نیسان یدک کش منیریه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08741.html

در گذشته و در دهه ۶۰ و ۷۰ خودروسازان تسهیلات مالی را در اختیار قطعه‌سازان قرار می‌دادند تا بتوانند در داخل کشور خط تولید ایجاد کنند و قطعه‌سازی را گسترش دهند. درحال حاضر برعکس آن جریان در حال وقوع است

۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

کاهش ۷۰درصدی ظرفیت قطعه‌سازان با خروج پراید و پژو از خط تولید

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، وضعیت صنعت - نیسان یدک کش منیریه - مهم ساخت قطعه در کشور، سال‌های اخیر نابسامان بود و امید می‌رفت با ورود خودروسازان خارجی و قراردادهایی که در این راستا امضا شده‌اند، اوضاع قطعه‌سازان نیز بهتر شود. اما همچنان وضعیت پرداخت معوقات خودروسازان به قطعه‌سازان با مشکل روبه‌رو است.

ضمن اینکه در سال‌های اخیر شاهد افزایش مدل‌هایی از خودروسازان مختلف هستیم که به جهت پایین بودن تیراژ این خودروها عملا تولید قطعه توجیه اقتصادی برای قطعه‌سازان نخواهد داشت.

به این موارد باید افزایش میزان استانداردها و خروج خودروهای پرتیراژ مثل پژو۴۰۵ و - نیسان یدک کش منیریه - پراید - نیسان یدک کش منیریه - از خط تولید را که در این‌ سال‌ها - نیسان یدک کش منیریه - باعث حفظ تولید قطعه‌سازان بوده‌اند - نیسان یدک کش منیریه - نیز اضافه کنیم.

در‌این‌راستا با احمدرضا رعنایی ، نایب‌رئیس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو به گفت‌و‌گو پرداختیم.

[caption id="attachment_203061" align="alignleft" width="260"]نیسان یدک کش منیریه احمدرضا رعنایی[/caption]

در‌حال‌حاضر وضعیت کلی صنعت قطعه و همچنین وضعیت قطعه‌سازان کشور به چه شکلی - نیسان یدک کش منیریه - است؟ در‌حال‌حاضر قطعه‌سازان در - نیسان یدک کش منیریه - شرایط خوب و مساعدی نیستند. به‌این‌دلیل که سال بسیار دشواری را در پیش دارند. یکی از دلایل آن است که سیاست‌های خودروسازی در کشور درحال تغییر هستند و وارد شرایط جدیدی در این‌خصوص می‌شویم.

منظور از شرایط جدیدی که اشاره کردید، چیست؟ خودروهایی که پرتیراژ و همچنان در حال تولید هستند، به‌آرامی از خطوط تولید جمع می‌شوند. چون - نیسان یدک کش منیریه - عمر پلت‌فرم خودروهایی مانند پراید و پژو رو‌به‌اتمام است.

ابتدا پراید و سپس پژو از خط تولید خارج خواهند شد و تولید وارد مرحله جدیدی می‌شود چرا‌که استانداردهای خودرویی برای ایمنی در حال تغییراست و بعضی از این خودروها کمتر از‌یک سال دیگر از خط - نیسان یدک کش منیریه - تولید خارج می‌شوند.

برای جایگزینی این خودروها بحث‌های بسیاری - نیسان یدک کش منیریه - شده است. فارغ از مدل خودروها، به‌نظر شما جایگزین - نیسان یدک کش منیریه - این خودروها چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟ جایگزین - نیسان یدک کش منیریه - این خودروها اگر یک یا دو خودرو با تیراژ بالا باشند، قطعه‌سازان می‌توانند این خلاء تولید را پر کنند. یعنی قطعه‌سازان باید چند قطعه با تیراژ بالا داشته باشند تا کارخانه‌هایشان را با حداکثر توان حفظ کنند و از نظر اقتصادی هم به صرفه باشد.

فکر می‌کنید با خروج خودروهایی مانند پژو و پراید از خط تولید خودروسازان، چه مشکلاتی برای قطعه‌سازان پیش - نیسان یدک کش منیریه - بیاید؟ به لحاظ آماری چه تاثیری بر کار قطعه‌سازان خواهد داشت؟ فکر می‌کنم با خروج پژو و پراید از خط تولید خودروسازان، در سال اول حدود ۷۰درصد از ظرفیت کار قطعه‌سازان کاهش یابد و بیکاری شدیدی در سطح کشور به وجود - نیسان یدک کش منیریه - بیاید.

