حمل خودرو منیریه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08735.html

مقایسه عملکرد حقیقی‌ها با حقوقی‌ها دقیقا مقایسه رفتار بخش‌خصوصی و دولتی از منظر کارایی در اقتصاد است

۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

خودرویی‌های بورس تهران منتظر انعکاس قراردادها

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، در‌حالی‌که اکثر پیش‌بینی‌ها در سال جاری برای خودرویی‌های حاضر در بورس تهران به‌خصوص پس از شروع خوب و رو به جلوی خود مبتنی‌بر ادامه یکته‌تازی آنها در بازار اوراق بهادار تهران بود، - حمل خودرو منیریه - این امر نه‌تنها محقق نشد بلکه در ادامه وضعیت خودرویی‌ها به‌صورتی درآمده است که عملا در بازار اوراق بهادار - حمل خودرو منیریه - چندان‌توجهی به آن‌ها نمی‌شود.

[caption id="attachment_205191" align="aligncenter" width="623"]حمل خودرو منیریه بازار اوراق بهادار تهران[/caption]

آنان نیز ناگزیر نظاره‌گر - حمل خودرو منیریه - دست‌های حقوقی‌ها هستند. دست‌هایی که نشان داده‌اند چندان پرتوان هم نبودند و نتوانسته‌اند مانع از افت شاخص و ارزش کل بازار این گروه شوند.

البته برخی معتقد هستند بازار سهام به منزله آینه اقتصاد کشور، منعکس‌کننده وضعیت اقتصادی است و درباره خودرویی‌ها دقیق‌تر می‌توان گفت همچنان این گروه تاوان رفتار هیجانی و بدون پشتوانه - حمل خودرو منیریه - خود را در اواخر سال ۹۴ می‌دهد.

روزهایی که به‌واسطه انتشار اخبار خوش سیاسی ارتفاع شاخص این گروه با سرعت خیره‌کننده‌ای در مسیری صعودی قرار گرفته بود. روزهایی که ارزش‌کل بازار این گروه ۲۰هزار میلیارد تومان را هم تجربه کرد.

اما پس از عبور از این شوک هیجانی و عدم ادامه واکنش به اخبار سیاسی آرام‌آرام این گروه در - حمل خودرو منیریه - مسیر نزول قرار گرفت. هرچند در مقاطعی به‌دلیل فقدان گروهی جذاب باز هم چشم سهام‌داران به این گروه بود ولی در ادامه گروه‌های دیگری جانشین خودرویی‌ها شدند - حمل خودرو منیریه - و آنها نیز نتوانستند دوباره روزهای خوب خود را تکرار کنند.

در‌حالی‌که فعلا نمادهای این گروه در تلاش برای جلوگیری از افت بیشتر خود هستند و دیگر به نظر می‌رسد سودای لیدری بازار اوراق بهادار تهران را از سر‌به‌در کرده‌اند.

آیا این روند داد‌وستدها در این گروه باز هم نزولی خواهد بود؟ آیا ادامه حمایت حقوقی‌ها به این گروه کمک خواهد کرد و این گروه به‌کدام سمت‌و‌سو خواهد رفت، موضوعی بود که مهدی رباطی ، کارشناس ارشد بازار سرمایه در میان گذاشتیم.

به‌گفته وی «هیچ زمان دستکاری‌ها و حمایت‌های دستوری نتوانسته است تاثیری در روند بازار بگذارد و تنها اتفاق - حمل خودرو منیریه - را به تاخیر انداخته یا انرژی آن را بیشتر کرده است. بازار درباره این گروه دیگر به حرف و شایعات توجهی - حمل خودرو منیریه - نخواهد کرد و باید بهبودی در وضعیت واقعی این شرکت‌ها مشاهده کند.»

برخلاف برخی پیش‌بینی‌ها گروه خودرو و - حمل خودرو منیریه - قطعات حاضر در بازار اوراق بهادار تهران هنوز نتوانسته است موفق به تکرار روزهای پررونق خود شود. این موضوع چه دلیلی دارد؟ چند‌دلیل اصلی برای این موضوع می‌شمرم، اول اینکه رشد گروه خودرو و قطعات در - حمل خودرو منیریه - بازار سرمایه عمدتا به‌دلیل خوش‌بینی‌های روانی و انتظاری پسابرجام ایجاد شده بود و نه به‌دلیل بهبود وضعیت عملیاتی، بنابراین با کاهش آن خوش‌بینی‌ها و عدم تغییر محسوس در وضعیت عملیاتی و سودآوری شرکت‌ها سقوط آزاد قیمت‌ها - حمل خودرو منیریه - به قیمت‌های قبل از برجام را در این گروه شاهد بودیم و هستیم.

