یدک کش سلسبیل

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08704.html

یکی از موضوعاتی که در این بین وجود دارد، نیاز به وجود جوینت ونچر برای ایجاد قطب سوم خودروسازی است، چراکه از یک‌سو باید تولیدات قطب سوم خودروسازی توان رقابت صادراتی را دارا باشد و از سوی دیگر قیمت تمام شده تولید خودرو نیز اقتصادی باشد

۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳

چابهار قطب سوم خودروسازی با مدیریت بخش خصوصی

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، بعد از آن‌که محمد شریعمتمداری وزیر - یدک کش سلسبیل - صنعت، معدن - یدک کش سلسبیل - و تجارت در جمع اعضای اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: «فقط ایران‌خودرو و سایپا در عالم خلق نشده‌اند، بلکه بخش خصوصی اتاق بازرگانی با تجمیع - یدک کش سلسبیل - سرمایه‌های خود می‌تواند یک شرکت خودروسازی ایجاد کند و سومین آن باشد که بنده نیز از آن حمایت می‌کنم.» این سخنان واکنش‌های بسیاری را به‌دنبال داشت و هرکسی از ظن خود، نسبت به تحلیل این سخنان پرداخت، این در حالی است که برخی معتقدند منظور وزیر این نبوده است - یدک کش سلسبیل - که اتاق بازرگانی ایران به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی، خود خودروسازی ایجاد کند، بلکه اتاق با توجه به جایگاهی که در ساختار ایران دارد، باید در این باره دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی - یدک کش سلسبیل - و خارجی و ایجاد جوینت ونچر‌های قوی و کارآمد و بزرگ با خودروسازان بزرگ جهان، تسهیل فضا و ایجاد شرایط برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

[caption id="attachment_205324" align="aligncenter" width="400"]یدک کش سلسبیل مرتضی بانک: چابهار با‌توجه‌به مزایا و زیرساخت‌هایی که دارد، مکانی مناسب برای احداث قطب سوم خودروسازی است و ما آمادگی انجام این کار را داریم[/caption]

از سویی ایجاد قطب سوم همراه با انتقال دانش، تکنولوژی و سرمایه‌گذاری خارجی خواهد بود که با مدیریت بخش خصوصی همراه است و با نگاه افزایش توان صادراتی، متنوع کردن محصولات، کم کردن هزینه‌های سربار تولید و افزایش نگاه بهره‌ور همراه خواهد شد. از سویی یکی از مزیت‌های مدیریت بخش خصوصی افزایش بهره‌وری خواهد بود.

براساس این گزارش، - یدک کش سلسبیل - حال فارغ از این موضوع که بخش خصوصی عهده‌دار مدیریت - یدک کش سلسبیل - قطب سوم خودروسازی شود، موضوع ایجاد مکان قطب سوم خوروسازی ۴ سالی است که از سوی اکبر - یدک کش سلسبیل - ترکان مطرح شده - یدک کش سلسبیل - است.

وی که در دولت گذشته عهده دار مسئولیت دبیری شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بود، چابهار را با توجه به موقعیت - یدک کش سلسبیل - جغرافیایی، منطقه آزاد بودن، زیرساخت‌های موجود و نیروی کار ارزان، واجد شرایط برای احداث قطب سوم دانست، حال در همین رابطه مرتضی بانک، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اشاره به این‌که - یدک کش سلسبیل - ما به‌عنوان - یدک کش سلسبیل - مناطق آزاد از پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با احداث قطب سوم خودروسازی استقبال می‌کنیم، اظهار داشت: «چابهار با‌توجه‌به مزایا و زیرساخت‌هایی که دارد، مکانی مناسب برای احداث قطب سوم خودروسازی است و ما آمادگی انجام این کار را داریم.»

به گزارش - یدک کش سلسبیل - «دنیای خودرو»، یکی - یدک کش سلسبیل - از موضوعاتی که در این بین وجود دارد، نیاز به وجود جوینت ونچر برای ایجاد قطب سوم خودروسازی است، چراکه از یک‌سو باید - یدک کش سلسبیل - تولیدات قطب سوم خودروسازی توان رقابت صادراتی را دارا - یدک کش سلسبیل - باشد - یدک کش سلسبیل - و از سوی دیگر قیمت تمام شده تولید خودرو نیز اقتصادی باشد، که این موضوع فقط با مشارکت خودروسازان معتبر خارجی میسر خواهد شد، حال باید به انتظار نشست و مشاهده کرد در آینده چه اتفاقاتی پیرامون ایجاد قطب سوم خودروسازی با محوریت بخش خصوصی و مکانی که برای این امر درنظر - یدک کش سلسبیل - گرفته می‌شود، خواهد افتاد.

ذکر این نکته ضروری است که این کار باید با یک برنامه‌ریزی درست - یدک کش سلسبیل - و اصولی اجرایی شود.

اولين صفحه   -  جرثقیل یدک کش توحید   -   چرخگیر توحید   -   امداد خودرو طرشت   -   امداد خودرو سیار طرشت   -   خودروبر طرشت   -   یدک کش طرشت   -   حمل خودرو طرشت   -   حمل ماشین طرشت   -   کفی طرشت   -   کفی خودروبر طرشت   -   جرثقیل خودروبر طرشت   -   نیسان خودروبر طرشت   -   نیسان یدک کش طرشت   -   ماشین بر طرشت   -   خودرو سوار طرشت   -   جرثقیل یدک کش طرشت   -   چرخگیر طرشت   -   امداد خودرو سلسبیل   -   امداد خودرو سیار سلسبیل   -   خودروبر سلسبیل   -   یدک کش سلسبیل   -   حمل خودرو سلسبیل   -   حمل ماشین سلسبیل   -   کفی سلسبیل   -   کفی خودروبر سلسبیل   -   جرثقیل خودروبر سلسبیل   -   نیسان خودروبر سلسبیل   -   نیسان یدک کش سلسبیل   -   ماشین بر سلسبیل   -   خودرو سوار سلسبیل   -   جرثقیل یدک کش سلسبیل   -   چرخگیر سلسبیل   -   امداد خودرو میدان حر   -   امداد خودرو سیار میدان حر   -   خودروبر میدان حر   -   یدک کش میدان حر   -   حمل خودرو میدان حر   -   حمل ماشین میدان حر   -   کفی میدان حر   -   کفی خودروبر میدان حر   -   جرثقیل خودروبر میدان حر   -  آخرين صفحه