خدمات خودروبر فرمانیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02436.html
روغن پایه گروه یک

خودروهای سنگین هم، برای روانکاری پیشرانه‌هایشان با روغن‌پایه‌های گروه یک خداحافظی می‌کنند!‌ خبری نه‌چندان خوشایند برای تولیدکنندگان روغن‌موتور در ایران که آنها را به چالشی بزرگ در بحث تامین روغن موتور خودروهای سنگین فرامی‌خواند.

۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

حرکت صنعت روانکارها به سمت حذف روغن پایه گروه یک

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، با پیشرفت فناوری استفاده شده در پیشرانه خودروهای سنگین و تجاری،‌ این خودروها نیز هم‌جهت با سواری‌ها، با روغن‌های قدیمی خداحافظی خواهند کرد و بی‌نیاز از روغن پایه‌های گروه یک، به سمت استفاده از روغن‌موتورهایی - خدمات خودروبر فرمانیه - می‌روند که در ساختارشان از روغن پایه‌هایی با گروه بالاتر از یک استفاده شده باشد.

   اروپا آغازگر محدودیت برای خودروهای سنگین 
برای اولین‌بار این اتحادیه اروپا است که محدودیت‌هایی را برای مصرف سوخت خودروهای سنگین و تجاری در دست تدوین دارد که - خدمات خودروبر فرمانیه - البته باعث خواهد شد هزینه‌‌های زیادی را برای - خدمات خودروبر فرمانیه - تولیدکنندگان این خودروها رقم بزند. بنابراین تولیدکنندگانی همچون ولوو، مان و اسکانیا نیاز به ارتقای موتورهایشان برای افزایش بهره‌وری در مصرف سوخت خواهند داشت. همچنین - خدمات خودروبر فرمانیه - این اتحادیه تصویب کرده است که تا سال ۲۰۲۵ باید آلایندگی این وسایل تا ۱۵درصد کاهش پیدا کند و تا سال - خدمات خودروبر فرمانیه - ۲۰۳۰ نیز نسبت به سال ۲۰۱۹ باید ۳۰درصد کاهش داشته باشد. دلیل اصلی کمتر بودن این - خدمات خودروبر فرمانیه - تغییرات نسبت به خودروهای سواری این است که آنها سهم ۲۵درصدی در انتشار دی‌اکسید‌کربن در جاده‌های کشورهای این اتحادیه داشته‌اند.

   سولفور کمتر با روغن پایه گروه 2و‌3
براساس محدودیت‌هایی که تا امروز برای خودروهای سنگین اعمال‌شده، از سال ۱۹۹۰ تا امروز پیشرانه این خودروها به نحوی تغییر پیدا کرده‌ است که برای روانکاری‌ آنها نمی‌توان از محصولاتی استفاده کرد که از روغن پایه گروه یک - خدمات خودروبر فرمانیه - تهیه شده باشد. - خدمات خودروبر فرمانیه -   از سوی دیگر روغن‌های تهیه‌شده از گروه ۲ و ۳ باعث خواهند شد که از موتور، سولفور کمتری منتشر شود. بنابراین این نوع روغن‌ها حتی باعث خواهند شد که روی فیلترهای نصب‌شده روی اگزوز خودروهای دیزلی، فشار کمتری وارد شود. همچنین با افزایش توان خروجی و قابلیت حمل بار بیشتر، روی موتور این خودروها، فشار بیشتری اعمال می‌شود که - خدمات خودروبر فرمانیه - باعث شده دمای داخل پیشرانه افزایش پیدا کند و احتمال اکسیدشدن روغن‌های گروه پایین را بالاتر می‌برد. روغن‌های گروه ۲ و ۳ هر - خدمات خودروبر فرمانیه - دو در برابر دما مقاوم‌تر هستند و حتی روغن‌موتورهای تولیدشده از روغن پایه گروه ۳ تا حد زیادی مشکلات مرتبط با دمای بالا را برطرف کرده است. اما برای افزایش چند‌درصدی مصرف سوخت در این خودروها لازم است که از - خدمات خودروبر فرمانیه - روغن موتورهایی با ویسکوزیته‌های درجه - خدمات خودروبر فرمانیه - پایین‌تر استفاده کرد؛ روغن‌هایی که به‌طور قطع برای تولیدشان به روغن پایه گروه 3 و حتی سنتتیک نیاز است. در طول ۱۵‌سال گذشته، خودروهای سنگین به سمت استفاده از - خدمات خودروبر فرمانیه - روغن‌های مولتی‌گرید با درجه 10W رفته‌اند و هیچ بعید نیست که طی سال‌های آتی با اعمال محدودیت‌های جدید، این روند به سمت استفاده از روغن‌‌های مولتی‌گرید 5W برود - خدمات خودروبر فرمانیه - که در واقع حوزه تخصصی روغن‌‌پایه‌های سنتتیک است.

