جرثقیل یدک کش میدان حر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08729.html

اگر قطعه‌سازان بخواهند کار با کیفیت تولید کنند، طبیعتا هزینه کمی افزایش خواهد یافت. اما آن‌ها انگیزه لازم برای این‌کار و هزینه کردن در این زمینه را ندارند.

۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

عدم ارتقای کیفیت، دلیل حذف برخی خودروها از بازار

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، در کلام به‌نظر می‌رسد قطعه‌سازان و خودروسازان - جرثقیل یدک کش میدان حر - هر دو اعضای یک خانواده هستند که - جرثقیل یدک کش میدان حر - پیشرفت، رشد و یا نجات هر یک، باعث ارتقا و توسعه دیگری می‌شود. در عمل اما انگار همه چیز شکل دیگری به خود گرفته است.

بررسی جزئیات شرایط فعلی حاکی از آن - جرثقیل یدک کش میدان حر - است هر کدام از این دو بخش صنعت خودروی کشور، تنها به فکر خود بوده و بخش دیگر را فراموش کرده است. خودروسازان بدون حضور و مشخص شدن نقش قطعه‌سازان - جرثقیل یدک کش میدان حر - قرارداد می‌بندند، مطالبات آن‌ها را سر وقت نمی‌پردازند و در طرف دیگر قطعه‌سازان نیز خود برای ارتباط با شرکای خارجی به تکاپو افتاده‌اند.

[caption id="attachment_204004" align="aligncenter" width="700"]جرثقیل یدک کش میدان حر رده‌بندی کردن قطعه‌سازان از - جرثقیل یدک کش میدان حر - نظر کیفیت محصولات، انگیزه کافی برای ارتقای تولید را ایجاد می‌‍‌کند[/caption]

درباره این شرایط و فضای ایجاد شده، یکی از فعالان با سابقه صنعت خودرو و قطعه‌سازی در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» - جرثقیل یدک کش میدان حر - با اشاره به اینکه قطعه‌سازان و خودروسازان هر دو از یک خانواده هستند و اگر قطعه‌سازان موفق نباشند کل صنعت خودرو موفق نخواهد بود، گفت: «این‌ها هر دو در یک کشتی هستند. اگر قرار باشد به ساحل نجات برسند، هر دو با هم می‌رسند و اگر غرق شوند نیز هر دو با هم غرق خواهند شد. در نتیجه اگر خودروسازان پولی دریافت کنند، اولویت اولشان پرداخت بدهی‌های گذشته به قطعه‌سازان خواهد بود. این موضوع باعث می‌شود قطعه‌سازان از وضعیت وخیمی که در دوران رکود داشته‌اند، خارج شده و اشتغال نیز در کشور افزایش یابد.»

جعفر صفری با بیان اینکه در سال‌های اخیر به‌نظر می‌رسد قطعه‌سازان درصدد اقداماتی جهت بهبود کیفیت قطعات و ارتقای سطح تولید محصولات خود برآمده‌اند، اظهار کرد: «این اقدامات شامل برنامه‌های آموزشی - جرثقیل یدک کش میدان حر - و نظارتی است که اتفاقا دو خودروساز اصلی هم به‌طور جدی به دنبال اجرای چنین برنامه‌هایی هستند.»

به‌گفته وی، اگر بازار به هر دلیلی محدود باشد، شاید مردم ناچار باشند با هر محصول و کیفیتی کنار بیایند، اما حالا که آزادی و تنوع محصول در بازار بیشتر است و خصوصا پس از ورود و تولید محصولات جدید خارجی در سال‌های اخیر به بازار خودروی کشور، قطعا بی‌توجهی به - جرثقیل یدک کش میدان حر - ارتقای محصول، افزایش کیفیت - جرثقیل یدک کش میدان حر - خودروها و اهمیت ندادن به جلب رضایت مشتری، به‌نوعی می‌تواند خودکشی صنعت خودرو به شمار رود.

مدیرعامل سازه‌گستر سایپا اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه۸۰ با توضیح این مطلب که خودروساز باید خواهان کیفیت باشد و قطعه‌ساز هم خواست و نیاز خودروساز را تامین کند، تاکید کرد: «در واقع هر دو باید به این - جرثقیل یدک کش میدان حر - باور برسند که اگر کار کیفی نکنند، در بازار داخل و حتی بازارهای جهانی و در رقابت با محصولات - جرثقیل یدک کش میدان حر - دیگر ماندگار نخواهند بود. - جرثقیل یدک کش میدان حر - بنابراین هر اقدامی جهت ارتقا و بهبود کیفیت، کمک به خود آن‌ها است.»

صفری با اشاره به این‌که مهم‌ترین مشکل خودروسازی - جرثقیل یدک کش میدان حر - در کشور را می‌توان بحث آموزش دانست، تصریح کرد: «اگر آموزش درست وجود داشته باشد، قطعه‌ساز از عرضه محصول با کیفیت دریغ نخواهد کرد.»