خودروهای بسیاری وارد کشور شده‌اند، آیا آ‌ن‌ها نمی‌توانند خلاء خودروهایی مانند پراید و پژو را برای قطعه‌سازان پر کنند؟ خودروهایی که وارد کشور شده‌اند بسیار متنوع هستند و هیچ‌کدام تیراژ اقتصادی ندارند و عمق ساخت داخل این خودروها از - نیسان یدک کش منیریه - ۲۰‌درصد بالاتر نرفته است. اگر خودورسازان نتوانند میزان ساخت‌داخل این خودروها را بالا ببرند و به کمک صنعت قطعه بیایند فکر می‌کنم کار قطعه‌سازی کشور تمام خواهد شد.

سیاست وزارت صنعت - نیسان یدک کش منیریه - این است که محصولات جدید داخلی‌سازی - نیسان یدک کش منیریه - شوند و بتوانیم به شش‌میلیارد دلار صادرات قطعه در سال ۱۴۰۴ دست پیدا کنیم. فکر می‌کنید با این وضعیت این - نیسان یدک کش منیریه - هدف قابل تحقق باشد؟ اگر با سیاست فعلی پیش برویم، امکان ندارد به این چشم‌انداز دست پیدا کنیم. همه این موارد - نیسان یدک کش منیریه - به اینکه واقعا وزارت صنعت و سایر وزارت‌های مرتبط مثل وزارت اقتصاد روی این مساله تمرکز و یک چاره بنیادین برای آن پیدا کنند، ارتباط دارد.

درغیراین‌صورت قطعه‌سازی کشور و در‌نهایت صنعت خودرو نابود خواهد شد. چراکه وقتی خودروساز داخلی نتواند به قطعه‌ساز داخلی اتکا کند، در - نیسان یدک کش منیریه - آینده بازیچه دست سیاست‌های خارجی‌ها قرار می‌گیرد و هیچ توانی برای عرض‌اندام نخواهد داشت.

قرارداد رنو در ماه‌های اخیر امضا شده است، فکر می‌کنید با توجه به سیاست‌های رنو مبنی‌بر داخلی‌سازی محصولات، بتوانیم در آینده - نیسان یدک کش منیریه - شرایط خوبی داشته باشیم؟ با خوش‌بینی به این قضیه نگاه می‌کنیم. در پروژه ال‌۹۰ رنوپارس در قراردادهایی که با قطعه‌سازان داخلی دارد، پرداخت‌ها بسیار منظم و دقیق بوده است. به نظرم این قراردادها برد-برد - نیسان یدک کش منیریه - هستند و رنوپارس - نیسان یدک کش منیریه - همکاری بسیار خوبی با قطعه‌سازان داخلی دارد. افرادی که با رنوپارس کار می‌کنند مشکلی ندارند و رو‌به‌جلو کار می‌کنند.

اما حضور رنو در کشور به این بستگی دارد چقدر - نیسان یدک کش منیریه - بازار داخلی را در دست بگیرد، همچنین چه تیراژ و تنوعی را دنبال کند. چون در قطعه‌سازی ما با معضل سرمایه‌گذاری روبه‌رو هستیم و قطعه‌ساز نتوانسته است از سرمایه‌گذاری خارجی به خاطر شرایط سیاسی استفاده کند.

در‌حال‌حاضر خودروسازان متعددی در کشور داریم. فکر می‌کنید این تعدد خودروساز به صنعت خودرو کشور کمک می‌‌کند؟ زمانی می‌توان گفت کمک می‌کنند که در سیاست‌های دو خودروساز بزرگ کشور اثری از دولت نباشد و اجازه بدهند در یک فضای رقابتی آزاد، سایر خودروسازان بخش خصوصی نیز فعالیت کنند. این امر می‌تواند باعث تحول و پیشرفت صنعت - نیسان یدک کش منیریه - خودروی کشور شود.