   هزینه یک‌میلیارد‌دلاری برای گذر از روغن‌پایه گروه 1 به 2
باتوجه به اینکه در حال - خدمات خودروبر فرمانیه - حاضر عمده تقاضای بازار خودروهای - خدمات خودروبر فرمانیه - سنگین روی 15W-40، 10W-40 و 10W-30 متمرکز شده است، به نظر می‌رسد که در کشورهای توسعه‌یافته باید انتظار رشد استفاده از روغن‌های 5W-30 برای این نوع از خودروها را داشته باشیم. این در حالی است که در حال حاضر تقاضا برای این نوع از پیشرانه‌ها کمتر از ۲۰درصد از کل بازار را طی ۳سال اخیر تشکیل داده است. همچنین عمده تامین‌کنندگان روغن‌موتور این وسایل معتقد هستند که تکنولوژی‌ خودروهای سنگین آینده، بیشتر پذیرای ویسکوزیته 5W-30 خواهد بود. نیک کلاچ، مدیر فنی شرکت SK در این باره گفته است:‌ بسته ادتیوهای طراحی‌شده برای پیشرانه خودروهای سنگین شامل موارد زیادی - خدمات خودروبر فرمانیه - است که به درد فعالیت در دماهای پایین نمی‌خورد. بنابراین در مورد نسل جدید این خودروها بهتر است از روغن‌پایه‌های گروه ۳ استفاده شود که قابلیت فرمول‌پذیری بیشتری برای روغن‌های 5W-30 ایجاد می‌کنند. اما به نظر ری ماسون، مدیر بخش محصولات شرکت پترولیوم، هر دو روغن - خدمات خودروبر فرمانیه - پایه گروه ۲ و ۳ برای تولید روغن‌موتور خودروهای سنگین با درجه گرانروی 5W-30 مناسب هستند. محصول نهایی این روغن‌ها برای رعایت استانداردهای جدید آلایندگی و مصرف‌سوخت مناسبند. بنابراین باتوجه به هزینه برآورد‌شده برای تولید و دیگر ترجیحات سازنده، می‌توان از هر دو این روغن‌پایه‌ها استفاده کرد». براساس گفته‌‌های ماسون،‌ لازم است برخی تغییرات روی روغن‌های پایه گروه - خدمات خودروبر فرمانیه - ۲ انجام شود تا بتوان از آن یک روغن‌موتور با درجه گرانروی 5w30 تولید کرد. اما دلیل اصلی تاکید مدیر فنی شرکت SK - خدمات خودروبر فرمانیه - روی روغن‌پایه‌های گروه‌۳ به‌خاطر امکان کاهش درجه گرانروی این محصولات است که - خدمات خودروبر فرمانیه - در نهایت می‌تواند منجر به کاهش مصرف سوخت این وسایل نقلیه شود. اما به عقیده ماسون به‌خاطر اینکه حتی تولید‌کنندگان اروپایی نیز کماکان به روغن‌پایه گروه یک وابسته هستند، پرش ناگهانی به سمت روغن پایه گروه‌۳ می‌تواند هزینه‌های - خدمات خودروبر فرمانیه - زیادی را به‌همراه داشته باشد. همچنین باتوجه به سرمایه‌گذاری یک‌میلیارد دلاری پروژه‌های مختلف تولید روغن پایه گروه2 با حجم ۹۰۰هزار تا یک‌میلیون تن در سال ۲۰۱۹، باید به راه‌حل میانی برای روغن‌موتور این خودروها رسید.

