ماشین بر بابلسر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08892.html

برخی کارشناسان اقتصادی - صنعتی معتقدند دولت در ایران بیش از اندازه به صنعت خودرو بها داده و می‌دهد. به باور این گروه از صاحب‌نظران صنعتی که در بیش از نیم قرن همچنان نیازمند حمایت است، به این معنی است که توانایی ایستادن بر پای خویش را ندارد و از نظر اقتصادی نیز هیچ توجیهی برای ادامه حیاتش وجود ندارد.

۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴

خودرو سفیر اقتصاد ایران

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،برخی کارشناسان اقتصادی - صنعتی معتقدند دولت در ایران بیش از اندازه به صنعت خودرو بها داده و می‌دهد. به باور این گروه از صاحب‌نظران صنعتی که در بیش از نیم قرن همچنان نیازمند - ماشین بر بابلسر - حمایت است، به این معنی است که توانایی ایستادن - ماشین بر بابلسر - بر پای خویش را ندارد و از نظر اقتصادی نیز هیچ توجیهی برای ادامه حیاتش وجود ندارد. به بیان دیگر به - ماشین بر بابلسر - گمان آنان این صنعت نتوانسته خود را به روز کند و به شدت از رقابت جا مانده است. این گروه از منتقدان مثال و مصداق‌های بسیاری نیز برای این موضوع می‌آورند و عمدتا هم کشوری مانند کره‌جنوبی را مثال می‌زنند و برای مصداق آن به جشن تولد پیکان اشاره می‌کنند که دهان کره‌ای‌ها از تعجب بازمانده بود و آرزوی دست یافتن به چنین سطحی از تکنولوژی را داشتند اما حالا آن‌ها کجا قرار دارند و ما کجا هستیم. در این باره سخن بسیار گفته شده و مثال‌های زیادی نیز آورده شده است. دلایل بسیاری نیز برای اینکه چرا کره‌جنوبی و امثال آن توانستند و ما نتوانستیم اما شاید بازهم این پرسش مطرح باشد که با دانستن این موضوع وهزینه‌ای بسیار و حاصل کم، چرا باز - ماشین بر بابلسر - هم صنعت خودرو برای کشور مهم است. هرچند برای تبیین چرایی - ماشین بر بابلسر - آن به گردش مالی بالا، حجم عظیم صنایع وابسته و میزان افراد شاغل مستقیم و غیرمستقیم می‌توان اشاره کرد که - ماشین بر بابلسر - این موارد بیشتر متوجه سیاست‌های داخلی است. در عین حال توجه بسیار زیاد و - ماشین بر بابلسر - جذاب بودن بازار بزرگ خودروی ایران می‌تواند دلیل دیگری بر چرایی اهمیت این صنعت نزد دولتمردان باشد. البته - ماشین بر بابلسر - در اینکه این صنعت هنوز نتوانسته است نسبت به هزینه‌ای که مصرف آن شده ارزش - ماشین بر بابلسر - افزوده‌ای ایجاد کند، با این حال از نقش پر رنگ و لعاب آن در اقتصاد کشور و نقشی که - ماشین بر بابلسر - برای آینده صنعت کشور بر عهده‌اش گذاشته شده است، نمی‌توان غافل شد. از سوی دیگر به صنعت خودروی کشور می‌توان از دریچه - ماشین بر بابلسر - دیگری نگاه کرد و - ماشین بر بابلسر - آن «گسترش روابط اقتصادی خارجی» با دخیل کردن کشورهای صاحب تکنولوژی و برند در دنیاست. در واقع می‌توان به جرات گفت صنعت خودرو سفیر صنعتی اقتصادی ایران شده است. به بیان دیگر درگیر شدن خودروسازان اروپایی با صنعت خودروی