خودرو سوار آذربایجان شرقی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08818.html

دو روز قبل و همزمان با رونمایی تیگو ۷، رئیس هیات‌مدیره مدیران‌خودرو با اشاره به اینکه الزاما تولید در ایران ارزان‌تر از خارج تمام نمی‌شود، بر این موضوع تاکید کرد که برای داخلی‌سازی، تیراژ استاندارد ۱۰۰ هزار دستگاه است و به این ترتیب الزامات ۷۰ درصد تولید ساخت داخل با تیراژ کم محقق نمی‌شود چون قیمت قطعه بالا در می‌آید.

۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

تشکیل کنسرسیوم راه نجات قطعه‌سازان از شرایط فعلی است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو،میزان داخلی‌سازی خودروهای خارجی و سهم قطعه‌سازان در داخلی‌سازی این خودروها به یکی از چالش‌های مهم در این صنعت تبدیل شده است. مساله اصلی این است که تیراژ تولید خودروهای جدید پایین است و سرمایه‌گذاری برای تولید قطعات این خودروها برای قطعه‌سازان صرفه اقتصادی ندارد. این مساله‌ای است که خودروسازان نیز از آن اطلاع دارند. بر همین اساس دو روز قبل و همزمان با رونمایی تیگو ۷، رئیس هیات‌مدیره مدیران‌خودرو با اشاره به اینکه الزاما - خودرو سوار آذربایجان شرقی - تولید در ایران ارزان‌تر از خارج تمام نمی‌شود، بر این موضوع تاکید کرد که برای داخلی‌سازی، تیراژ استاندارد ۱۰۰ هزار دستگاه است و به این ترتیب الزامات ۷۰ درصد تولید ساخت داخل با تیراژ کم محقق نمی‌شود چون قیمت قطعه بالا در می‌آید. بهرام شریعت با بیان اینکه اگر تیراژ استاندارد نداشته باشیم و سازنده داخلی را درگیر کنیم، به دلیل پایین بودن تیراژ، تولیدکننده به واردکننده تبدیل خواهد شد، اظهار کرد: «درگذشته هم این اتفاق افتاد و قطعه‌سازان تبدیل به واردکننده قطعه از چین شدند.» در این رابطه یک فعال در صنعت قطعه‌سازی کشور در گفت‌وگو با «دنیای‌خودرو» با توضیح - خودرو سوار آذربایجان شرقی - اینکه اگر خودروسازان خودروهایی تولید کنند که به‌روز باشد و همزمان با سایر نقاط جهان در ایران فروخته شود، امکان حل مشکل پایین بودن تیراژ وجود خواهد داشت، گفت: - خودرو سوار آذربایجان شرقی - «اینکه گفته می‌شود تولید داخل با تیراژ پایین توجیه اقتصادی ندارد، مساله درستی است. در این شرایط امکان سرمایه‌گذاری وجود ندارد. چون هرچه خودروها جدیدتر باشد و قطعات از دقت بیشتری برخوردار باشند، کیفیت بالاتر می‌رود و بالا رفتن کیفیت هم مستلزم - خودرو سوار آذربایجان شرقی - بالا رفتن سطح اتوماسیون است. در این شرایط به حجم بیشتر سرمایه‌گذاری نیاز است که این سرمایه‌گذاری با تیراژ پایین تولید به‌صرفه نخواهد بود.» بهرام شهریاری با اشاره به اینکه اگر تمام الزامات رعایت شود، فضای کسب‌وکار - خودرو سوار آذربایجان شرقی - کشور با آنچه در سطح بین‌المللی وجود دارد، همخوانی داشته باشد و امکان صادرات فراهم شود، اظهار کرد: «در این - خودرو سوار آذربایجان شرقی - صورت می‌توان با طرف خارجی توافق کرد که بخشی از تولید داخل، به کشورها و بازارهای خارجی صادر شود.» وی در ادامه با بیان اینکه ضرورت دارد قطعه‌سازان هم برای چنین فرایندی آماده باشند، افزود: «برای صادرات باید ساز و کار صادراتی وجود داشته باشد. ضمن اینکه باید به واحدهای تولیدی بزرگ‌تر تبدیل شوند و کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند. همچنین مسائلی مانند حمل‌ونقل و تحویل به‌موقع قطعات از مسائلی است که باید مورد توجه قطعه‌سازان قرار گیرد.» به گفته شهریاری، بخش‌های مختلف در این روند - خودرو سوار آذربایجان شرقی - مانند تکه‌های پازلی است که باید کنار هم جفت و جور شود تا نتیجه آن یک صنعت اقتصادی، روان و قابل اجرا فراهم شود. در - خودرو سوار آذربایجان شرقی - غیر این‌صورت این شرایط تغییر نخواهد کرد. این فعال در صنعت - خودرو سوار آذربایجان شرقی - قطعه‌سازی با بیان اینکه مشکل ما این است که تعداد خودروسازان در کشور زیاد است، گفت: «متاسفانه ۳۰ تا ۴۰ شرکت خودروساز در کشور فعال هستند که هر کدام از اینها با یک خودروساز خارجی قرارداد می‌بندند و با تیراژ کم خودروهای خارجی تولید می‌کنند. این در حالی است که اگر تعداد خودروسازان