   بازار غیرقابل انعطاف برخی کشورها
به گفته برخی منابع، حتی تولیدکنندگان ایالات‌متحده نیز توان انتقال کامل به سمت روغن پایه گروه‌۳ را ندارند و ترجیح می‌دهند برای تولید روغن‌های 10W و 15W که برای پیشرانه کامیون‌‌های این منطقه - خدمات خودروبر فرمانیه - در نظر گرفته می‌شود، از روغن پایه - خدمات خودروبر فرمانیه - گروه‌۲ استفاده کنند. با این وجود هر دو بازار آمریکای شمالی و اروپا را می‌توان به‌عنوان بازارهای انعطاف‌پذیر یاد کرد که درصورت نیاز تولیدکنندگان پیشرانه می‌توانند راحت‌تر روی روغن پایه گروه ۳ سوئیچ کنند. همانطور که برای تغییر از روغن‌های پایه گروه یک به بالاتر، کشورهای این دو منطقه پیشرو بودند. به این ترتیب بهترین راهکار استفاده - خدمات خودروبر فرمانیه - از تاسیسات فرآوری - خدمات خودروبر فرمانیه - روغن - خدمات خودروبر فرمانیه - پایه گروه ۲ - خدمات خودروبر فرمانیه - در کنار گروه‌۳ است، - خدمات خودروبر فرمانیه - با ذکر این نکته که در ابتدا روغن‌ها در حجم بالا به‌صورت گروه۲ تولید شوند، - خدمات خودروبر فرمانیه - سپس برای دست یافتن به درجه‌های ویسکوزیته‌های پایین‌تر در حجم پایین‌تر از تاسیسات فرآوری روغن پایه گروه ۳ برای تولید روغن موتور خودروهای سنگین استفاده کرد.

اولين صفحه   -  امداد خودرو فرمانیه   -   کرایه امداد خودرو فرمانیه   -   قیمت امداد خودرو فرمانیه   -   مبلغ امداد خودرو فرمانیه   -   تعرفه امداد خودرو فرمانیه   -   شماره تماس امداد خودرو فرمانیه   -   خدمات امداد خودرو فرمانیه   -   امداد خودرو سیار فرمانیه   -   کرایه امداد خودرو سیار فرمانیه   -   قیمت امداد خودرو سیار فرمانیه   -   مبلغ امداد خودرو سیار فرمانیه   -   تعرفه امداد خودرو سیار فرمانیه   -   شماره تماس امداد خودرو سیار فرمانیه   -   خدمات امداد خودرو سیار فرمانیه   -   خودروبر فرمانیه   -   کرایه خودروبر فرمانیه   -   قیمت خودروبر فرمانیه   -   مبلغ خودروبر فرمانیه   -   تعرفه خودروبر فرمانیه   -   شماره تماس خودروبر فرمانیه   -   خدمات خودروبر فرمانیه   -   یدک کش فرمانیه   -   کرایه یدک کش فرمانیه   -   قیمت یدک کش فرمانیه   -   مبلغ یدک کش فرمانیه   -   تعرفه یدک کش فرمانیه   -   شماره تماس یدک کش فرمانیه   -   خدمات یدک کش فرمانیه   -   حمل خودرو فرمانیه   -   کرایه حمل خودرو فرمانیه   -   قیمت حمل خودرو فرمانیه   -   مبلغ حمل خودرو فرمانیه   -   تعرفه حمل خودرو فرمانیه   -   شماره تماس حمل خودرو فرمانیه   -   خدمات حمل خودرو فرمانیه   -   حمل ماشین فرمانیه   -   کرایه حمل ماشین فرمانیه   -   قیمت حمل ماشین فرمانیه   -   مبلغ حمل ماشین فرمانیه   -   تعرفه حمل ماشین فرمانیه   -   شماره تماس حمل ماشین فرمانیه   -  آخرين صفحه