وی در پاسخ - جرثقیل یدک کش میدان حر - به این سوال که مهم‌ترین مشکل سازنده برای بهبود کیفیت چیست، گفت: «در درجه اول واقعیت این است که بعد از انقلاب اکثر واحدهای تولیدی، به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی امکان سرمایه‌گذاری برای به‌روز کردن دانش و استفاده از ماشین‌آلات مدرن و تکنولوژی - جرثقیل یدک کش میدان حر - روز را نداشتند. - جرثقیل یدک کش میدان حر - با این‌حال خیلی از محصولاتی که ساخته می‌شوند به دلیل بی‌دقتی و کم‌توجهی، با کیفیت پایین تولید می‌شوند. ازطرف دیگر - جرثقیل یدک کش میدان حر - اگر قطعه‌سازان بخواهند کار با کیفیت تولید کنند، طبیعتا هزینه کمی افزایش خواهد یافت. اما آن‌ها انگیزه لازم برای این‌کار و هزینه کردن در این زمینه را ندارند. بنابراین اگر یک رده‌بندی - جرثقیل یدک کش میدان حر - وجود داشته باشد که مزایا و امتیازاتی برای واحدهایی که کار کیفی انجام می‌دهند در نظر گرفته شود، انگیزه لازم و کافی برای افزایش کیفیت تولیدات در این حوزه ایجاد می‌شود. ضمن اینکه اگر پول قطعه‌سازان پرداخت شود آن‌ها راحت‌تر می‌توانند ابزار و ماشین‌آلات و تکنولوژی روز را برای تولید بهتر تهیه کنند.»

جعفر صفری همچنین با بیان اینکه باید در این زمینه یک برنامه‌ریزی و زمان‌بندی - جرثقیل یدک کش میدان حر - وجود داشته باشد که براساس آن مشخص شود مثلا - جرثقیل یدک کش میدان حر - تا ۳ سال آینده، استاندارد محصولات باید به بالاترین حد ممکن برسد و تعداد قطعاتی که مرجوع می‌شود نیز کاهش یابد، اظهار کرد: «برای این کار، خودروسازان باید با قطعه‌سازان جلسه بگذارند و از آن‌ها بپرسند برای رسیدن به این‌حد، چه میزان سرمایه و چه کمکی نیاز دارند. در این‌صورت اگر یک کار مشترک - جرثقیل یدک کش میدان حر - انجام شود، در زمان کوتاه این هدف میسر خواهد شد. چون واحدهای - جرثقیل یدک کش میدان حر - تولیدی الان تجربه جهانی دارند و با روز اولی که کار تولید را آغاز کردند، متفاوت هستند.»

وی همچنین خاطرنشان کرد: «تعداد زیادی از قطعه‌سازان کشور توان تولید محصول در سطح بازارهای جهانی را دارند، - جرثقیل یدک کش میدان حر - اما بستر مناسب برای استفاده از این توان وجود ندارد. اگر - جرثقیل یدک کش میدان حر - شعار اصلی خودروسازان، اول جلب رضایت مشتری با ارائه خدمات پس از فروش عالی و دوم - جرثقیل یدک کش میدان حر - افزایش کیفیت باشد، ظرف مدت کوتاهی این حوزه پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.»

اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر سلسبیل   -   نیسان خودروبر سلسبیل   -   نیسان یدک کش سلسبیل   -   ماشین بر سلسبیل   -   خودرو سوار سلسبیل   -   جرثقیل یدک کش سلسبیل   -   چرخگیر سلسبیل   -   امداد خودرو میدان حر   -   امداد خودرو سیار میدان حر   -   خودروبر میدان حر   -   یدک کش میدان حر   -   حمل خودرو میدان حر   -   حمل ماشین میدان حر   -   کفی میدان حر   -   کفی خودروبر میدان حر   -   جرثقیل خودروبر میدان حر   -   نیسان خودروبر میدان حر   -   نیسان یدک کش میدان حر   -   ماشین بر میدان حر   -   خودرو سوار میدان حر   -   جرثقیل یدک کش میدان حر   -   چرخگیر میدان حر   -   امداد خودرو منیریه   -   امداد خودرو سیار منیریه   -   خودروبر منیریه   -   یدک کش منیریه   -   حمل خودرو منیریه   -   حمل ماشین منیریه   -   کفی منیریه   -   کفی خودروبر منیریه   -   جرثقیل خودروبر منیریه   -   نیسان خودروبر منیریه   -   نیسان یدک کش منیریه   -   ماشین بر منیریه   -   خودرو سوار منیریه   -   جرثقیل یدک کش منیریه   -   چرخگیر منیریه   -   امداد خودرو جمالزاده   -   امداد خودرو سیار جمالزاده   -   خودروبر جمالزاده   -   یدک کش جمالزاده   -  آخرين صفحه