شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07545.html

اینکه بخش خصوصی در حد دو شرکت بزرگ داخلی در کشور توان داشته و بخواهد این ریسک را بپذیرد، بسیار سخت است

۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

شرکت‌های خصوصی توان رقابت با دولتی‌ها را ندارند

چالش‌های پیش رو در ایجاد قطب سوم خودروسازی توسط بخش خصوصی چیست؟ این سوالی است که بعد از صحبت‌های محمد شریعمتداری، وزیر صنعت،معدن و تجارت توسط کارشناسان پرسیده می‌شود.

به - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - گزارش اخبار - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - خودرو ، - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: «در بخش خودروسازی، تنها ایران‌خودرو و سایپا خلق نشده‌اند و از - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - آسمان نیامده‌اند و اتاق می‌تواند سومین خودروسازی - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - کشور باشد که بنده - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - از آن حمایت - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - می‌کنم.»

[caption id="attachment_205147" align="aligncenter" width="700"]شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران با حمایت وزیر آیا ایجاد قطب سوم خودروسازی هم دولتی می‌شود؟![/caption]

اما نکته ماجرا در این است که اگر وزیر، به‌عنوان یک عضو دولت از قطب سوم خودروسازی - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - که توسط بخش خصوصی راه اندازی شود، حمایت کند، باز شاهد یک شرکت خودروساز خصولتی خواهیم بود.

چنان چه وزیر اعلام کرد، بخش خصوصی اتاق بازرگانی با تجمیع سرمایه‌های خود می‌تواند یک‌شرکت خودروسازی ایجاد کند. از دیگر سو، آیا این گفته طبق یک نظر کارشناسی است یا بُعد شعارگونه دارد؟ چقدر پتانسیل ایجاد - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - قطب سوم خودروسازی در حال حاضر مهیا است؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است :«امروز دو خودروساز بزرگ - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - کشور، به‌میزانی قدرتمند هستند که چنانچه بخش خصوصی بخواهد وارد عرصه رقابت شود، با مشکلات و موانع زیادی مواجه خواهد شد.»

راه سخت ایجاد قطب سوم خودروسازی در کشور عبدالله رضیان، با توجه به تاکید وزیر صنعت و معدن مبنی بر ایجاد قطب سوم خودروسازی توسط بخش خصوصی، اظهار داشت : «این‌که بخش خصوصی، یک‌خودروسازی را ایجاد کند که در تراز دو شرکت بزرگ داخلی رقابت کند، بسیار سخت و دشوار است، مگر اینکه دولت کمک کرده و شرایطی را فراهم کند که رقابت درست و منطقی ایجاد شود.»

[caption id="attachment_205148" align="alignleft" width="254"]شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران عبدالله رضیان[/caption]

به گفته رضیان، در حال حاضر دو خودروساز داخلی از امکان - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - و شرایط خوبی برخوردارند، بنابراین اجرای چنین پیشنهادی توسط وزیر صنعت و معدن، هر چند شدنی است، اما قطعا بسیار سخت خواهد بود.

وی مبنای ایجاد قطب - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - سوم خودروسازی توسط بخش خصوصی را پیشنهاد منطقی دانست و خاطرنشان کرد : «البته اینکه در شرایط فعلی، مجموعه‌ای در بخش خصوصی بتواند به‌عنوان قطب سوم وارد چرخه خودروسازی کشور شود و امکان رقابت داشته باشد، بسیار خوشبینانه به نظر می‌رسد.»

کمک دولت به بخش خصوصی برای قطب سوم خودروسازی کارشناسان معتقدند برای ایجاد قطب سوم خودروسازی توسط بخش خصوصی، کمک دولت نیز باید دخیل باشد، اما نکته اینجاست که آیا - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - این قطب سوم که قرار است توسط بخش خصوصی هدایت شود، می‌خواهد زیر سایه - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - دولت قرار بگیرد و شاهد یک شرکت - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - خصولتی باشیم؟

رضیان در این باره تاکید می‌کند: «البته باید دید دولت می‌تواند امکان حضور قطب جدیدی توسط بخش خصوصی را ایجاد و در این شرایط کمک کند یا صرفا در حد ارائه پیشنهادی است که قطعا اجرای آن بسیار سخت خواهد بود.»

وی - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - نگاه و اراده وزیر صنعت و معدن را در جهت حمایت از صنعت و تولید کشور دانست و گفت :« بی‌شک چالش‌های زیادی در این مسیر وجود دارد که اجرای برخی تصمیمات و برنامه‌ها را برای وزیر صنعت و معدن - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - سخت خواهد کرد.»