اگر دست دولت از خودروسازی‌ها برداشته شود و به نوعی معضل خصولتی بودن به - نیسان یدک کش منیریه - پایان برسد، می‌توانیم امیدوار باشیم خودروسازی وضعیت خوبی پیدا کند و به‌دنبال آن صنعت قطعه هم وضعیت مناسبی خواهد یافت.

سیاست‌های وزارت صنعت درخصوص تنوع محصولات را چگونه می‌بینید؟ با توجه به سیاست‌های پیش‌روی صنعت خودرو، تنوع خودروهای تولیدی بالا رفته و تولید چند مدل در برنامه خودروسازان گنجانده شده است. از طرفی عمق نفوذ ساخت‌داخل این خودروها چندان زیاد نیست که بتواند قطعه‌سازان ما - نیسان یدک کش منیریه - را در - نیسان یدک کش منیریه - سطح کشور به‌کار بگیرد و توجیه اقتصادی داشته باشد.

به نظر شما این وضعیت یعنی این حجم از تنوع برای قطعه‌سازان چه مشکلی ایجاد خواهد کرد؟ این یک معضل بوده و در دو،سه سال آینده ممکن است قطعه‌سازان را دچار چالش کند تا بخواهند خودشان را با ساخت قطعات خودروهای جدیدی که قرار است به‌روز یا در سال جاری تولید شوند، هماهنگ کنند.

به‌نظر می‌رسد قطعه‌سازان با چالش‌های بسیاری مواجه هستند. چه مورد دیگری می‌تواند چالش جدی برای قطعه‌سازان باشد؟ چالش دیگری که قطعه‌سازان با آن مواجه هستند، نقدینگی است. این چالش از دو منظر قابل‌بررسی و رسیدگی است. یکی عدم ایفای به‌موقع تعهد خودروسازان است. عملا با پرداخت‌هایی که طبق قرارداد نیستند، قطعه‌سازان را با مشکل رو‌به‌رو شده‌اند.

حتی اگر طبق قرارداد و چهارماه پرداخت برای قطعه‌ تحویلی هم انجام شود، با توجه به هزینه‌های - نیسان یدک کش منیریه - تولید، به قطعه‌ساز اجازه داده نمی‌شود تجهیزات و ماشین‌آلات خود را به روز کند. یعنی قطعه‌‌ساز نمی‌تواند این پوسته را بشکند و به نوعی وارد فاز جدید برای تولید قطعه‌ برای خودروهای جدید‌تر شود.

چرا قطعه‌ساز نمی‌تواند برای خودروهای جدید قطعه تولید کند؟ چون خودروهای جدید به نوعی استانداردهای بالاتری دارند یا هزینه‌هایی برای قالب‌سازی و خط تولید جدید مورد نیاز - نیسان یدک کش منیریه - بوده، این‌ کار مستلزم سرمایه‌گذاری است. برای سرمایه‌گذاری، قطعه‌ساز یا باید از طریق مطالباتش از خودروساز و حمایت از قطعه‌ساز این کار را انجام دهد یا بتواند از تسهیلات ارزان‌قیمت بانک‌ها برای به‌روز کردن خطوط تولید - نیسان یدک کش منیریه - بهره ببرد - نیسان یدک کش منیریه - یا از موجودی خود استفاده کند.

همچنین سرمایه‌گذاری به‌صورت قراردادهای جوینت‌ونچر نیز می‌تواند انجام شود. هر چهار پایه سرمایه‌گذاری - نیسان یدک کش منیریه - در کشور فعلا با موانعی روبه‌رو هستند خودروسازان پرداختی‌ها را تا ۳۰۰ روز - نیسان یدک کش منیریه - به قطعه‌ساز پرداخت نکردند.

این امر باعث می‌شود تولید روزمره قطعه‌سازان، پرداخت حقوق کارکنان، خرید مواد اولیه و پرداخت هزینه‌های انرژی‌شان با مشکل رو‌به‌رو شود.

در گذشته روابط مالی بین خودروسازان و قطعه‌سازان به چه شکل بود؟ در گذشته و در دهه ۶۰ و ۷۰ خودروسازان تسهیلات مالی‌را در اختیار قطعه‌سازان قرار می‌دادند تا بتوانند در داخل کشور خط تولید ایجاد کنند و قطعه‌سازی را گسترش - نیسان یدک کش منیریه - دهند.