ایران در هر سطحی که آغاز شود، باعث جدی‌تر شدن روابط بین‌المللی ایران با شرکای - ماشین بر بابلسر - خارجی خواهد - ماشین بر بابلسر - شد. در همین نوع روابط است که طرف‌های تجاری ما برای حفظ منافع صنعت‌گران خود تبدیل به وکلا و مدافعان ایران در عرصه جهانی - ماشین بر بابلسر - خواهند شد. ضمن اینکه در این راه هر یک از طرفین به منافع مادی خود فکر می‌کنند. در همین زمینه به نظر - ماشین بر بابلسر - می‌رسد ایران با تحلیل و - ماشین بر بابلسر - رصد اوضاع جهان به کاسته شدن اهمیت نقش نفت در عرصه بین‌المللی رسیده و در تلاش است از دریچه دیگری به مناسبات اقتصادی‌-سیاسی جهان نگاه کند. صنعت خودرو در شرایط فعلی با توجه به پتانسیل‌هایی - ماشین بر بابلسر - که دارد، همین پنجره جدید است. به گفته دکتر محمود سریع‌القم، استاد دانشگاه شهید بهشتی «حدود نیم‌ قرن است کشورها سعی می‌کنند - ماشین بر بابلسر - دیگران را به لحاظ اقتصادی به خود وابسته کنند تا در رفتار سیاسی و امنیتی آن‌ها تاثیر بگذارند. اکنون نفت این ظرفیت را از دست داده است، چون تنوع منابع عرضه‌کننده نفت آن‌قدر فراوان شده که کشورها، انتخاب‌های فراوان دارند.» با این تفاسیر می‌توان به درستی دریافت تکیه کردن و بها دادن به صنعت خودرو انتخاب درستی است. خاصه اینکه «سیاست ‌خارجی - ماشین بر بابلسر - یعنی روش‌های افزایش صادرات و وزارت خارجه یعنی نهادی - ماشین بر بابلسر - که حتی روزانه به دنبال بازارهای جدید صادراتی است. آلمان در غرب و کره‌جنوبی - ماشین بر بابلسر - در شرق، مظهر این نوع سیاست خارجی - ماشین بر بابلسر - هستند.» - ماشین بر بابلسر - بنابراین فارغ از قضاوت درباره درستی یا نادرستی سیاست‌گذاری در صنعت - ماشین بر بابلسر - خودرو، به نظر می‌رسد دولت انتخاب درستی کرده است.
اولين صفحه   -  کفی بابل   -   کفی خودروبر بابل   -   جرثقیل خودروبر بابل   -   نیسان خودروبر بابل   -   نیسان یدک کش بابل   -   ماشین بر بابل   -   خودرو سوار بابل   -   جرثقیل یدک کش بابل   -   چرخگیر بابل   -   امداد خودرو بابلسر   -   امداد خودرو سیار بابلسر   -   خودروبر بابلسر   -   یدک کش بابلسر   -   حمل خودرو بابلسر   -   حمل ماشین بابلسر   -   کفی بابلسر   -   کفی خودروبر بابلسر   -   جرثقیل خودروبر بابلسر   -   نیسان خودروبر بابلسر   -   نیسان یدک کش بابلسر   -   ماشین بر بابلسر   -   خودرو سوار بابلسر   -   جرثقیل یدک کش بابلسر   -   چرخگیر بابلسر   -   امداد خودرو باغستان   -   امداد خودرو سیار باغستان   -   خودروبر باغستان   -   یدک کش باغستان   -   حمل خودرو باغستان   -   حمل ماشین باغستان   -   کفی باغستان   -   کفی خودروبر باغستان   -   جرثقیل خودروبر باغستان   -   نیسان خودروبر باغستان   -   نیسان یدک کش باغستان   -   ماشین بر باغستان   -   خودرو سوار باغستان   -   جرثقیل یدک کش باغستان   -   چرخگیر باغستان   -   امداد خودرو بجنورد   -   امداد خودرو سیار بجنورد   -  آخرين صفحه