با توجه به اینکه شاهد امضای قراردادهای خودرویی مبتنی‌بر تولید مشارکتی در داخل هستیم اما واکنش خودرویی‌های بورس به این موضوع چندان مثبت نبوده است، علت آن چیست؟ اثر روانی این قراردادها همان‌طور که بالا اشاره شد در قیمت‌ها دیده شده بود، الان بازار و سهامداران منتظر انعکاس این قراردادها در واقعیت هستند، چیزی که هنوز رخ نداده است و با مدیریت - حمل خودرو منیریه - نه‌چندان اقتصادی که خودروسازان ما دارند، مشخص نیست این امر چه زمانی رخ خواهد داد و به‌چه میزان - حمل خودرو منیریه - و شکل خواهد بود.

طی سال جاری شاهد کاهش نرخ سودسپرده، غیراز برخی موارد ثبات - حمل خودرو منیریه - در نرخ ارز بوده‌ایم. اما ‌این نقدینگی‌ها جذب - حمل خودرو منیریه - بورس تهران و به‌خصوص خودرویی‌ها که - حمل خودرو منیریه - بیش‌از سایر صنایع از برجام سود بیشتری برده‌اند، نشده‌اند. چرا؟ به موضوع مهمی اشاره کردید. عوامل پیرامونی اقتصادی بسیاری از‌جمله افت سود بانکی که تقریبا سپرده‌گذاری را غیرجذاب کرده، - حمل خودرو منیریه - در اقتصاد ما رخ داده - حمل خودرو منیریه - است ولی دلیل اینکه این نقدینگی جذب بازار سرمایه نشده و نمی‌شود، متاثر از فضای سیاسی پساترامپ و همچنین عملکرد ضعیف بورس اوراق بهادار تهران است که ریسک‌های بسیار زیادی را به بازار تحمیل کرده، ازجمله توقف طولانی‌مدت نمادها، تعیین‌تکلیف نشدن نمادهای بلاتکلیف، برخوردهای سلیقه‌ای و... اما موضوع اصلی که بازار را در شوک فرو برده است و به‌‌رغم نیاز اقتصاد ما به رونق بازار سرمایه جهت تامین مالی کماکان این مهم رخ نداده، ریسک ترامپ و ترسی است که فعالان اقتصادی از رویکرد وی درخصوص - حمل خودرو منیریه - ایران و برجام دارند.

درحال‌حاضر شاهد افت ارزش‌کل بازار خودرویی‌های بورس تهران هستیم. از نظر شما عملا این کاهش تا چه سطحی بازار این گروه را از بین می‌برد؟ از منظر افت ارزش بازار در گذشته خودرویی‌ها ارقام ۳۰و۴۰درصد پایین‌تر از اعداد فعلی را هم تجربه کرده‌اند، ولی - حمل خودرو منیریه - شخصا پیش‌بینی می کنم نهایتا شاهد ۱۰تا۱۵ درصد افت دیگر در نمادهای بزرگ این گروه باشیم.

پرسش دیگر درباره رفتار حقوقی‌ها است. این حمایت‌ها تا چه میزان می‌تواند شاخص را نگه دارد و تاثیر آن بر اعتماد حقیقی‌ها چیست؟ تجربه بیش‌از ۱۰ سال من در بازار نشان می‌دهد که هیچ زمان حمایت‌های دستوری نتوانسته است تاثیری در روند بازار بگذارد و تنها اتفاق را به تاخیر انداخته یا انرژی آن را بیشتر کرده است.

به‌همین‌دلیل عملکرد حقوقی‌ها را به‌دلیل مدیران اغلب غیر‌متخصص و سیاسی که در راس کار خود دارند، عملکرد منفعلانه در بازار ارزیابی می‌کنم و وزن چندانی برای آن قائل نیستم. مقایسه عملکرد حقیقی‌ها با حقوقی‌ها، از منظر کارایی دقیقا مقایسه رفتار بخش خصوصی و دولتی در اقتصاد است.