درحال‌حاضر برعکس آن جریان در حال وقوع است. آن‌ موقع از قطعه‌ساز داخلی حمایت می‌شد تا اگر بتوانیم قطعه‌ای را در داخل تولید کنیم، به خودکفایی برسیم و نیازمان به خارج کشور کمتر شود.

در واقع آن زمان اقتصاد مقاومتی به تمام معنا اجرا می‌شد. اما در حال حاضر برعکس این اتفاق می‌افتد. به‌اعتقاد من سیاست‌ها به گونه‌ای پیش می‌رود که علاوه‌بر آن‌که سیاست اقتصاد - نیسان یدک کش منیریه - مقاومتی اجرا نمی‌شود حتی پول قطعه‌ساز را هم به موقع - نیسان یدک کش منیریه - پرداخت نمی‌کنند.

فشارهای ارگان‌های دولتی مانند مالیات، بیمه و بانک‌ها - نیسان یدک کش منیریه - بر قطعه‌سازان افزایش پیدا کرده است. در چند ماه گذشته فشار‌ها بر قطعه‌سازان در سراسر کشور زیاد شده و شاهد هستیم کارخانه‌های قطعه‌سازی یا در حال تعطیل شدن هستند یا دچار به‌هم‌ریختگی شده‌اند.

دولت و بخش خصوصی چگونه می‌توانند در این خصوص دخالت کنند و مانع تعطیلی کارخانه‌ها شوند؟

این امر همت عالی می‌طلبد تا دولت به منظور جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها وارد عمل شود. به‌نظر من دولت به کمک انجمن‌ها و بخش خصوصی باید سیاست‌گذاری درستی انجام دهند و یک اورژانس صنعتی را بسیار سریع تدارک ببینند.

دولت جدید فعلا ‌کاری در رابطه با اینکه شرایط اقتصادی به‌سمتی حرکت کند - نیسان یدک کش منیریه - که تولید‌محور و در جهت - نیسان یدک کش منیریه - حفظ اشتغال فعلی و اشتغال‌زایی جدید باشد، انجام نداده است. ظاهرا هنوز انسجام لازم را در این خصوص به خود نگرفته‌اند.

ما به‌عنوان بخش خصوصی این خطر را احساس می‌کنیم. از سیاست‌گذاران صنعتی و وزارت کار، رئیس سازمان امور مالیاتی این درخواست را دارم در این شرایط بحرانی شرکت‌ها با آن‌ها همکاری کنند. درخواست می‌کنم با هم‌اندیشی و ایجاد اورژانس صنعت مشکلات را - نیسان یدک کش منیریه - از پیش روی بردارند.

اولين صفحه   -  حمل ماشین میدان حر   -   کفی میدان حر   -   کفی خودروبر میدان حر   -   جرثقیل خودروبر میدان حر   -   نیسان خودروبر میدان حر   -   نیسان یدک کش میدان حر   -   ماشین بر میدان حر   -   خودرو سوار میدان حر   -   جرثقیل یدک کش میدان حر   -   چرخگیر میدان حر   -   امداد خودرو منیریه   -   امداد خودرو سیار منیریه   -   خودروبر منیریه   -   یدک کش منیریه   -   حمل خودرو منیریه   -   حمل ماشین منیریه   -   کفی منیریه   -   کفی خودروبر منیریه   -   جرثقیل خودروبر منیریه   -   نیسان خودروبر منیریه   -   نیسان یدک کش منیریه   -   ماشین بر منیریه   -   خودرو سوار منیریه   -   جرثقیل یدک کش منیریه   -   چرخگیر منیریه   -   امداد خودرو جمالزاده   -   امداد خودرو سیار جمالزاده   -   خودروبر جمالزاده   -   یدک کش جمالزاده   -   حمل خودرو جمالزاده   -   حمل ماشین جمالزاده   -   کفی جمالزاده   -   کفی خودروبر جمالزاده   -   جرثقیل خودروبر جمالزاده   -   نیسان خودروبر جمالزاده   -   نیسان یدک کش جمالزاده   -   ماشین بر جمالزاده   -   خودرو سوار جمالزاده   -   جرثقیل یدک کش جمالزاده   -   چرخگیر جمالزاده   -   امداد خودرو انقلاب   -  آخرين صفحه