برخی شرکت‌های خصوصی توان قطب سوم شدن را ندارند به گفته عضو کمیسیون صنایع، مجموعه اتاق بازرگانی، به خودی خود نمی‌تواند وارد عرصه تجارت شود و نسبت به ایجاد قطب سوم خودروسازی اقدام کند، بلکه تنها می‌تواند - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - به‌عنوان معرف سرمایه‌گذار تسهیل‌کننده این برنامه باشد.

رضیان با اشاره به فعالیت شرکت‌هایی مثل گروه بهمن و کرمان خودرو در بخش خصوصی اظهار داشت: - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - «البته این شرکت‌ها، سرمایه، قدرت و توان کافی برای رقابت با دو خودروساز بزرگ کشور را در اختیار ندارند که بتوانند به‌عنوان قطب سوم فعالیت کنند.» - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - وی افزود : «اینکه بخش خصوصی در حد دو شرکت بزرگ داخلی در کشور توان داشته و بخواهد این ریسک را بپذیرد، - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - بسیار سخت است.»

ایجاد قطب سوم با همکاری ایدرو و رنو وی همچنین به موضوع ایجاد قطب سوم با همکاری ایدرو و رنو اشاره کرد و گفت : «در جریان قراردادهای جدیدی که با شرکت‌های پژو، سیتروئن و رنو منعقد شد، قرار بود رنو حضور مستقل‌تری در ایران داشته باشد و در مشارکت با ایدرو قطب جدیدی را در صنعت خودرو ایجاد کرده و در رقابت با دو شرکت بزرگ - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - ، فعالیت کند که با توجه به حضور ایدرو، مطمئنا ایجاد این قطب جدید نیز دولتی خواهد بود.

به نظر می‌رسد امروز بخش خصوصی که - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - بتواند با دوقطب خودروساز داخلی رقابت کند و مصرف‌کننده را به ارتقای کیفیت، کاهش قیمت و ایجاد فضای رقابتی امیدوار کند، وجود - شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران - ندارد و یا اگر هم باشد برای فعالیت نیازمند حمایت دولت است.»

اولين صفحه   -  خدمات نیسان خودروبر مرکز تهران   -   نیسان یدک کش مرکز تهران   -   کرایه نیسان یدک کش مرکز تهران   -   قیمت نیسان یدک کش مرکز تهران   -   مبلغ نیسان یدک کش مرکز تهران   -   تعرفه نیسان یدک کش مرکز تهران   -   شماره تماس نیسان یدک کش مرکز تهران   -   خدمات نیسان یدک کش مرکز تهران   -   ماشین بر مرکز تهران   -   کرایه ماشین بر مرکز تهران   -   قیمت ماشین بر مرکز تهران   -   مبلغ ماشین بر مرکز تهران   -   تعرفه ماشین بر مرکز تهران   -   شماره تماس ماشین بر مرکز تهران   -   خدمات ماشین بر مرکز تهران   -   خودرو سوار مرکز تهران   -   کرایه خودرو سوار مرکز تهران   -   قیمت خودرو سوار مرکز تهران   -   مبلغ خودرو سوار مرکز تهران   -   تعرفه خودرو سوار مرکز تهران   -   شماره تماس خودرو سوار مرکز تهران   -   خدمات خودرو سوار مرکز تهران   -   جرثقیل یدک کش مرکز تهران   -   کرایه جرثقیل یدک کش مرکز تهران   -   قیمت جرثقیل یدک کش مرکز تهران   -   مبلغ جرثقیل یدک کش مرکز تهران   -   تعرفه جرثقیل یدک کش مرکز تهران   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش مرکز تهران   -   خدمات جرثقیل یدک کش مرکز تهران   -   چرخگیر مرکز تهران   -   کرایه چرخگیر مرکز تهران   -   قیمت چرخگیر مرکز تهران   -   مبلغ چرخگیر مرکز تهران   -   تعرفه چرخگیر مرکز تهران   -   شماره تماس چرخگیر مرکز تهران   -   خدمات چرخگیر مرکز تهران   -   امداد خودرو مصلی   -   کرایه امداد خودرو مصلی   -   قیمت امداد خودرو مصلی   -   مبلغ امداد خودرو مصلی   -   تعرفه امداد خودرو مصلی   -  آخرين صفحه