در‌حال‌حاضر نوسان در گروه خودرو وقطعات زیاد شده است، مسئولان مربوطه شرکتی باید چه عملکردی در این زمینه داشته باشند؟ هر‌چه سریع‌تر در سر و سامان دادن به شرکت‌های خود و زیر‌مجموعه‌هایی مانند سایپا‌دیزل و ایران‌خودرو‌دیزل اقدام کنند، اموال مازاد را سبک کرده و بهره‌وری تولید را بالا ببرند، - حمل خودرو منیریه - محصولات جدید و سود‌ده را سریع‌تر به بازار عرضه کنند و به‌دنبال جایگزینی ماشین‌های بی‌کیفیت و قدیمی باشند.

به‌عبارتی راندمان تولیدی و اقتصادی خود را بالا ببرند، بازار درباره این گروه دیگر به حرف‌ها و شایعات توجهی نخواهد کرد و باید بهبودی در وضعیت واقعی این شرکت‌ها مشاهده شود.

اگر منظور شما حمایت از سهام است، کاری در این‌خصوص نمی‌توانند انجام‌ دهند، - حمل خودرو منیریه - چون سهام خودروسازها بسیار شناور بوده و نقدینگی که در اختیار این شرکت‌هاست بسیار کمتر از آن بوده که بخواهند حمایتی از سهام خود داشته باشند و در این موضوع باید قیمت‌گذاری به فرایند بازار سپرده شود. هر‌گونه خرید سهام جهت حمایت از - حمل خودرو منیریه - سهام اتلاف منابع و ریختن پول در چاه ویل بی‌انتهاست.

با‌توجه به موارد یادشده گروه خودرو و قطعات بورس تهران چگونه مری‌تواند به روزهای - حمل خودرو منیریه - خوب گذشته بازگردد؟ همان‌طور که توضیح داده شد، بهبود وضعیت اقتصادی بنگاه‌ها، عملکرد مدیریتی بهینه و همچنین تبدیل شدن - حمل خودرو منیریه - خوش‌بینی‌های - حمل خودرو منیریه - پسابرجام به اتفاقات واقعی ضمن اینکه بحث سیاسی کلان و ترامپ هم ریسکی است که کلیت بازار و به‌ویژه خودرویی‌ها را که وضعیتشان به بحث - حمل خودرو منیریه - برجام گره خورده است،تا حدودی متاثر کرده و باید دید این چالش چگونه - حمل خودرو منیریه - مدیریت خواهد شد.

اولين صفحه   -  چرخگیر سلسبیل   -   امداد خودرو میدان حر   -   امداد خودرو سیار میدان حر   -   خودروبر میدان حر   -   یدک کش میدان حر   -   حمل خودرو میدان حر   -   حمل ماشین میدان حر   -   کفی میدان حر   -   کفی خودروبر میدان حر   -   جرثقیل خودروبر میدان حر   -   نیسان خودروبر میدان حر   -   نیسان یدک کش میدان حر   -   ماشین بر میدان حر   -   خودرو سوار میدان حر   -   جرثقیل یدک کش میدان حر   -   چرخگیر میدان حر   -   امداد خودرو منیریه   -   امداد خودرو سیار منیریه   -   خودروبر منیریه   -   یدک کش منیریه   -   حمل خودرو منیریه   -   حمل ماشین منیریه   -   کفی منیریه   -   کفی خودروبر منیریه   -   جرثقیل خودروبر منیریه   -   نیسان خودروبر منیریه   -   نیسان یدک کش منیریه   -   ماشین بر منیریه   -   خودرو سوار منیریه   -   جرثقیل یدک کش منیریه   -   چرخگیر منیریه   -   امداد خودرو جمالزاده   -   امداد خودرو سیار جمالزاده   -   خودروبر جمالزاده   -   یدک کش جمالزاده   -   حمل خودرو جمالزاده   -   حمل ماشین جمالزاده   -   کفی جمالزاده   -   کفی خودروبر جمالزاده   -   جرثقیل خودروبر جمالزاده   -   نیسان خودروبر جمالزاده   -  آخرين صفحه