محدود باشد و فعالیت آنها هم رقابتی باشد، شکل قراردادها و میزان تولید تغییر خواهد کرد. ضمن اینکه - خودرو سوار آذربایجان شرقی - خودروسازان - خودرو سوار آذربایجان شرقی - باید مساله استفاده از پلت‌فرم مشترک را مدنظر قرار دهند. به طور کلی کارکرد پلت‌فرم مشترک همین است. در واقع بسیاری از قطعات مانند کلاچ، سیستم تعلیق، سیستم ترمز و... یکی است اما مدل خودروها متفاوت است.» به گفته وی به این ترتیب خودروها در سگمنت‌های مختلف و با قیمت‌های متفاوت در بازار تنوع خواهند داشت. بهرام شهریاری در رابطه با تاثیر شکل فعلی فعالیت خودروسازان بر - خودرو سوار آذربایجان شرقی - صنعت قطعه‌سازی، - خودرو سوار آذربایجان شرقی - تاکید کرد: - خودرو سوار آذربایجان شرقی - «متاسفانه - خودرو سوار آذربایجان شرقی - باید گفت تا امروز هم تعداد زیادی از قطعه‌سازان نابود شده‌اند و این اتفاق در دولت‌های نهم و دهم افتاد. بخش قابل توجهی از قطعه‌سازان ورشکست شدند و جای آنها را واردکنندگان قطعه و - خودرو سوار آذربایجان شرقی - حتی دلالان گرفته‌اند.» وی با بیان اینکه اگر قطعه‌سازان بخواهند از این وضعیت خارج - خودرو سوار آذربایجان شرقی - شوند، باید تشکیل کنسرسیوم بدهند و با قدرت یافتن، در سطح بین‌المللی فعالیت کنند، گفت: «نگاه به بازار داخلی باعث همین وضعیتی می‌شود که امروز هم - خودرو سوار آذربایجان شرقی - وجود دارد.» شهریاری در مورد ضرورت سرمایه‌گذاری در صنعت قطعه‌سازی و مشکلات موجود در این زمینه نیز اظهار کرد: «الان - خودرو سوار آذربایجان شرقی - خود خودروسازان وام گیرنده‌اند و بخشی از قیمت تمام شده همه خودروهای داخلی، بهره همین تسهیلاتی است که خودروسازان از بانک‌ها - خودرو سوار آذربایجان شرقی - گرفته‌اند. بنابراین خودروسازان نمی‌توانند در قطعه‌سازی سرمایه‌گذاری کنند. مواردی هم که در گذشته سرمایه‌گذاری کرده بودند، معمولا فرمایشی و غیراقتصادی بوده و سوددهی چندانی نداشته است.» وی با اشاره - خودرو سوار آذربایجان شرقی - به اینکه قطعه‌سازان باید بر توانمندی‌ها و امتیازاتی که دارند، تمرکز کنند، گفت: - خودرو سوار آذربایجان شرقی - «امتیاز این بخش - خودرو سوار آذربایجان شرقی - ارزان بودن نیروی کار و فراهم بودن موقعیت کاری است. بر این اساس قیمت تمام شده می‌تواند - خودرو سوار آذربایجان شرقی - پایین‌تر باشد. همچنین - خودرو سوار آذربایجان شرقی - مانند کشورهای دیگری که در این مسیر موفق بوده‌اند، یک راه اصلی برای - خودرو سوار آذربایجان شرقی - نجات از این شرایط، جوینت شدن با شرکت‌های بزرگ و تامین‌کنندگان مطرح دنیاست.»
اولين صفحه   -  کفی خودروبر ایوانکی   -   جرثقیل خودروبر ایوانکی   -   نیسان خودروبر ایوانکی   -   نیسان یدک کش ایوانکی   -   ماشین بر ایوانکی   -   خودرو سوار ایوانکی   -   جرثقیل یدک کش ایوانکی   -   چرخگیر ایوانکی   -   امداد خودرو آذربایجان شرقی   -   امداد خودرو سیار آذربایجان شرقی   -   خودروبر آذربایجان شرقی   -   یدک کش آذربایجان شرقی   -   حمل خودرو آذربایجان شرقی   -   حمل ماشین آذربایجان شرقی   -   کفی آذربایجان شرقی   -   کفی خودروبر آذربایجان شرقی   -   جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی   -   نیسان خودروبر آذربایجان شرقی   -   نیسان یدک کش آذربایجان شرقی   -   ماشین بر آذربایجان شرقی   -   خودرو سوار آذربایجان شرقی   -   جرثقیل یدک کش آذربایجان شرقی   -   چرخگیر آذربایجان شرقی   -   امداد خودرو آذربایجان غربی   -   امداد خودرو سیار آذربایجان غربی   -   خودروبر آذربایجان غربی   -   یدک کش آذربایجان غربی   -   حمل خودرو آذربایجان غربی   -   حمل ماشین آذربایجان غربی   -   کفی آذربایجان غربی   -   کفی خودروبر آذربایجان غربی   -   جرثقیل خودروبر آذربایجان غربی   -   نیسان خودروبر آذربایجان غربی   -   نیسان یدک کش آذربایجان غربی   -   ماشین بر آذربایجان غربی   -   خودرو سوار آذربایجان غربی   -   جرثقیل یدک کش آذربایجان غربی   -   چرخگیر آذربایجان غربی   -   امداد خودرو آق قلا   -   امداد خودرو سیار آق قلا   -   خودروبر آق قلا   -  آخرين صفحه