرای قوانین ایران است. این - خودرو سوار سلسبیل - موضوع اعلام شده و هر خودروساز چینی باهوشی می‌داند که این مساله باید اجرا شود.»

با تکمیل پروژه قراردادهای خودرویی، - خودرو سوار سلسبیل - به نظر می‌رسد وزارت - خودرو سوار سلسبیل - صنعت قصد دارد با - خودرو سوار سلسبیل - خودروسازان چینی کمی سختگیرانه‌تر برخورد و عرصه را برای خودروسازانی که قصد داخلی‌سازی محصولاتشان را ندارند، تنگ‌تر کند.

اولين صفحه   -  کفی خودروبر طرشت   -   جرثقیل خودروبر طرشت   -   نیسان خودروبر طرشت   -   نیسان یدک کش طرشت   -   ماشین بر طرشت   -   خودرو سوار طرشت   -   جرثقیل یدک کش طرشت   -   چرخگیر طرشت   -   امداد خودرو سلسبیل   -   امداد خودرو سیار سلسبیل   -   خودروبر سلسبیل   -   یدک کش سلسبیل   -   حمل خودرو سلسبیل   -   حمل ماشین سلسبیل   -   کفی سلسبیل   -   کفی خودروبر سلسبیل   -   جرثقیل خودروبر سلسبیل   -   نیسان خودروبر سلسبیل   -   نیسان یدک کش سلسبیل   -   ماشین بر سلسبیل   -   خودرو سوار سلسبیل   -   جرثقیل یدک کش سلسبیل   -   چرخگیر سلسبیل   -   امداد خودرو میدان حر   -   امداد خودرو سیار میدان حر   -   خودروبر میدان حر   -   یدک کش میدان حر   -   حمل خودرو میدان حر   -   حمل ماشین میدان حر   -   کفی میدان حر   -   کفی خودروبر میدان حر   -   جرثقیل خودروبر میدان حر   -   نیسان خودروبر میدان حر   -   نیسان یدک کش میدان حر   -   ماشین بر میدان حر   -   خودرو سوار میدان حر   -   جرثقیل یدک کش میدان حر   -   چرخگیر میدان حر   -   امداد خودرو منیریه   -   امداد خودرو سیار منیریه   -   خودروبر منیریه   -  آخرين صفحه